Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych Miasta Gdańska określonych w „Programie współpracy Miasta Gdańska z organizacjami pozarządowymi na rok 2022” – WRS – integracja cudzoziemców oraz bezpieczeństwo ekonomiczne i zapobieganie zadłużeniom.
Na podstawie Zarządzenia nr 1819/21 Prezydenta Miasta Gdańska z dnia18 listopada 2021 roku ogłasza się otwarty konkurs ofert na realizację w latach 2022–2024 zadań publicznych określonych w „Programie współpracy Miasta Gdańska z organizacjami pozarządowymi na rok 2022”, zlecanych przez Miasto Gdańsk podmiotom niezaliczanym do sektora finansów publicznych i niedziałającym w celu osiągnięcia zysku.
Szczegółowe warunki konkursu znajdują się w załączonej dokumentacji konkursowej.
Oferty należy składać za pośrednictwem elektronicznego generatora ofert w systemie witkac.pl. Przejdź do generatora ofert.
Oferty można składać do dnia 9 grudnia 2021 r. do godziny 16.00.
Szczegółowy podział zadań publicznych, przedstawiony zgodnie z numeracją zawartą w „Programie współpracy Miasta Gdańska z organizacjami pozarządowymi na rok 2022”, oraz wysokość środków finansowych przeznaczonych na ich realizację w ramach niniejszego konkursu przedstawia się następująco:
5) Działalność na rzecz integracji cudzoziemców – 1.125.000,00 złotych
a) prowadzenie miejskiego centrum informacji i wsparcia imigrantów w Gdańsku – 450.000,00 złotych w roku 2022, 450.000,00 złotych w roku 2023, 225.000,00 złotych w roku 2024;
10) Działalność wspomagająca rozwój wspólnot i społeczności lokalnych – 565.740,00 złotych
e) wspieranie mieszkańców w zakresie bezpieczeństwa ekonomicznego i zapobiegania zadłużeniom – w roku 2022: 188.580,00 złotych, w roku 2023: 188.580,00 złotych i w roku 2024: 188.580,00 złotych.
Do pobrania: