Stanowisko ds. nadzoru właścicielskiego w Gdańskich Nieruchomościach

Jesteśmy ważnym podmiotem na rynku nieruchomości, zarządzając ponad 17 tys. lokali mieszkalnych i użytkowych. Wykonujemy zadania w zakresie administrowania, obsługi technicznej, finansowej oraz inwestycyjnej gminnego zasobu nieruchomości.
Chcesz pracować na rzecz Mieszkanek i Mieszkańców Gdańska, lubisz pracę z ludźmi i nie boisz się ciekawych wyzwań zawodowych – dołącz do naszego zespołu.

Dyrektor Gdańskich Nieruchomości ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

stanowisko ds. nadzoru właścicielskiego.

  1. Wymagania niezbędne:
    • wykształcenie co najmniej średnie
    • minimum roczne udokumentowane doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjno-biurowym
    • prawo jazdy kat. B
    • bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu ustawy o gospodarce nieruchomościami i ustawy o własności lokali
    • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office)
    • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    • obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  1. Wymagania dodatkowe:
    • wykształcenie wyższe (preferowany kierunek zarządzanie nieruchomościami)
    • znajomość m.in. ustawy prawo budowlane, ustawy prawo zamówień oraz przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
    • doświadczenie w branży nieruchomości, inwestycyjnej, budowlanej
    • znajomość programu Auto CAD.
  1. Zakres zadań:
    • przygotowywanie, zawieranie i wypowiadanie umów dzierżawy podwórek oraz umów  dzierżawy terenu pod punkty gromadzenia odpadów oraz prowadzenie procedur z tym związanych, m.in:
      • rozpatrywanie wniosków o zagospodarowanie wnętrz podwórzowych, punktów gromadzenia odpadów
      • współpraca z dzierżawcami, zarządami i zarządcami wspólnot mieszkaniowych
      • opiniowanie koncepcji podziału wnętrz podwórzowych
      • opiniowanie i wydawanie zgód, w imieniu właściciela terenu, na jego zagospodarowanie oraz trwałe lub czasowe zajęcie terenu
    • opiniowanie i wydawanie zgód w imieniu właściciela terenu
    • weryfikacja stanu prawnego nieruchomości, dostępnych materiałów i aktów prawa miejscowego na potrzeby zawierania umów dzierżaw i najmu nieruchomości gruntowych
    • przygotowywanie projektów zarządzeń (wraz z wszystkimi niezbędnymi załącznikami) Prezydenta Miasta Gdańska w sprawach dotyczących dzierżaw terenów przyległych do nieruchomości wspólnot mieszkaniowych
    • prowadzenie ewidencji dzierżaw terenów przeznaczonych pod zaplecza podwórzowe oraz pod punkty gromadzenia odpadów
    • opiniowanie i weryfikacja terenów przeznaczonych do oddania w dzierżawę przez pozostałe komórki organizacyjne Gdańskich Nieruchomości oraz jednostki organizacyjne Gminy Miasta Gdańsk
    • reprezentowanie Gdańskich Nieruchomości przed organami administracji publicznej oraz innymi podmiotami w sprawach o uzyskanie na rzecz Gdańskich Nieruchomości uzgodnień i pozwoleń w formie decyzji administracyjnych w zakresie działań działu nadzoru właścicielskiego
    • współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Gdańskich Nieruchomości oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasta Gdańsk w zakresie informacji o gruntach przyległych i punktach gromadzenia odpadów
    • reprezentowanie interesów Gminy Miasta Gdańska na zebraniach wspólnot mieszkaniowych, w których Gmina jest członkiem oraz głosowanie pod uchwałami wspólnot w granicach udzielonego pełnomocnictwa
    • bieżąca współpraca z zarządami/zarządcami wspólnot mieszkaniowych
    • udział w organizowanych przez zarządców wspólnot mieszkaniowych i inne podmioty odbiorach prac budowlanych i remontowych nieruchomości gruntowych
    • opiniowanie uchwał wspólnot mieszkaniowych w zakresie celowości i zasadności planów zagospodarowania, dzierżawy i sprzedaży nieruchomości gruntowej
    • sprawdzanie zasadności kosztów remontu na podstawie kosztorysu, kompletowanie dokumentów i opisywanie rachunków  wystawionych na Gminę
    • weryfikacja nieruchomości gruntowych w terenie
    • udział w wizjach i spotkaniach zorganizowanych przez podmioty zewnętrzne i wewnętrzne
    • prowadzenie, ewidencjonowanie i archiwizacja  korespondencji w sprawie nieruchomości gruntowych
    • bieżąca praca w systemie EZD oraz ZSI Papirus.
  1. Kandydatom oferujemy:
    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 miesięcy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę
    • możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnych)
    • wymiar czasu pracy: pełny etat - 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami)
    • specyfika pracy: praca biurowa oraz praca w terenie związana z realizacją zadań
    • możliwość udziału w grupowym ubezpieczeniu na życie
    • możliwość dofinansowania okularów korekcyjnych
    • przewidywany termin zatrudnienia: grudzień 2025 r.
  1. Warunki finansowe:
    • miesięczne wynagrodzenie brutto w przedziale 5.500,00 - 6.600,00 złotych, w zależności od posiadanego doświadczenia i kompetencji
    • benefity płacowe:
      • nagroda za realizację celów rocznych, stanowiąca do 100% miesięcznego wynagrodzenia brutto
      • uznaniowa roczna nagroda pieniężna za szczególne zaangażowanie
      • dodatek specjalny z tytułu powierzenia dodatkowych zadań
      • nagroda jubileuszowa.
    • dodatkowe  wynagrodzenie roczne tzw. ”trzynastka” stanowiąca 8,5% wynagrodzenia rocznego brutto (ok. jednomiesięczne wynagrodzenie brutto)
    • możliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego
    • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłaty do kart FitProfit, do wypoczynku dla pracownika).
  1. Wymagane dokumenty:
    Dokumenty aplikacyjne kandydatów na wyżej wymienione stanowisko, złożone w języku polskim, winny zawierać:
    • list motywacyjny i CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (art.22¹ Kodeksu Pracy)
    • kserokopie świadectw pracy
    • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
    • kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których umowa w art.13 a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz.1135) jest zobowiązany złożyć  kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
    • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii
    • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego)
    • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
    • dokumenty potwierdzające staż pracy lub kompetencje nabyte w trakcie nauki w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego
    • dokumenty potwierdzające staż pracy winny jednoznacznie wskazywać okres zatrudnienia oraz charakter stosunku pracy, na podstawie, którego świadczona była praca, w szczególności za granicą.
  1. Do kolejnego etatu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy:
    • złożą wszystkie wyżej wymienione dokumenty
    • spełnią wszystkie wymagania niezbędne.

