Kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe w zakresie Public Relations, Media i Komunikacja Społeczna, Dziennikarstwo lub pokrewne;
- doświadczenie w pracy biurowej w obszarze promocji i komunikacji;
- doświadczenie w prowadzeniu profili firmowych;
- 2 lata stażu pracy na stanowisku Specjalisty;
- 3 lata stażu pracy na stanowisku Starszego specjalisty;
- umiejętność pracy z narzędziami biurowymi i prostą grafiką publiczną;
- biegła obsługa komputera;
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office;
- czynne prawo jazdy kat. B;
- umiejętność przygotowywania komunikatów prasowych;
- posiadanie cech osobowych takich jak: komunikatywność, kreatywność, organizacja i terminowość, elastyczność, umiejętność pracy zespołowej, empatia i otwartość. Odporność na stres;
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- niekaralność – brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia.
Pożądane:
- ukończone studia podyplomowe w zakresie: grafika komputerowa/multimedia lub ochrona środowiska / ekologia albo pokrewne;
- ukończone kursy i szkolenia w zakresie obsługi programów graficznych, copywritingu, storytellingu, w obsłudze mediów społecznościowych;
- doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych, realizacja kampanii edukacyjnych lub społecznych, doświadczenie w copywritingu i storytellingu;
- współpraca z grafikami, drukarniami, dostawcami materiałów promocyjnych i edukacyjnych;
- znajomość zasad komunikacji kryzysowej;
- posiadanie cech osobowych takich jak: proaktywność, dyplomacja i wysoka kultura osobista w kontaktach z mediami i mieszkańcami, umiejętność perswazji przydatna w edukacji i kampaniach społecznych, zainteresowanie ekologią i zielenią miejską.
Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku:
- Przygotowywanie postów na media społecznościowe, artykułów na stronę internetową, newsletterów w zakresie tworzenia treści i publikacji materiałów tekstowych i multimedialnych;
- Redagowanie materiałów informacyjnych (ulotki, plakaty, komunikaty prasowe do akceptacji kierownika);
- Obsługa i aktualizacja stron internetowych jednostki i profili w social media;
- Monitorowanie komentarzy, odpowiadanie na pytania mieszkańców (zgodnie z polityką komunikacyjną);
- Współorganizacja konferencji prasowych i briefingów (logistyka, zaproszenia);
- Tworzenie w porozumieniu z działami merytorycznymi materiałów edukacyjnych (np. broszury, prezentacje, filmy promujące zieleń miejską i ekologiczne postawy);
- Realizacja zadań wspierających wizerunek jednostki poprzez zamawianie np. gadżetów, odzieży z logo, banerów, roll-upów oraz innych materiałów promocyjnych;
- Dbanie o spójność identyfikacji wizualnej w materiałach;
- Przygotowywanie dla kierownika oraz dyrekcji danych do raportów, m.in. o zasięgach kampanii, frekwencji w wydarzeniach;
- Obsługa zleconych zapytań zewnętrznych wpływających do Działu;
- Przygotowywanie materiałów prasowych;
- Przygotowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych;
- Dokumentowanie działań wizerunkowych;
- Codzienny przegląd mediów;
- Monitorowanie wewnętrznych potrzeb komunikacyjnych;
- Udział w budowaniu wewnętrznej komunikacji z pracownikami jednostki m.in. poprzez regularne informowanie o projektach, wydarzeniach, sukcesach i zmianach w organizacji;
- Udział w procesach mających na celu wzmacnianie poczucia przynależności i zaangażowania pracowników jednostki;
- Udział w przygotowywaniu i prowadzeniu akcji informacyjnych skierowanych do mieszkańców w zakresie prowadzonych przez Zarząd zadań;
- Organizacja konferencji, kampanii i spotkań edukacyjnych;
- Bieżąca obsługa administracyjna Działu;
- Przestrzeganie przepisów BHP, p.poż i OC;
- Wykonywanie innych poleceń przełożonych.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Praca biurowo – terenowa, przy czym w terenie wynosi do 50% czasu pracy;
Praca przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce jest wyższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- list motywacyjny oraz informacje (np. CV), o których mowa w art. 221ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.) tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres dla korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
- kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (dyplomy, świadectwa),
- kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, zdobyte uprawnienia, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
oraz na podstawie art. 221 § 4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.), w związku z art. 6 i 13 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.:
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o nieposzlakowanej opinii,
oraz
- oświadczenie, wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji, jeśli przekazane dane osobowe wykraczają poza wskazany wyżej zakres ( na podst. art. 221a ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.)
Złożone dokumenty należy podpisać własnoręcznym podpisem.
Jednocześnie zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Gdański Zarząd Dróg i Zieleni (GZDiZ) informuje, iż:
- administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z naborem na wolne stanowisko urzędnicze jest GZDiZ;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w GZDiZ – iod@gdansk.gda.pl, tel. 58 52 44 509;
- dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c (w odniesieniu do danych wymaganych do przeprowadzenia procesu rekrutacji) oraz art. 6 ust. 1 lit. a (w przypadku przekazania danych, które nie są wskazane w ogłoszeniu o naborze jako dane niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji) RODO, w związku z przepisami Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r., ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. oraz Zarządzenia 18/2009 Dyrektora GZDiZ z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru na wolne stanowisku urzędnicze w GZDiZ;
- dane osobowe będą przechowywane zgodnie z procedurą zawartą w Zarządzeniu 18/2009 Dyrektora GZDiZ z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w GZDiZ, w przypadku osób niezatrudnionych w GZDiZ nie dłużej niż przez 2 lata;
- odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (np. sądy, prokuratura, policja), jeśli wystąpią do GZDiZ o udostępnienie tych danych, oraz firmy świadczące usługi informatyczne na rzecz GZDiZ (w związku z przetwarzaniem danych osobowych w systemach informatycznych użytkowanych przez GZDiZ);
- GZDiZ nie zamierza przekazywać do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie;
- osoba, której dane dotyczą, ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
- osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
- podanie danych osobowych wskazanych w ogłoszeniu o naborze jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest w pełni dobrowolne;
- dane osobowe osób ubiegających się o zatrudnienie nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji lub profilowania.
Zgodnie z Ustawą o ochronie sygnalistów, w Gdańskim Zarządzie Dróg i Zieleni, opracowano wewnętrzną procedurę zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Informacje na temat procedury dostępne są w BIP – Gdański Zarząd Dróg i Zieleni.
Oferujemy pracę:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- umowa o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością jej przedłużenia,
- oferowane wynagrodzenie w przedziale: 6.900,00 zł – 9.800,00 zł brutto,
- zatrudnienie od 01.01.2026 r.
Ostateczna kwota będzie uzależniona od posiadanego doświadczenia i kompetencji.
W skład wynagrodzenia wchodzą: wynagrodzenie zasadnicze, dodatek stażowy, premia regulaminowa w wysokości 15%, premia motywacyjna (zgodnie z regulaminem wynagradzania i premiowania pracowników GZDiZ).
Termin składania aplikacji od dnia 03.12.2025 r. do dnia 15.12.2025 r.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert osobiście, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: od Specjalisty do Starszego specjalisty ds. komunikacji i edukacji”, w kancelarii GZDiZ budynek „A” lub listownie na adres: ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, (liczy się data wpływu do GZDiZ). Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP (www.gdansk.pl), na stronie internetowej GZDiZ (www.gzdiz.gda.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni. Informujemy, że złożonych ofert nie odsyłamy.