Na podstawie Zarządzenia nr 1270/25 Prezydenta Miasta Gdańska z dnia 11 lipca 2025 roku ogłasza się otwarty nabór ofert na zawarcie partnerstwa w celu przygotowania i wspólnej realizacji projektu pn. „Kompleksowe wsparcie migrantów w Mieście Gdańsku”.
W naborze mogą brać udział podmioty będące organizacją pozarządową w rozumieniu ustawy z dn. 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
Szczegółowe warunki konkursu znajdują się w załączonej dokumentacji konkursowej.
Realizacja projektu planowana jest od września 2025 r. do czerwca 2029 r.
Partner wybrany w drodze konkursu będzie realizował działania przewidziane w ramach Zadania 3 w Projekcie.
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć osobiście w siedzibie Organizatora Konkursu, to jest w Urzędzie Miejskim w Gdańsku (do wyboru: Sala Obsługi Mieszkańców przy ul. Nowe Ogrody 8/12, lub przy ul. Partyzantów 74, lub przy ul. Wilanowska 2), bądź przesłać pocztą na adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12, Urząd Miejski w Gdańsku.
Nieprzekraczalny termin złożenia oferty – 4 sierpnia 2025 r.
O terminie złożenia decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na partnera – Kompleksowe wsparcie integracji migrantów w Mieście Gdańsku”.
Oferta powinna być złożona na obowiązującym i prawidłowo wypełnionym formularzu.
Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta zgodnie z zapisami zawartymi w dokumencie rejestrowym lub osobę upoważnioną przez Oferenta, zgodnie z załączonym pełnomocnictwem.
Do pobrania:
Zarządzenie PMG Nr 1270 (5.46 MB, pdf)
Załącznik Nr 2 do zarządzenia (33.4 KB, docx)