Publikacja archiwalna

Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 do celów grzewczych

04/06/2020    S107    Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Gdańsk: Olej opałowy

2020/S 107-258777

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Miasta Gdańska
Adres pocztowy: ul. Nowe Ogrody 8/12
Miejscowość: Gdańsk
Kod NUTS: PL634 Gdański
Kod pocztowy: 80-803
Państwo: Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 5832361284

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gdański Archipelag Kultury
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 9
Miejscowość: Gdańsk
Kod NUTS: PL634 Gdański
Kod pocztowy: 80-026
Państwo: Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 5832361284

Adresy internetowe:

Główny adres: http://gak.nbip.pl/gak/

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o.
Adres pocztowy: ul. Jabłoniowa 55
Miejscowość: Gdańsk
Kod NUTS: PL634 Gdański
Kod pocztowy: 80-180
Państwo: Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 5832361284

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.zut.com.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gdańskie Wody Sp. z o.o.
Adres pocztowy: ul. prof. Andruszkiewicza 5
Miejscowość: Gdańsk
Kod NUTS: PL634 Gdański
Kod pocztowy: 80-601
Państwo: Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 5832361284

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.gdmel.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Miasta Krynica Morska
Adres pocztowy: ul. Górników 15
Miejscowość: Krynica Morska
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Kod pocztowy: 82-120
Państwo: Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 5832361284

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.krynicamorska.tv/

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Sztutowo
Adres pocztowy: ul. Gdańska 55
Miejscowość: Sztutowo
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Kod pocztowy: 82-110
Państwo: Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 5832361284

Adresy internetowe:

Główny adres: www.sztutowo.pl

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Powiat Gdański
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 16
Miejscowość: Pruszcz Gdański
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Kod pocztowy: 83-000
Państwo: Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 5832361284

Adresy internetowe:

Główny adres: https://biuletyn.net/powiat-gdanski/

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Powiat Pucki
Adres pocztowy: ul. Orzeszkowej 5
Miejscowość: Puck
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Kod pocztowy: 84-100
Państwo: Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 5832361284

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.starostwo.puck.pl/Article/get/id,16420.html

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Stegna
Adres pocztowy: ul. Gdańska 34
Miejscowość: Stegna
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Kod pocztowy: 82-103
Państwo: Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 5832361284

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.stegna.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Nowy Dwór Gdański
Adres pocztowy: ul. Nowy Dwór Gdański
Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Kod pocztowy: 82-100
Państwo: Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 5832361284

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.miastonowydwor.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Żukowo
Adres pocztowy: ul. Gdańska 52
Miejscowość: Żukowo
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Kod pocztowy: 83-330
Państwo: Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 5832361284

Adresy internetowe:

Główny adres: https://bip.zukowo.pl/Article/get/id,65089.html

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Linia
Adres pocztowy: ul. Turystyczna 15
Miejscowość: Linia
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Kod pocztowy: 84-223
Państwo: Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 5832361284

Adresy internetowe:

Główny adres: https://bip.gminalinia.com.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Wejherowo
Adres pocztowy: ul. Transportowa 1
Miejscowość: Wejherowo
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Kod pocztowy: 84-200
Państwo: Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 5832361284

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.ugwejherowo.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Cedry Wielkie
Adres pocztowy: ul. M. Płażyńskiego 16
Miejscowość: Cedry Wielkie
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Kod pocztowy: 83-020
Państwo: Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 5832361284

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.e-bip.pl/Start/64

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Ostaszewo
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 51
Miejscowość: Ostaszewo
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Kod pocztowy: 82-112
Państwo: Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 5832361284

Adresy internetowe:

Główny adres: https://ugostaszewo.ssdip.bip.gov.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Subkowy
Adres pocztowy: ul. Józefa Wybickiego
Miejscowość: Subkowy
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Kod pocztowy: 83-120
Państwo: Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 5832361284

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.ugsubkowy.nv.pl/Article/get/id,18573.html

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Miasta Puck
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 13
Miejscowość: Puck
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Kod pocztowy: 84-100
Państwo: Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 5832361284

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.miastopuck.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Suchy Dąb
Adres pocztowy: ul. Gdańska 17
Miejscowość: Suchy Dąb
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Kod pocztowy: 83-022
Państwo: Polska
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 5832361284

Adresy internetowe:

Główny adres: https://www.suchy-dab.pl/

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
W zamówieniu stosowane jest wspólne udzielanie zamówień
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://bip.gdansk.pl/zamowienia-publiczne
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 do celów grzewczych

Numer referencyjny: BZP.271.34.2020
II.1.2)Główny kod CPV
09135100 Olej opałowy
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 781 600 litrów oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 do celów grzewczych, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz gmin i powiatów występujących wspólnie.

