OBWIESZCZENIE Prezydenta Miasta Gdańska dot. zatwierdzenia projektu robót geologicznych dla STEŚ korytarza Nowej Abrahama i Kołobrzeskiej

OBWIESZCZENIE

Stosownie do art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 572 ze zm.) w związku z art. 41 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1290 ze zm.), zawiadamia się o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek Pana Marcela Michalaka, występującego na podstawie pełnomocnictwa Zastępcy Dyrektora Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska, działającego w imieniu Gminy Miasta Gdańska, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, w sprawie zatwierdzenia „Projektu robót geologicznych w celu określenia warunków geologiczno-inżynierskich oraz hydrogeologicznych dla zadania pn.: „Opracowanie Studium Techniczno – Ekonomiczno – Środowiskowego (STEŚ) korytarza transportowego Nowej Abrahama i ul. Kołobrzeskiej w ramach zadania pt.: Dokumentacja dla przyszłych projektów”, Gdańsk, powiat m. Gdańsk, woj. pomorskie”, złożony w dniu 07.06.2024 r., uzupełniony w dniach 01.08.2024 r., 03.09.2024 r., 25.04.2025 r., 29.05.2025 r., 07.07.2025 r., 11.07.2025 r. i 18.07.2025 r.

Projektowane roboty geologiczne będą wykonywane w Gdańsku na terenie działek:

  • nr 238, 247/1, 247/15, 250, 401 obręb 0013;
  • nr 290/4, 300/9 obręb 0014;
  • nr 77/1, 114/2, 207 obręb 0019;
  • nr 233/19, 241/1, 245/11, 285/2, 313 obręb 0020;
  • nr 96 obręb 0021;
  • nr 75/95, 75/100, 86 obręb 0028;
  • nr 1/1, 60/2, 77, 283/7, 322, 324, 405/4, 406/2, 407/1 obręb 0029;
  • nr 1, 37/2, 179/2, 199, 324/3, 372 obręb 0030;
  • nr 2/9, 3/10, 6, 26, 27/3, 27/8, 200/2, 202/4 obręb 0031;
  • nr 20/3, 23/15, 23/26, 373, 374/2 obręb 0033;
  • nr 133/3 obręb 0038;
  • nr 88/9, 91/2, 118/2, 120/1, 120/2, 122/3, 127, 130/3, 131/1 obręb 0039;
  • nr 1/5 obręb 0052.

W związku z powyższym informuje się właścicieli i użytkowników wieczystych terenów objętych robotami geologicznymi o możliwości zapoznania się i składania pisemnych wniosków, uwag bądź zastrzeżeń dotyczących ww. postępowania administracyjnego w terminie 7 dni od daty dokonania zawiadomienia.

Termin zawiadomienia liczy się po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.

Zapoznanie się z materiałami oraz składanie wniosków możliwe jest drogą elektroniczną, po wcześniejszym przesłaniu wniosku na adres weie@gdansk.gda.pl lub umg@gdansk.gda.pl lub w Wydziale Ekologii i Energetyki Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ulicy Kartuskiej 32/34 w Gdańsku w poniedziałki, wtorki i czwartki w godz. od 8.00 do 16.00, w środy w godz. od 8.00 do 17.00 oraz w piątki w godz. Od 8.00 do 15.00 po wcześniejszym umówieniu wizyty.

Obwieszczenie umieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Gdańsku.