Adres:
ul. Na Stoku 49
80-874 Gdańsk
tel.: +48 58 520 57 00
faks: +48 58 520 57 50
e-mail: ztm@gdansk.gda.pl
ePUAP: /ZTM_Gdansk/SkrytkaESP

Sposób przyjmowania i załatwiania spraw

I. Wnioski o pozwolenie na przewóz osób niepełnosprawnych - przewoźnicy.

Wnioski należy składać w sekretariacie Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku. Przewoźnik jest wyłaniany w drodze przetargu.

 

II. Przyjmowanie wniosków na przewóz osób niepełnosprawnych - osoby niepełnosprawne.

Osoby korzystające z miejskich placówek opiekuńczych prawidłowo wypełnione wnioski wraz z wymaganymi dokumentami powinny składać na niżej wymieniony adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk

Formularz wniosku dla osób korzystających z miejskich placówek opiekuńczych można pobrać:

  1. z naszej strony internetowej - pobierz wniosek (PDF)
  2. w MOPR

 

III.  Punkty obsługi klienta ZTM

Punkt Obsługi Klienta nr 1 w Gdańsku, przy ul. Kilińskiego 4, w budynku Galerii Metropolia

Punkt czynny w godzinach:
poniedziałek - piątek: 6.30 - 20.30 tel. (58) 520-57-06
 

Dostępne usługi:
- sprzedaż biletów jednorazowych, przyjmowanie wniosków o wydanie karty miejskiej, doładowanie kart miejskich biletami okresowymi, przyjmowanie wniosków o przystosowanie legitymacji studenckiej do ładowania biletami okresowymi, wyrabianie duplikatów kart miejskich i Gdańskich Kart Mieszkańca ze zdjęciem, sprzedaż kart na okaziciela, rozpatrywanie reklamacji dotyczących kart miejskich, wystawianie faktur za bilety zakupione za pośrednictwem automatów biletowych, obsługa płatności za przewóz osób niepełnosprawnych, przyjmowanie korespondencji kierowanej do Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku

 
Punkt Obsługi Klienta Nr 4 w Gdańsku, przy ul. Świętokrzyskiej 15(pętla tramwajowa)
 
Punkt czynny w godzinach:
poniedziałek, czwartek, piątek: 7.00 - 14.30 wtorek, środa: 10.00 - 17.30 tel. (58) 520-57-07
 
Dostępne usługi:
-  doładowanie kart miejskich biletami okresowymi - sprzedaż kart na okaziciela - sprzedaż biletów jednorazowych - rozpatrywanie reklamacji dotyczących kart miejskich - przyjmowanie wniosków o wydanie karty miejskiej - przyjmowanie wniosków o przystosowanie legitymacji studenckiej do ładowania jej biletami okresowymi - wystawianie faktur za bilety zakupione za pośrednictwem automatów biletowych.
 
 
IV. Reklamacje
 

Zasady składania reklamacji w Zarządzie Transportu Miejskiego w Gdańsku określa Zarządzenie nr 13/2018 Dyrektora ZTM w Gdańsku z dnia 23 marca 2018 r. w sprawie ustalenia Regulaminu postępowania reklamacyjnego prowadzonego przez Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku oraz Zarządzenie zmieniające:

W celu złożenia reklamacji z tytułu nałożonej opłaty dodatkowej za jazdę bez ważnego biletu bądź z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przewozu zaleca się skorzystanie z wzorów dostępne tu

Wypełnione druki reklamacji można składać osobiście lub listownie na adres: ZTM w Gdańsku, ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk;
- na e-mail: reklamacjeztm@gdansk.gda.pl

Uwaga! W Punktach Obsługi Klienta można składać wyłącznie reklamacje dotyczące kart miejskich.

 

V. Skargi i wnioski

Podstawy prawne rozpatrywania skarg i wniosków unormowane są w Kodeksie postępowania administracyjnego oraz w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 08.01.2002 r.w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. nr 5, poz.46).

Metryczka publikacji