OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 10 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 572 ze zm.);
- w związku z toczącym się postępowaniem administracyjnym wszczętym na wniosek z dnia 29.07.2025 r., nr rej. RPW/375923/2025, w sprawie ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego, z podziemną halą garażową, z dopuszczeniem usług na parterze, po rozbiórce istniejącego zagospodarowania przy ul. Orfeusza 2 i 2a w Gdańsku, dz. nr 1879, 1882/3 obr. 001,
PREZYDENT MIASTA GDAŃSKA
zawiadamia strony postępowania administracyjnego przed wydaniem decyzji o możliwości zapoznania się ze zgromadzonym w sprawie materiałem dowodowym, w tym wynikiem analizy funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu oraz projektem decyzji, a także wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Informacje o inwestycji strony postępowania administracyjnego mogą uzyskać telefonicznie w godzinach pracy tut. Urzędu pod nr tel. 58 52 68 115, a także mogą składać ewentualne wnioski i zastrzeżenia za pośrednictwem poczty, poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą lub bezpośrednio w kancelarii tut. Urzędu, w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego obwieszczenia, tj. od dnia 16.10.2025 r.