Dyrektor Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk na podstawie art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
I. Określenie stanowiska urzędniczego:
Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. elektroenergetycznych w Dziale Energetyczno-Teletechnicznym
II. Kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:
1. Niezbędne:
- wykształcenie wyższe techniczne lub średnie techniczne – elektrotechniczne lub telekomunikacja lub automatyka;
- wymagane jest posiadanie 4 letniego stażu pracy z zakresu robót elektrycznych;
- znajomość norm i przepisów technicznych wynikających z zakresu obowiązków;
- umiejętność redagowania pism, swoboda komunikacji pisemnej;
- dobra umiejętność pracy z komputerem, znajomość pakietów typu Office;
- znajomość ustawy Prawo Budowlane;
- znajomość ustawy o finansach publicznych;
- umiejętność pracy zespołowej i współpracy międzyludzkiej;
- umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów;
- znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
- obsługa programu Auto CAD;
- przygotowywanie informacji, raportów i sprawozdań;
- umiejętność organizowania czasu pracy;
- posiadanie uprawnień SEP E i D do 15 kV;
- posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
- posiadanie aktualnego zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność – brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia.
2. Pożądane:
- praca w wykonawstwie lub w biurze projektów;
- umiejętność analizy, koordynacji oraz negocjacji.
III. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku:
- opiniowanie dokumentacji projektowych wpływającej do GZDiZ w zakresie oświetlenia, sygnalizacji świetlnych, kanalizacji kablowych i teletechnicznych, sieci kablowych (ulic, parków, tuneli);
- opiniowanie dokumentacji projektowej wpływającej do GZDiZ w zakresie sieci obcych;
- realizacja zadań ujętych w planie utrzymaniowym i inwestycyjnym w tym:
- określenie warunków technicznych dla projektowania oświetlenia (ulic, parków, tuneli), iluminacji;
- współpraca z Działem Zamówień Publicznych w przygotowaniu SIWZ ;
- dla opracowania dokumentacji projektowych oświetlenia;
- utrzymaniu urządzeń oświetlenia, stacji transformatorowych, kabli SN;
- budowy oświetlenia, iluminacji;
- przygotowanie wzorów umów dla opracowania dokumentacji projektowej oraz utrzymania i budowy;
- udział w procesie wyłaniania wykonawców z zakresu projektowania, utrzymania u budowy;
- weryfikowanie obmiarów, kalkulacji i kosztorysów oraz faktur za roboty utrzymaniowe pod względem merytorycznym i rachunkowym;
- wypełnianie obowiązków określonych w ustawie Prawo Budowlane w tym:
- reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
- sprawdzenie jakości wykonanych robót w tym: wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów i materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
- kontrola nad terminowym zawarciem umów ich realizacją i rozliczeniem;
- przygotowanie planów wydatków dla zadań utrzymaniowych oraz kontrola ich wykorzystania;
- przejmowanie do utrzymania urządzeń oświetlenia (ulic, parków, tuneli), sygnalizacji świetlnych, kanalizacji kablowych i teletechnicznych, sieci kablowych wykonanych przez inwestorów zewnętrznych i GZDiZ;
- kontrolowanie właściwej eksploatacji majątku powierzonego w utrzymanie wybranemu wykonawcy;
- uczestnictwo w radach technicznych w zakresie dotyczącym oświetlenia (ulic, parków, tuneli);
- sygnalizacji świetlnych, kanalizacji kablowych i teletechnicznych, sieci kablowych, sieci obcych;
- kontrola kompletności dokumentów dotyczących realizowanych zadań;
- monitorowanie i stosowanie wydawanych przepisów prawnych;
- prowadzenie książek obiektów, określenie zakresu i szacunkowych kosztów niezbędnych remontów;
- opisywanie faktur według kompetencji;
- wykonywanie innych poleceń przełożonego;
- przestrzeganie przepisów BHP, PPOŻ. i OC.
IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca biurowo-terenowa, przy czym praca w terenie wynosi do 50% czasu pracy;
- praca na wysokości powyżej 3m;
- praca przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy;
- praca w porze nocnej;
- praca w warunkach bezpośredniego oddziaływania czynników atmosferycznych.
V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce jest wyższy niż 6%.
VI. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- list motywacyjny oraz informacje (np. CV), o których mowa w art. 221ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.) tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres dla korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
- kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (dyplomy, świadectwa),
- kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, zdobyte uprawnienia, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
oraz na podstawie art. 221 § 4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.), w związku z art. 6 i 13 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.:
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o nieposzlakowanej opinii,
oraz
- oświadczenie, wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji, jeśli przekazane dane osobowe wykraczają poza wskazany wyżej zakres ( na podst. art. 221a ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.)
Złożone dokumenty należy podpisać własnoręcznym podpisem.
Jednocześnie zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Gdański Zarząd Dróg i Zieleni (GZDiZ) informuje, iż:
- administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z naborem na wolne stanowisko urzędnicze jest GZDiZ;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w GZDiZ – iod@gdansk.gda.pl, tel. 58 52 44 509;
- dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c (w odniesieniu do danych wymaganych do przeprowadzenia procesu rekrutacji) oraz art. 6 ust. 1 lit. a (w przypadku przekazania danych, które nie są wskazane w ogłoszeniu o naborze jako dane niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji) RODO, w związku z przepisami Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r., ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. oraz Zarządzenia 18/2009 Dyrektora GZDiZ z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru na wolne stanowisku urzędnicze w GZDiZ;
- dane osobowe będą przechowywane zgodnie z procedurą zawartą w Zarządzeniu 18/2009 Dyrektora GZDiZ z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w GZDiZ, w przypadku osób niezatrudnionych w GZDiZ nie dłużej niż przez 2 lata;
- odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (np. sądy, prokuratura, policja), jeśli wystąpią do GZDiZ o udostępnienie tych danych, oraz firmy świadczące usługi informatyczne na rzecz GZDiZ (w związku z przetwarzaniem danych osobowych w systemach informatycznych użytkowanych przez GZDiZ);
- GZDiZ nie zamierza przekazywać do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie;
- osoba, której dane dotyczą, ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
- osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
- podanie danych osobowych wskazanych w ogłoszeniu o naborze jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest w pełni dobrowolne;
- dane osobowe osób ubiegających się o zatrudnienie nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji lub profilowania.
Zgodnie z Ustawą o ochronie sygnalistów, w Gdańskim Zarządzie Dróg i Zieleni, opracowano wewnętrzną procedurę zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Informacje na temat procedury dostępne są w BIP – Gdański Zarząd Dróg i Zieleni.
Oferujemy pracę:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- umowa o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością jej przedłużenia,
- oferowane wynagrodzenie w przedziale: 8.375,00 zł – 10.650,00 zł brutto. Ostateczna kwota będzie uzależniona od posiadanego doświadczenia i kompetencji.
W skład wynagrodzenia wchodzą: wynagrodzenie zasadnicze, dodatek funkcyjny, dodatek stażowy, premia regulaminowa w wysokości 15%, premia motywacyjna (zgodnie z regulaminem wynagradzania i premiowania pracowników GZDiZ).
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” - zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej;
- nagrody jubileuszowe zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych;
- dofinansowanie do wypoczynku oraz do karty sportowej z ZFŚS.
Termin składania aplikacji od dnia 27.06.2025 r. do dnia 07.07.2025 r. (liczy się data wpływu do GZDiZ)
Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert osobiście, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. elektroenergetycznych”, w biurze obsługi klienta GZDiZ budynek „A” przy ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, lub listownie na adres Gdańskiego Zarządu Dróg i Zielenie: ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk,. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP (bip.gdansk.pl), na stronie internetowej GZDiZ (gzdiz.gda.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni. Informujemy, że złożonych ofert nie odsyłamy.