Jesteśmy ważnym podmiotem na rynku nieruchomości, zarządzając ponad 17 tys. lokali mieszkalnych i użytkowych. Wykonujemy zadania w zakresie administrowania, obsługi technicznej, finansowej oraz inwestycyjnej gminnego zasobu nieruchomości.
Chcesz pracować na rzecz Mieszkanek i Mieszkańców Gdańska, lubisz pracę z ludźmi i nie boisz się ciekawych wyzwań zawodowych – dołącz do naszego zespołu.
Dyrektor Gdańskich Nieruchomości ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, ogłasza nabór na wolne stanowiska urzędnicze:
stanowisko ds. technicznych.
- Wymagania niezbędne:
-
- wykształcenie co najmniej średnie z zakresu budownictwa
- Znajomość przepisów branżowych (ustawa prawo budowlane, ustawa zamówienia publiczne)
- umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy
- umiejętność pracy pod presją czasu
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Wymagania dodatkowe:
-
- doświadczenie związane z branżą budowlaną, lub w pracy w jednostkach budżetowych związanych z zarządzaniem nieruchomościami.
- Zakres zadań:
Do głównych obowiązków na stanowisku należy:
-
- planowanie zadań modernizacyjnych i remontowych realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości
- przygotowanie zleceń wewnętrznych wraz z opracowaniem harmonogramów i zabezpieczenia finansowego dla realizacji zadania
- opiniowanie wniosków dotyczących projektów remontów i modernizacji obiektów w zakresie określenia rzeczywistych potrzeb remontowych, zakresu zadania oraz szacunkowych kosztów realizacji inwestycji
- przygotowanie dokumentacji z wnioskami do działu zamówień o wszczęcie procedur przetargowych, uczestnictwo w pracach komisji przetargowych
- koordynacja działań dla uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych
- uzyskania pozwoleń na wykonanie rozbiórek obiektów, w tym zabytkowych i objętych ochroną konserwatorską
- przygotowywanie specyfikacji warunków zamówień dla przetargów na dokumentację (w tym opisu przedmiotu zamówienia, kosztorysów inwestorskich, wniosku o wszczęcie postępowania, zapisów merytorycznych w SWZ, istotnych postanowień umowy)
- uzyskiwanie uzgodnień i wymaganych prawem decyzji administracyjnych niezbędnych dla właściwego rozpoczęcia procesu realizacji remontu, modernizacji
- współpraca z organami samorządu gminnego i jednostkami pomocniczymi, Konserwatorem Zabytków, Powiatowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego, projektantami i rzeczoznawcami budowlanymi w zakresie działań realizowanych przez Dział
- współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie zbierania potrzeb modernizacyjnych i remontowych obiektów
- prowadzenie rejestru umów realizowanych/zawieranych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych
- opracowywanie rocznych i wieloletnich planów remontowych i modernizacyjnych administrowanych nieruchomości
- sprawdzenie ofert złożonych przez wykonawców w przetargach publicznych
- weryfikacja i potwierdzanie zgodności faktur wystawionych przez wykonawców usług na potrzeby realizacji robót remontowych;
- uczestniczenie w komisjach przetargowych w zakresie weryfikacji dokumentacji technicznej i kosztorysów (analiza ofert złożonych przez Wykonawców)
- bieżące prowadzenie rejestrów, analiza i bilansowanie potrzeb remontowych i modernizacyjnych na podstawie przeglądów technicznych budynków oraz wniosków mieszkańców przekazywanych przez Zespół Wsparcia Technicznego
- prowadzenie ewidencji uchwał wspólnot dotyczących remontów lokali
- bieżące monitorowanie statusu prowadzonych zadań, ze szczególnym uwzględnieniem powstałych opóźnień.
- Kandydatom oferujemy:
-
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 miesięcy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę
- możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnych)
- wymiar czasu pracy: pełny etat - 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami)
- specyfika pracy: praca biurowa oraz praca w terenie, związana z realizacją zadań
- możliwość udziału w grupowym ubezpieczeniu na życie
- możliwość dofinansowania okularów korekcyjnych
- przewidywany termin zatrudnienia: styczeń 2026 r.