Zamawiającym jest Gmina Miasta Gdańska wraz z jednostkami organizacyjnymi i podmiotami gospodarczymi, występująca w swoim imieniu i na rzecz innych Zamawiających tj.:

1) Gminy Stegna wraz z jednostkami organizacyjnymi;

2) Gminy Subkowy wraz z jednostkami organizacyjnymi;

3) Gminy Sztutowo wraz z jednostkami organizacyjnymi;

4) Gminy Cedry Wielkie;

5) Gminy Nowy Dwór Gdański wraz z jednostkami organizacyjnymi;

6) Gminy Wejherowo wraz z jednostkami organizacyjnymi;

7) Gminy Linia wraz z jednostkami organizacyjnymi;

8) Gminy Żukowo wraz z jednostkami organizacyjnymi;

9) Gminy Miasta Krynica Morska wraz z jednostkami organizacyjnymi;

10) Gminy Ostaszewo wraz z jednostkami organizacyjnymi;

11) Powiatu Puckiego wraz z jednostkami organizacyjnymi;

12) Gminą Suchy Dąb wraz z jednostkami organizacyjnymi.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Dostawy oleju opałowego będą obejmowały teren województwa pomorskiego.

II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Szacunkowa ilość oleju opałowego objętego zamówieniem wynosi łącznie 781 600 litrów.

2. Rozliczenia wynagrodzenia za dostawy oleju opałowego odbywać się będą indywidualnie z każdym płatnikiem, wymienionym w Załączniku nr 1 do Siwz, na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę po każdej dostawie.

3. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż oleju opałowego Zamawiającemu, załadunek, transport oleju na miejsce przeznaczenia, rozładunek oleju.

4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w PN-C-96024:2011 /Przetwory naftowe – oleje opałowe/ dla gatunku L-1.

5. Dostarczona ilość oleju opałowego winna być fakturowana zgodnie z objętościowym systemem sprzedaży paliw opartym na litrach w temperaturze referencyjnej 15 oC.

6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego paliwa.

7. Minimalne parametry oleju opałowego lekkiego:

a) gęstość w temperaturze 15 oC nie może być wyższa niż 860 kg/m3;

b) wartość opałowa (energetyczna) nie może być niższa od 42,6 MJ/kg;

c) temperatura zapłonu nie może być niższa niż 56 oC;

d) zawartość siarki nie może być wyższa niż 0,1 %;

e) zawartość wody nie może być wyższa niż 200 mg/kg;

f) zawartość ciał stałych nie może być wyższa niż 24 mg/kg;

g) temperatura płynięcia nie może być wyższa niż – 20 oC;

h) barwa czerwona.

8. Olej opałowy będzie dostarczany cysternami Wykonawcy.

9. Dostawa oleju będzie realizowana sukcesywnie (partiami), na podstawie zlecenia zapotrzebowania składanego przez pracowników odbiorców, wymienionych w „Wykazie płatników i odbiorców oleju opałowego”, w godzinach od 8.00 do 15.00 w dni robocze, faksem, drogą elektroniczną lub pisemnie. Szczegółowe ilości dostaw dla poszczególnych odbiorców są wymienione w ww. wykazie.

10. Wykonawca ma obowiązek zrealizowania dostawy w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez odbiorcę dostawy oleju, w godzinach 8.00–15.00.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2021
Koniec: 31/12/2021
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

Szacunkowa ilość zamówionego oleju może ulec zmniejszeniu w zależności od warunków atmosferycznych, przy czym Zamawiający zobowiązuje się zakupić nie mniej niż 70 % planowanej ilości oleju od każdego płatnika/odbiorcy. W stosunku do niewykorzystanych – maksymalnie 30 % ilości oleju u każdego płatnika/odbiorcy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze.

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu przewiduje możliwość zastosowania przepisów z art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z powyższym Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, której obowiązek posiadania wynika z art. 32 ust. 1 ustawy z 10.4.1997 Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 755).

Dokumentem potwierdzającym spełnianie przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu jest:aktualna koncesja wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi wraz ze wszystkimi zmianami.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Warunki realizacji umowy określono w SIWZ.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 15/07/2020
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 15/07/2020
Czas lokalny: 12:00
Miejsce

Urząd Miejski w Gdańsku – Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, POLSKA, pokój 127 – I piętro

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
VI.3)Informacje dodatkowe:

1. Wykonawca składa wraz z ofertą, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ).

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, JEDZ składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty (JEDZ) dotyczące tych podmiotów.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wykaz dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:

1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2) odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

3) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – wg załączonego do SIWZ wzoru;

4) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – wg załączonego do SIWZ wzoru.

3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wg załączonego wzoru (w formie oryginału). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może wraz z oświadczeniem złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

4. Forma składanych dokumentów oraz sposób ich podpisania i złożenia został opisany w SIWZ.

5. Dokumenty składane przez Wykonawców zagranicznych określono w SIWZ rozdział nr 3 ust. 6.

6. Wadium – 30 000 PLN (trzydzieści tys. zł).

7. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8. Uwaga do sekcji IV 2.6 – minimalny termin związania ofertą wynosi 60 dni.

9. Zamawiający przewidział zmiany postanowień umowy w SIWZ.

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

Środki ochrony prawnej przysługują uczestnikowi konkursu jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez organizatora konkursu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 roku, poz. 1986 ze zm.). Środkami ochrony prawnej są: — odwołanie zgodnie z art. 180 ustawy, — skarga do sądu, zgodnie z art. 198a ustawy.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: www.uzp.gov.pl

Metryczka publikacji