Inspektor ds. utrzymania dróg w Dziale Dróg w Gdańskim Zarządzie Dróg i Zieleni (3 etaty)

Kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:

Niezbędne:

  • wyksztalcenie wyższe;
  • wymagany jest 3-letni staż pracy;
  • umiejętność analizowania dokumentacji technicznej;
  • biegła obsługa komputera oraz bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office;
  • umiejętność organizacji pracy własnej;
  • umiejętność radzenia sobie w presją czasu;
  • nadawanie priorytetów zadaniom;
  • umiejętność redagowania pism;
  • znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane oraz przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • posiadanie prawa jazdy kat. B;
  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność – brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia.

Pożądane:

  • wykształcenie wyższe techniczne;
  • posiadanie uprawnień drogowych bez ograniczeń;
  • znajomość topografii miasta;
  • znajomość obsługi programów kosztorysowych;
  • umiejętność obsługi programu AutoCad.

Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku:

  • przygotowywanie warunków technicznych do opracowania specyfikacji zamówień publicznych;
  • udział w przygotowaniu postępowań przetargowych, przygotowywanie postępowań przetargowych;
  • określanie potrzeb i opracowywanie planów kwartalnych, rocznych, remontów bieżących dróg, ulic, placów, parkingów, itp.
  • zlecanie, przygotowywanie, nadzorowanie, rozliczanie i odbiór realizowanych robót;
  • prowadzenie przeglądów dróg ulic, placów, parkingów zakresie oceny stanu technicznego nawierzchni;
  • opiniowanie wniosków do budżetu obywatelskiego, dotyczących działu Dróg;
  • opiniowanie i parafowanie umów pod względem ich zgodności ze specyfikacją warunków zamówienia;
  • reagowanie na wszelkie stwierdzone lub zgłoszone nieprawidłowości, zniszczenia, awarie, występujące w pasie drogowym i podejmowanie działań naprawczych;
  • przeciwdziałanie wszelkim zagrożeniom dla ruchu drogowego, pieszego i rowerowego, wynikającym ze stanu technicznego dróg;
  • dbanie o należyty porządek w miejscu pracy, szczególnie pomieszczeń i urządzeń biurowych wykorzystywanych przy wykonywaniu obowiązków służbowych;
  • przestrzeganie przepisów BHP, p.poż i OC;
  • wykonywanie innych poleceń kierownika działu.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  • praca biurowo-terenowa, przy czym praca w terenie wynosi powyżej 50 % czasu pracy;
  • praca w warunkach bezpośredniego oddziaływania czynników atmosferycznych;
  • praca przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy.

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce jest wyższy niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  • list motywacyjny oraz informacje (np. cv), o których mowa w art. 221 1 ustawy
    z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.) tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres dla korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  • kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (dyplomy, świadectwa),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, zdobyte uprawnienia, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe);
  • kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy;

oraz na podstawie art. 221 § 4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998r., nr 21, poz.94 ze zm.), w związku z art. 6 i 13 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.:

  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o nieposzlakowanej opinii;

 oraz

  • oświadczenie, wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji, jeśli przekazane dane osobowe wykraczają poza wskazany wyżej zakres ( na podst. art. 221a ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.).

Złożone dokumenty należy podpisać własnoręcznym podpisem.

Jednocześnie zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Gdański Zarząd Dróg i Zieleni (GZDiZ) informuje, iż:

  • administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z naborem na wolne stanowisko urzędnicze jest GZDiZ;
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w GZDiZ – iod@gzdiz.gda.pl, tel. 58 52 44 509;
  • dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c (w odniesieniu do danych wymaganych do przeprowadzenia procesu rekrutacji) oraz art. 6 ust. 1 lit. a (w przypadku przekazania danych, które nie są wskazane w ogłoszeniu o naborze jako dane niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji) RODO, w związku z przepisami Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r., ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. oraz Zarządzenia 18/2009 Dyrektora GZDiZ z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru na wolne stanowisku urzędnicze w GZDiZ;
  • dane osobowe będą przechowywane zgodnie z procedurą zawartą w Zarządzeniu 18/2009 Dyrektora GZDiZ z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w GZDiZ, w przypadku osób niezatrudnionych w GZDiZ nie dłużej niż przez 2 lata;
  • odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (np. sądy, prokuratura, policja), jeśli wystąpią do GZDiZ o udostępnienie tych danych, oraz firmy świadczące usługi informatyczne na rzecz GZDiZ (w związku z przetwarzaniem danych osobowych w systemach informatycznych użytkowanych przez GZDiZ);
  • GZDiZ nie zamierza przekazywać do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie;
  • osoba, której dane dotyczą, ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
  • osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  • podanie danych osobowych wskazanych w ogłoszeniu o naborze jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest w pełni dobrowolne;
  • dane osobowe osób ubiegających się o zatrudnienie nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji lub profilowania.

Oferujemy pracę:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • umowa o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością jej przedłużenia,
  • oferowane wynagrodzenie w przedziale: 7.130,00 zł – 10.080,00 zł brutto. Ostateczna kwota będzie uzależniona od posiadanego doświadczenia i kompetencji.

W skład wynagrodzenia wchodzą: wynagrodzenie zasadnicze, dodatek stażowy, premia regulaminowa w wysokości 15%, premia motywacyjna (zgodnie z regulaminem wynagradzania i premiowania pracowników GZDiZ).

  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej;
  • nagrody jubileuszowe zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych;
  • dofinansowanie do wypoczynku oraz do karty sportowej z ZFŚS.

Termin składania aplikacji od dnia 27.10.2025 r.  do dnia 27.11.2025 r.  (liczy się data wpływu do GZDiZ).

Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert osobiście, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: Inspektor ds. utrzymania dróg – 3 etaty”, w biurze obsługi klienta GZDiZ budynek „A” przy ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk lub listownie na adres Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni: ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk.  Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP (www.bip.gdansk.pl), na stronie internetowej GZDiZ (www.gzdiz.gda.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni. Informujemy, że złożonych ofert nie odsyłamy.