Prezydent Miasta Gdańska oglasza otwarty Konkurs ofert na realizację zadania Miasta Gdańska pt: "Utworzenie malego placu zabaw na terenie miasta Gdańska", w ramach Programu współpracy Miasta Gdańska z organizacjami pozarzadowymi na rok2013r.
Oferty konkursowe należy złożyć w zamknietej kopercie z napisem:"Konkurs 2013" - pt: Utworzenie malego placu zabaw na terenie Miasta Gdańska ( nie otwierać) w formie pisemnej w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 czerwieca 2013r., w siedzibie Zamawiającego : Urząd Miejskiw Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12 -sala obsługi mieszkańców, Zespół Obslugi Mieszkańców przy ul. Partzantów, ZOM przy ul. Milskiego lub w sekretariacie Wydziału Programów Rozwojowych przy ul. Kartuskiej 5 ( IV pietro).
Załaczniki do pobrania n/w znajdują się na stronach internetowych miasta Gdańska - www.gdansk.pl i www.bip.pl oraz na stronie organizacji pozarządowych "Konkursy".
- Zarządzenie Prezydenta Miasta Gdańska nr 482/13 z dnia 23 kwietnia 2013r (116.08 KB)
- Szczególowe warunki otwartego Konkursu ofert na realizacje zadania - załącznik nr 1 (214.19 KB)
- Wzór oferty realizacji zadania publicznego- załącznik nr2 (154 KB)
- Wzór karty oceny formalnej i merytorycznej oferty - załącznik nr 3 (108 KB)
- Treść ogłoszenia Konkursu - załącznik nr 4 (91.14 KB)
- Schemat pisma WU,AiOZ dot. opinii lokalizacji placu zabaw - załącznik nr 5 (23 KB)
- Wzór umowy użyczenia nieruchomości ( działki) - załącznik nr 6 (37.5 KB)
- Wzór umowy o powierzenie realizacji zadania publicznego - załącznik nr 7 (108.5 KB)