- Warunki finansowe:
-
- miesięczne wynagrodzenie brutto w przedziale 6.000,00 - 7.200,00 złotych, w zależności od od kompetencji i posiadanego stażu pracy
- benefity płacowe:
-
-
- nagroda za realizację celów rocznych, stanowiąca do 100% miesięcznego wynagrodzenia brutto
- uznaniowa roczna nagroda pieniężna za szczególne zaangażowanie
- dodatek specjalny z tytułu powierzenia dodatkowych zadań
- nagroda jubileuszowa.
-
-
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ”trzynastka” stanowiąca 8,5% wynagrodzenia rocznego brutto (ok. jednomiesięczne wynagrodzenie brutto)
- możliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłaty do kart FitProfit, do wypoczynku dla pracownika).
- Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne kandydatów na wyżej wymienione stanowisko, złożone w języku polskim, winny zawierać:
-
- list motywacyjny i CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (art.22¹ Kodeksu Pracy)
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których umowa w art.13 a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) jest zobowiązany złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego)
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
- dokumenty potwierdzające staż pracy lub kompetencje nabyte w trakcie nauki w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego
- dokumenty potwierdzające staż pracy winny jednoznacznie wskazywać okres zatrudnienia oraz charakter stosunku pracy, na podstawie, którego świadczona była praca, w szczególności za granicą.
- Do kolejnego etatu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy:
-
- złożą wszystkie wyżej wymienione dokumenty;
- spełnią wszystkie wymagania niezbędne.
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia naboru, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gdańskich Nieruchomościach przekroczył 6%.
Wymagane dokumenty należy składać:
-
- osobiście w punkcie kancelaryjnym Gdańskich Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, w zamkniętych kopertach z następująca adnotacją: "Nabór - Stanowisko ds. technicznych"
- lub przesłać na adres: Gdańskie Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, 80-852 Gdańsk z następującą adnotacją: "Nabór - Stanowisko ds. technicznych"
- lub elektronicznie poprzez formularz eRecruiter - APLIKUJ
w terminie do 2 grudnia 2025 r. (decyduje data wpływu do Gdańskich Nieruchomości).
Wynik naboru zostanie zamieszczony na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej Gdańskich Nieruchomości oraz Gdańskich Nieruchomości i na tablicy informacyjnej Gdańskich Nieruchomości.
Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy.
- Klauzula informacyjna:
-
- Administratorem danych osobowych osób biorących udział w procesie rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) są Gdańskie Nieruchomości z siedzibą przy ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk.
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135). Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z prawa pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.
- Podanie przez Państwa innych danych, nie określonych w ww. przepisach jest dobrowolne i zostanie potraktowane jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. Tak wyrażoną zgodę można odwołać w każdym czasie.
- Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przekazywania danych a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
- Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Oferty nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów są przechowywane maksymalnie 3 miesiące od dnia zakończenia rekrutacji a pozostałe niezwłocznie niszczone. Imię, nazwisko i miejsce zamieszkania (w rozumieniu kodeksu cywilnego) pięciu najlepszych kandydatów wpisywane są do protokołu z wyboru kandydata. Zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) dane kandydata wybranego w procesie rekrutacji (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania) upublicznione będą przez 3 miesiące na tablicy ogłoszeń oraz stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gdańskich Nieruchomości.
- Podane dane osobowe nie będą przekazane do krajów trzecich ani ujawniane innym odbiorcom, chyba, że obowiązek taki wyniknie z żądań organów posiadających stosowne umocowania prawne.
- Szczegółowych informacji odnoszących się przetwarzania danych osobowych udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym należy kontaktować się osobiście w siedzibie Administratora danych osobowych lub drogą elektroniczną na adres e-mail iodo@nieruchomoscigda.pl oraz dedykowany formularz kontaktowy na stronie internetowej Gdańskich Nieruchomości.
- Zgodnie z Ustawą o ochronie sygnalistów, w Gdańskich Nieruchomościach opracowano wewnętrzną procedurę zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Informacje na temat procedury dostępne są na stronie internetowej Gdańskich Nieruchomości.
Do pobrania: Oświadczenie kandydata do pracy (45.5 KB, doc)