Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej ul. Tarcice

OBWIESZCZENIE

Działając na podstawie art. 10, 49 i 61 Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024r., poz. 572 z późn. zm.) art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r., poz. 311),

zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie pozwolenia na realizację inwestycji drogowej pn.: „Przebudowa mostu nad kanałem melioracyjnym w ciągu ul. Tarcice w Gdańsku”, na wniosek z dnia 30.05.2025r., nr rej. wniosku RPW/291591/2025, Inwestora: Prezydenta Miasta Gdańska – Zarządcy Drogi, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, reprezentowanego przez pełnomocnika: Pana Przemysława Kulwińskiego,

 wykaz działek w liniach rozgraniczających projektowane pasy drogowe:

(w nawiasach wskazano numery działek przed podziałem)

  1. Tarcice:
  • obr. 102, dz. nr: 34/5 (34/1), 34/6 (34/1), 34/7 (34/3), 34/8 (34/3), 34/9 (34/4), 34/10 (34/4), 35, 36/5 (36/1), 36/6 (36/1), 36/7 (36/4), 36/8 (36/4), 63/4 (63/1), 63/5 (63/1), 64/1 (64), 64/2 (64), 65/1, 65/3 (65/2), 65/4 (65/2), 66/3 (66/1), 66/4 (66/1), 66/5 (66/2), 66/6 (66/2), 67/3 (67/2), 67/4 (67/2);

wykaz nieruchomości lub ich części, z których będzie ograniczone korzystanie w związku z budową lub przebudową sieci uzbrojenia terenu, rozbiórką istniejących obiektów budowlanych nieprzewidzianych do dalszego użytkowania lub budową zjazdów:

  • 102, dz. nr: 34/1, 34/3, 34/4, 35, 36/1, 36/4, 63/1, 65/2, 66/1, 66/2, 67/2, 68/2;

 w tym nieruchomości lub ich części, z których będzie ograniczone korzystanie w związku z rozbiórką istniejących budynków nieprzewidzianych do dalszego użytkowania oraz budową zjazdu:

  • obr. 102, dz. nr 65/1 i 65/2;

 wykaz działek które zostaną włączone w pas drogowy i przejdą na własność Gminy Miasta Gdańska:

(w nawiasach wskazano numery działek przed podziałem)

Projektowany pas ul. Tarcice:

  • 102, dz. nr: 34/5 (34/1), 34/7 (34/3), 34/9 (34/4), 36/5 (36/1), 36/7 (36/4), 63/4 (63/1), 64/1 (64), 65/1, 65/3 (65/2), 66/3 (66/1), 66/5 (66/2), 67/3 (67/2);

Ponadto informuję, iż zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego zawiadomienie stron uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Informacje o inwestycji można uzyskać telefonicznie w godzinach pracy tut. Urzędu pod numerem tel. 58 526-8164 lub osobiście po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z prowadzącym sprawę. Strony mogą składać ewentualne wnioski i zastrzeżenia za pośrednictwem poczty, przez elektroniczną skrzynkę podawczą lub bezpośrednio w kancelarii tut. Urzędu w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.