Zgodnie z częścią XIV Załącznika Nr 1 do Zarządzenia Nr 1731/17 Prezydenta Miasta Gdańska z dnia 22 września 2017 r. w sprawie ogłoszenia konkursu ofert na realizację przez organizacje pozarządowe i podmioty lecznicze zadań z zakresu zdrowia publicznego w ramach Gdańskiego Programu Promocji Zdrowia i Przeciwdziałania Chorobom Cywilizacyjnym na lata 2017-2020 (Uchwała nr XXXIII/1117/17 Rady Miasta Gdańska z dnia 12 stycznia 2017r.) informuję o jego rozstrzygnięciu.
Szczegółowe wyniki rozstrzygnięcia konkursu stanowią załącznik nr 1 do niniejszej informacji.
Rozstrzygnięcie zostanie opublikowane:
a) w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Gdańska,
b) na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Gdańsku,
c) na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Informuję jednocześnie o sposobie odwołania się od rozstrzygnięcia konkursu.
1. Oferentom przysługuje możliwość odwołania się od rozstrzygnięcia konkursu.
2. Odwołanie należy złożyć w formie pisemnej do Prezydenta Miasta Gdańska, za pośrednictwem Dyrektora Wydziału Rozwoju Społecznego UMG, w terminie trzech dni roboczych od dnia ogłoszenia rozstrzygnięcia konkursu.
Odwołanie należy złożyć w siedzibie Ogłaszającego: Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, Sala Obsługi Mieszkańców, stanowisko: 14 – 17 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Gdańsku, Wydział Rozwoju Społecznego, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80 – 803 Gdańsk - w tym przypadku, o terminie złożenia odwołania decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
3. Odwołanie będzie rozpatrzone niezwłocznie, nie później niż przed publikacją ostatecznych wyników konkursu.
Do pobrania: