Kandydat/kandydatka przystępujący/przystępująca do naboru powinien/powinna spełniać następujące wymagania:
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe na kierunku: architektura krajobrazu, kształtowanie terenów zieleni, architektura, urbanistyka lub pokrewne;
- 4 lata stażu pracy lub działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;
- doświadczenie przy opracowywaniu lub weryfikacji dokumentacji projektowych w obszarze przestrzeni publicznej w tym zieleni;
- doświadczenie w kierowaniu zespołem;
- umiejętność oceny dokumentacji projektowych;
- umiejętności negocjacyjne;
- znajomość Ustawy o Planowaniu i Zagospodarowaniu Przestrzennym, Ustawy Prawo Budowlane, Ustawy o Ochronie Przyrody, Ustawy o Drogach Publicznych;
- znajomość przepisów ogólnokrajowych oraz miejscowych mających zastosowanie w zakresie projektowania i funkcjonowania przestrzeni publicznych;
- bardzo dobra orientacja w zakresie współczesnych trendów projektowania przestrzeni publicznych na świecie;
- czynne prawo jazdy kat. B;
- dobra znajomość komputerowych programów projektowych (AutoCad);
- dobra znajomość aplikacji MS Office;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność prawidłowego redagowania dokumentów i pism;
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- niekaralność – brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia.
Pożądane:
- posiadanie dodatkowych kwalifikacji zawodowych takich jak np. kursy, szkolenia, studia podyplomowe związane z projektowanie terenów zieleni, rozwojem miast, projektowaniem przestrzeni publicznych;
- udział w konkurach na koncepcje przestrzeni publicznych (także jako części kompleksów architektonicznych lub urbanistycznych);
- doświadczenie w prowadzeniu konsultacji ze społecznościami lokalnymi, z organizacjami pozarządowymi itp. w zakresie proponowanych rozwiązań projektowych;
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, związanym z projektowaniem przestrzeni publicznych lub z wydawaniem wytycznych projektowych lub w organach administracji publicznej;
- działalność, w tym społeczna, na rzecz poprawy jakości przestrzeni publicznej;
- wiedza w zakresie materiałów nawierzchniowych stosowanych w przestrzeni publicznej, małej architektury lub przestrzeni rekreacyjnych;
- wiedza w zakresie doboru gatunkowego roślin oraz rozwiązań projektowych w otoczeniu zieleni;
- znajomość topografii Gdańska.
Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku:
- kierowanie, organizowanie i nadzór nad pracą Działu;
- proponowanie zadań do realizacji przez Dział;
- opracowywanie planów działań, monitorowanie i sprawozdawczość z ich realizacji;
- zapewnienie sprawnej realizacji zadań Działu, określonych Regulaminem Organizacyjnym GZDiZ;
- opiniowanie projektów realizowanych w obrębie przestrzeni publicznej;
- opracowywanie, monitorowanie i aktualizacja zasad zagospodarowania przestrzeni publicznej, w tym małej architektury, nawierzchni, infrastruktury technicznej i zieleni;
- koordynowanie działań wydziałów i jednostek organizacyjnych Miasta mających na celu zapewnienie spójności i wysokiego poziomu estetyki przestrzeni publicznej;
- inicjowanie działań mających na celu poprawę jakości przestrzeni publicznej;
- współpraca z jednostkami pomocniczymi Miasta, organizacjami społecznymi i grupami inicjatywnymi na rzecz poprawy jakości przestrzeni publicznej;
- wykonywanie innych poleceń przełożonych, dotyczących problematyki terenów zieleni miejskiej, w zakresie wynikającym z posiadanych kwalifikacji zawodowych i powierzonych obowiązków;
- stosowanie i przestrzeganie przepisów obowiązujących aktów prawnych przy prowadzeniu spraw związanych z powierzonymi zadaniami, w szczególności Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, Prawo budowlane, Ustawy o ochronie przyrody, Ustawy prawo zamówień publicznych, Ustawy o finansach publicznych oraz Ustawy o drogach publicznych itp.;
- bieżące utrzymanie czystości na stanowisku pracy;
- przestrzeganie przepisów BHP, p.poż i OC.
