Częściowe rozstrzygnięcie konkursu ofert na realizację w latach 2022-2024 zadań z zakresu zdrowia publicznego prowadzonego w ramach Szczegółowego Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na rok 2022
Prezydent Miasta Gdańska ogłasza częściowe rozstrzygnięcie konkursu na realizację w latach 2022-2024 zadań publicznych z zakresu zdrowia publicznego prowadzonego w ramach Szczegółowego Gminnego Programu Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na rok 2022
Do pobrania:
- rozstrzygnięcie konkursu_1.4_BIP (253.64 KB)
- rozstrzygnięcie konkursu_1.12_BIP (251.52 KB)
- rozstrzygnięcie konkursu_1.14_BIP (252.86 KB)
- rozstrzygnięcie konkursu_2.3_BIP (253.83 KB)
- rozstrzygnięcie konkursu_2.19_BIP (252.57 KB)
- rozstrzygnięcie konkursu_3.14_BIP (256.8 KB)
- rozstrzygnięcie konkursu_3.19_BIP (253.14 KB)
- rozstrzygnięcie konkursu_4.9_BIP (252.24 KB)
Oferty na realizację zadań publicznych z zakresu zdrowia publicznego prowadzonego w ramach Szczegółowego Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na rok 2022 podlegają procedurze odwoławczej. Odwołania należy składać w systemie Witkac.pl w ciągu 2 dni roboczych, tj. w dniach 25-26.10.2022 r. Potwierdzenie złożenia odwołania w formie papierowej należy dostarczyć w dn. 27.10.2022 r. do ogłaszającego konkurs do Zespołu Obsługi Mieszkańców Nr 3 – ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk.