Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dot. ul. Traugutta 92

OBWIESZCZENIE

Zgodnie z art. 49 z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572 z późn. zm.), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.)

PREZYDENT MIASTA GDAŃSKA

zawiadamia strony o wszczęciu postępowania na wniosek Inwestora, z dnia 01.07.2025 r. (uzupełnionego 17.07.2025 r.), nr rejestru RPW/333765/2025, w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na zmianie sposobu użytkowania części budynku szkoły (pomieszczeń gospodarczych) na pomieszczenia szkolne – dwa gabinety, pomieszczenie księgozbioru, na terenie działek nr 364/2 oraz 365/1, obręb 0055 przy ul. Traugutta 92 w Gdańsku.

Strony mogą składać ewentualne wnioski i zastrzeżenia za pośrednictwem poczty, przez elektroniczną skrzynkę podawczą lub bezpośrednio w kancelarii tut. Urzędu, w terminie 14 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.