Jesteśmy ważnym podmiotem na rynku nieruchomości, zarządzając ponad 17 tys. lokali mieszkalnych i użytkowych. Wykonujemy zadania w zakresie administrowania, obsługi technicznej, finansowej oraz inwestycyjnej gminnego zasobu nieruchomości. 
Chcesz pracować na rzecz Mieszkanek i Mieszkańców Gdańska, lubisz pracę z ludźmi i nie boisz się ciekawych wyzwań zawodowych – dołącz do naszego zespołu.
Dyrektor Gdańskich Nieruchomości ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
stanowisko ds. nadzoru właścicielskiego.
- Wymagania niezbędne:
- 
- wykształcenie co najmniej średnie
- minimum roczne udokumentowane doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjno-biurowym
- prawo jazdy kat. B
- bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu ustawy o gospodarce nieruchomościami i ustawy o własności lokali
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office)
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
 
- Wymagania dodatkowe:
- 
- wykształcenie wyższe (preferowany kierunek zarządzanie nieruchomościami)
- znajomość m.in. ustawy prawo budowlane, ustawy prawo zamówień oraz przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
- doświadczenie w branży nieruchomości, inwestycyjnej, budowlanej
- znajomość programu Auto CAD.
 
- Zakres zadań:
- 
- przygotowywanie, zawieranie i wypowiadanie umów dzierżawy podwórek oraz umów dzierżawy terenu pod punkty gromadzenia odpadów oraz prowadzenie procedur z tym związanych, m.in:
 
- 
- 
- rozpatrywanie wniosków o zagospodarowanie wnętrz podwórzowych, punktów gromadzenia odpadów
- współpraca z dzierżawcami, zarządami i zarządcami wspólnot mieszkaniowych
- opiniowanie koncepcji podziału wnętrz podwórzowych
- opiniowanie i wydawanie zgód, w imieniu właściciela terenu, na jego zagospodarowanie oraz trwałe lub czasowe zajęcie terenu
 
 
- 
- 
- opiniowanie i wydawanie zgód w imieniu właściciela terenu
- weryfikacja stanu prawnego nieruchomości, dostępnych materiałów i aktów prawa miejscowego na potrzeby zawierania umów dzierżaw i najmu nieruchomości gruntowych
- przygotowywanie projektów zarządzeń (wraz z wszystkimi niezbędnymi załącznikami) Prezydenta Miasta Gdańska w sprawach dotyczących dzierżaw terenów przyległych do nieruchomości wspólnot mieszkaniowych
- prowadzenie ewidencji dzierżaw terenów przeznaczonych pod zaplecza podwórzowe oraz pod punkty gromadzenia odpadów
- opiniowanie i weryfikacja terenów przeznaczonych do oddania w dzierżawę przez pozostałe komórki organizacyjne Gdańskich Nieruchomości oraz jednostki organizacyjne Gminy Miasta Gdańsk
- reprezentowanie Gdańskich Nieruchomości przed organami administracji publicznej oraz innymi podmiotami w sprawach o uzyskanie na rzecz Gdańskich Nieruchomości uzgodnień i pozwoleń w formie decyzji administracyjnych w zakresie działań działu nadzoru właścicielskiego
- współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Gdańskich Nieruchomości oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasta Gdańsk w zakresie informacji o gruntach przyległych i punktach gromadzenia odpadów
- reprezentowanie interesów Gminy Miasta Gdańska na zebraniach wspólnot mieszkaniowych, w których Gmina jest członkiem oraz głosowanie pod uchwałami wspólnot w granicach udzielonego pełnomocnictwa
- bieżąca współpraca z zarządami/zarządcami wspólnot mieszkaniowych
- udział w organizowanych przez zarządców wspólnot mieszkaniowych i inne podmioty odbiorach prac budowlanych i remontowych nieruchomości gruntowych
- opiniowanie uchwał wspólnot mieszkaniowych w zakresie celowości i zasadności planów zagospodarowania, dzierżawy i sprzedaży nieruchomości gruntowej
- sprawdzanie zasadności kosztów remontu na podstawie kosztorysu, kompletowanie dokumentów i opisywanie rachunków wystawionych na Gminę
- weryfikacja nieruchomości gruntowych w terenie
- udział w wizjach i spotkaniach zorganizowanych przez podmioty zewnętrzne i wewnętrzne
- prowadzenie, ewidencjonowanie i archiwizacja korespondencji w sprawie nieruchomości gruntowych
- bieżąca praca w systemie EZD oraz ZSI Papirus.
 
- Kandydatom oferujemy:
- 
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 miesięcy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę
- możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnych)
- wymiar czasu pracy: pełny etat - 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami)
- specyfika pracy: praca biurowa oraz praca w terenie związana z realizacją zadań
- możliwość udziału w grupowym ubezpieczeniu na życie
- możliwość dofinansowania okularów korekcyjnych
- przewidywany termin zatrudnienia: grudzień 2025 r.
 
- Warunki finansowe:
- 
- miesięczne wynagrodzenie brutto w przedziale 5.500,00 - 6.600,00 złotych, w zależności od posiadanego doświadczenia i kompetencji
- benefity płacowe:
 
- 
- 
- nagroda za realizację celów rocznych, stanowiąca do 100% miesięcznego wynagrodzenia brutto
- uznaniowa roczna nagroda pieniężna za szczególne zaangażowanie
- dodatek specjalny z tytułu powierzenia dodatkowych zadań
- nagroda jubileuszowa.
 
 
- 
- 
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ”trzynastka” stanowiąca 8,5% wynagrodzenia rocznego brutto (ok. jednomiesięczne wynagrodzenie brutto)
- możliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłaty do kart FitProfit, do wypoczynku dla pracownika).
 
- Wymagane dokumenty:
 Dokumenty aplikacyjne kandydatów na wyżej wymienione stanowisko, złożone w języku polskim, winny zawierać:
- 
- list motywacyjny i CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (art.22¹ Kodeksu Pracy)
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których umowa w art.13 a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz.1135) jest zobowiązany złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego)
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
- dokumenty potwierdzające staż pracy lub kompetencje nabyte w trakcie nauki w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego
- dokumenty potwierdzające staż pracy winny jednoznacznie wskazywać okres zatrudnienia oraz charakter stosunku pracy, na podstawie, którego świadczona była praca, w szczególności za granicą.
 
- Do kolejnego etatu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy:
- 
- złożą wszystkie wyżej wymienione dokumenty
- spełnią wszystkie wymagania niezbędne.
 
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia naboru, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gdańskich Nieruchomościach przekroczył 6%.
Wymagane dokumenty należy składać:
- 
- osobiście w punkcie kancelaryjnym Gdańskich Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, w zamkniętych kopertach z następująca adnotacją: "Nabór na stanowisko ds. nadzoru właścicielskiego"
- lub przesłać na adres: Gdańskie Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, 80-852 Gdańsk z następującą adnotacją: "Nabór na stanowisko ds. nadzoru właścicielskiego"
- lub elektronicznie poprzez formularz eRecruiter - APLIKUJ
 
w terminie do 3 listopada 2025 r. (decyduje data wpływu do Gdańskich Nieruchomości).
Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy.
- Klauzula informacyjna:
- 
- Administratorem danych osobowych osób biorących udział w procesie rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) są Gdańskie Nieruchomości z siedzibą przy ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk.
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz.1135).
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z prawa pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.
- Podanie przez Państwa innych danych, nie określonych w ww. przepisach jest dobrowolne i zostanie potraktowane jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. Tak wyrażoną zgodę można odwołać w każdym czasie.
- Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przekazywania danych a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
- Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Oferty nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów są przechowywane maksymalnie 3 miesiące od dnia zakończenia rekrutacji a pozostałe niezwłocznie niszczone. Imię, nazwisko i miejsce zamieszkania (w rozumieniu kodeksu cywilnego) pięciu najlepszych kandydatów wpisywane są do protokołu z wyboru kandydata. Zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz.1135) dane kandydata wybranego w procesie rekrutacji (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania) upublicznione będą przez 3 miesiące na tablicy ogłoszeń oraz stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gdańskich Nieruchomości.
- Podane dane osobowe nie będą przekazane do krajów trzecich ani ujawniane innym odbiorcom, chyba, że obowiązek taki wyniknie z żądań organów posiadających stosowne umocowania prawne.
- Szczegółowych informacji odnoszących się przetwarzania danych osobowych udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym należy kontaktować się osobiście w siedzibie Administratora danych osobowych lub drogą elektroniczną na adres e-mail iodo@nieruchomoscigda.pl oraz dedykowany formularz kontaktowy na stronie internetowej Gdańskich Nieruchomości.
- Zgodnie z Ustawą o ochronie sygnalistów, w Gdańskich Nieruchomościach opracowano wewnętrzną procedurę zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Informacje na temat procedury dostępne są na stronie internetowej Gdańskich Nieruchomości.
 
Do pobrania: Oświadczenie kandydata do pracy (45.5 KB, doc)