Biuro Prezydenta ds. Kultury zaprasza na konsultacje online dotyczące wspierania realizacji zadania publicznego z pominięciem otwartego konkursu ofert, czyli z tak zwanych Małych Grantów. Podczas spotkania opowiemy o generalnych zasadach składania wniosków, zmianach związanych z epidemią COVID-19 oraz elementach wniosku, które mogą sprawiać problemy.
Konsultacje odbędą się 7 maja o godzinie 14:00 w aplikacji teams. W załączeniu znajdą Państwo instrukcje korzystania z niniejszej aplikacji.
Pytania prosimy kierować na adres: elzbieta.czekaj@gdansk.gda.pl, malgorzata.koter@gdansk.gda.pl lub alina.kopicka@gdansk.gda.pl
Instrukcja:
Przed spotkaniem zainstaluj aplikację Teams na swój telefon lub komputer.
1.Kiedy nadejdzie czas spotkania, jego uczestnicy powinni kliknąć lub w wiadomości e-mail w link „Dołącz do spotkania w aplikacji Teams”.
2.Po kliknięciu w przeglądarce otworzy się strona, na której można wybrać:
- otwarcie zainstalowanej na komputerze aplikacji Teams [1] – czasami może wówczas pojawić się dodatkowe okienko [2],
- otwarcie Teams w przeglądarce [3] – opcja polecana osobom spoza urzędu