Wniosek na zorganizowanie ogniska w Parku Reagana (187.71 KB)
Zasady palenia ognisk (234.56 KB)
Plan Parku Reagana z lokalizacją placów ogniskowych i grillowych (247.63 KB)
- Dopuszcza się palenie ognisk wyłącznie w wyznaczonych i urządzonych do tego celu miejscach na terenie Parku im. R. Reagana, po uzyskaniu pisemnej zgody Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni oraz powiadomieniu Straży Miejskiej oraz Straży Pożarnej.
- Zezwala się na organizację ognisk na terenie Parku wyłącznie dla grup liczących nie więcej niż 35 osób.
- Wniosek o zgodę na zorganizowanie ogniska, zawierający informacje o terminie planowanej imprezy, ilości uczestników wraz z podaniem osób odpowiedzialnych za jej przeprowadzenie, z numerem kontaktowym, należy złożyć do GZDiZ na piśmie, w kancelarii lub przesłać e-mail na adres: gzdiz@gdansk.gda.pl z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. Wniosek można złożyć na odpowiednim druku lub umieszczając potrzebne informacje w treści maila.
- Dzieci i młodzież mogą korzystać z wyznaczonych miejsc na ognisko tylko w obecności pełnoletniego opiekuna.
- Wyznaczone miejsca na ogniska mogą być czasowo wyłączone z użytkowania ze względów bezpieczeństwa lub przeciwpożarowych.
- Osoby planujące ognisko zobowiązane są zabezpieczyć potrzebną do tego celu ilość drewna we własnym zakresie, ugasić skutecznie ognisko po zakończeniu imprezy, zasypując piaskiem lub zalewając wodą oraz pozostawić miejsce w należytym porządku, umieszczając odpady w koszach na śmieci. Resztki spożywcze należy zabrać ze sobą.
- Ze względu na położenie Parku im. R. Reagana w strefie ochronnej ujęć wody pitnej nie dopuszcza się wjazdu na jego teren pojazdami spalinowymi np. w celu dowozu zaopatrzenia i drewna na ognisko.
- Drewno przewidziane do palenia ogniska nie może pochodzić z zadrzewień i elementów wyposażenia parku. Nie zastosowanie się do tego warunku podlega karze zgodnie z art. 144 § 3 Kodeksu wykroczeń.
- nie dotyczy -
- nie dotyczy -
Wniosek o zgodę na zorganizowanie ogniska, zawierający informacje o terminie planowanej imprezy, ilości uczestników wraz z podaniem osób odpowiedzialnych za jej przeprowadzenie, z numerem kontaktowym, należy złożyć do GZDiZ na piśmie, w kancelarii lub przesłać e-mail z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. Wniosek można złożyć na odpowiednim druku lub umieszczając potrzebne informacje w treści maila.
Bezpośrednio:
Kancelaria Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36, czynna: pn., wt., czw., pt. od 7.00 do 15.00, śr. od 7.00 do 16.30, tel. 58 341 20 41; fax 58 52 44 609.
lub:
e-mail: info@zdiz.gda.pl
Gdański Zarząd dróg i Zieleni
ul. Partyzantów 36,
80-254 Gdańsk
tel.: 58 341 20 41
- nie dotyczy -
- nie dotyczy -
Zgłoszenia uszkodzeń, awarii i sytuacji wymagających interwencji służb miejskich przyjmuje całodobowo Gdańskie Centrum Kontaktu, tel. 58 524 45 00.