OBWIESZCZENIE
Stosownie do art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dn. 14.06.1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (t. j. Dz.U. z 2024r. poz. 572 ze zmianami), w związku z art. 53 ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024r., poz. 1130 ze zmianami),
PREZYDENT MIASTA GDAŃSKA
zawiadamia, że na wniosek Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku, z siedzibą przy ul. Beniowskiego 7, 80-382 Gdańsk, z dnia 18.07.2025r. nr rej. RPW/360779/2025, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie hali garażowo-magazynowej na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej wraz z placem manewrowym (po wcześniejszym wyburzeniu istniejącej hali), na terenie działki nr 97/5, obręb 109, przy ul. Trakt Św. Wojciecha 263 w Gdańsku.
W związku z powyższym powiadamiam strony postępowania administracyjnego, że informację o inwestycji można uzyskać telefonicznie w godzinach pracy tut. Urzędu pod nr (58) 32 36 454, ewentualne wnioski i zastrzeżenia można składać do Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Gdańsku w terminie 7 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia za pośrednictwem poczty, przez elektroniczną skrzynkę podawczą lub bezpośrednio w kancelarii w godzinach pracy tut. Urzędu.
Zgodnie z art. 49 k.p.a., zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.