- bieżące utrzymanie czystości na stanowisku pracy;
- przestrzeganie przepisów Kodeksu Pracy, BHP, PPOŻ. i OC.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Praca biurowo-terenowa. Powyżej 50% czasu pracy przy komputerze.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce jest wyższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- list motywacyjny oraz informacje (np. CV), o których mowa w art. 221ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.) tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres dla korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
- kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (dyplomy, świadectwa),
- kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, zdobyte uprawnienia, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- portfolio – min. 3 projekty lub zdjęcia z realizacji zagospodarowania z zakresu przestrzeni publicznej,
oraz na podstawie art. 221 § 4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.), w związku z art. 6 i 13 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.:
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o nieposzlakowanej opinii,
oraz
- oświadczenie, wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji, jeśli przekazane dane osobowe wykraczają poza wskazany wyżej zakres ( na podst. art. 221a ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.)
Złożone dokumenty należy podpisać własnoręcznym podpisem.
Jednocześnie zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Gdański Zarząd Dróg i Zieleni (GZDiZ) informuje, iż:
- administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z naborem na wolne stanowisko urzędnicze jest GZDiZ;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w GZDiZ – iod@gdansk.gda.pl, tel. 58 52 44 509;
- dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c (w odniesieniu do danych wymaganych do przeprowadzenia procesu rekrutacji) oraz art. 6 ust. 1 lit. a (w przypadku przekazania danych, które nie są wskazane w ogłoszeniu o naborze jako dane niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji) RODO, w związku z przepisami Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r., ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. oraz Zarządzenia 18/2009 Dyrektora GZDiZ z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru na wolne stanowisku urzędnicze w GZDiZ;
- dane osobowe będą przechowywane zgodnie z procedurą zawartą w Zarządzeniu 18/2009 Dyrektora GZDiZ z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w GZDiZ, w przypadku osób niezatrudnionych w GZDiZ nie dłużej niż przez 2 lata;
- odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (np. sądy, prokuratura, policja), jeśli wystąpią do GZDiZ o udostępnienie tych danych, oraz firmy świadczące usługi informatyczne na rzecz GZDiZ (w związku z przetwarzaniem danych osobowych w systemach informatycznych użytkowanych przez GZDiZ);
- GZDiZ nie zamierza przekazywać do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie;
- osoba, której dane dotyczą, ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
- osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
- podanie danych osobowych wskazanych w ogłoszeniu o naborze jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest w pełni dobrowolne;
- dane osobowe osób ubiegających się o zatrudnienie nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji lub profilowania.
Zgodnie z Ustawą o ochronie sygnalistów, w Gdańskim Zarządzie Dróg i Zieleni, opracowano wewnętrzną procedurę zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Informacje na temat procedury dostępne są w BIP – Gdański Zarząd Dróg i Zieleni.
Kandydatom/Kandydatkom oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- umowa o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością jej przedłużenia,
- oferowane wynagrodzenie w przedziale: 10.160,00 zł – 13.090,00 zł brutto.
- zatrudnienie od 01.01.2026 r. w Gdańskim Zarządzie Zieleni.
Ostateczna kwota będzie uzależniona od posiadanego doświadczenia i kompetencji.
W skład wynagrodzenia wchodzą: wynagrodzenie zasadnicze, dodatek funkcyjny, dodatek stażowy, premia regulaminowa w wysokości 20%, premia motywacyjna (zgodnie z regulaminem wynagradzania
i premiowania pracowników GZDiZ).
Termin składania aplikacji od dnia 15.12.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert osobiście, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: Zastępca Kierownika ds. uzgodnień”, w kancelarii GZDiZ budynek „A” lub listownie na adres: ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, (liczy się data wpływu do GZDiZ). Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP (www.gdansk.pl), na stronie internetowej GZDiZ (www.gzdiz.gda.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni. Informujemy, że złożonych ofert nie odsyłamy.