OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 49, art. 101 § 1 i 3, art. 123 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 572 z późniejszymi zmianami), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z poźn.zm.),
- w związku z toczącym się postępowaniem administracyjnym wszczętym na wniosek inwestora: spółki Port Lotniczy Gdańsk Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Słowackiego 200 w Gdańsku, reprezentowanego przez pełnomocnika: xxx xxx, z dnia 08.08.2025 roku, nr rej. RPW/389271/2025, w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla budowy polegającej na budowie magazynu kontenerowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie działki nr 39/2 obręb 025, w rejonie ulicy Słowackiego w Gdańsku,
PREZYDENT MIASTA GDAŃSKA
zawiadamia strony postępowania administracyjnego, zgodnie z art. 98 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego o zawieszeniu postępowania administracyjnego, w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Informacje o inwestycji strony postępowania administracyjnego mogą uzyskać telefonicznie w godzinach pracy tut. Urzędu pod numerem tel. (58) 32-36-436, a także mogą składać ewentualne wnioski i zastrzeżenia za pośrednictwem poczty, przez elektroniczna skrzynkę podawczą lub bezpośrednio w kancelarii tut. Urzędu.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego obwieszczenia, tj. od dnia 19.11.2025 r.