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia naboru, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gdańskich Nieruchomościach przekroczył 6%.

Wymagane dokumenty należy składać:

    • osobiście w punkcie kancelaryjnym Gdańskich Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, w zamkniętych kopertach z następująca adnotacją: "Nabór na stanowisko ds. nadzoru właścicielskiego"
    • lub przesłać na adres: Gdańskie Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, 80-852 Gdańsk z następującą adnotacją: "Nabór na stanowisko ds. nadzoru właścicielskiego"
    • lub elektronicznie poprzez formularz eRecruiter - APLIKUJ

w terminie do 3 listopada 2025 r. (decyduje data wpływu do Gdańskich Nieruchomości).

Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy.

  1. Klauzula informacyjna:
    • Administratorem danych osobowych osób biorących udział w procesie rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) są Gdańskie Nieruchomości z siedzibą przy ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk.
    • Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji  zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz.1135). 
    • Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z prawa pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.
    • Podanie przez Państwa innych danych, nie określonych w ww. przepisach jest dobrowolne i zostanie potraktowane jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. Tak wyrażoną zgodę można odwołać w każdym czasie.
    • Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przekazywania danych a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
    • Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    • Oferty nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów są przechowywane maksymalnie 3 miesiące od dnia zakończenia rekrutacji a pozostałe niezwłocznie niszczone. Imię, nazwisko i miejsce zamieszkania (w rozumieniu kodeksu cywilnego) pięciu najlepszych kandydatów wpisywane  są do protokołu z wyboru kandydata. Zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz.1135) dane kandydata wybranego w procesie rekrutacji (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania) upublicznione będą przez 3 miesiące na tablicy ogłoszeń oraz stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gdańskich Nieruchomości.
    • Podane dane osobowe nie będą przekazane do krajów trzecich ani ujawniane innym odbiorcom, chyba, że obowiązek taki wyniknie z żądań organów posiadających stosowne umocowania prawne.
    • Szczegółowych informacji odnoszących się przetwarzania danych osobowych udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym należy kontaktować  się osobiście w siedzibie Administratora danych osobowych lub drogą elektroniczną na adres e-mail iodo@nieruchomoscigda.pl oraz dedykowany formularz kontaktowy na stronie internetowej Gdańskich Nieruchomości.
    • Zgodnie z Ustawą o ochronie sygnalistów, w Gdańskich Nieruchomościach opracowano wewnętrzną procedurę zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Informacje na temat procedury dostępne są na stronie internetowej Gdańskich Nieruchomości.

Do pobrania: Oświadczenie kandydata do pracy (45.5 KB, doc)