Wydział Programów Rozwojowych informuje o wydłużeniu terminu składania ofert konkursowych do dnia 16 lipca 2012r.
Zarządzenie Prezydenta Miasta Gdańska o wydłużeniu terminu składania ofert (1.54 MB)
OGŁOSZENIE
Prezydent Miasta Gdańska ogłasza otwarty Konkurs ofert narealizację zadania Miasta Gdańska pt. "Utworzenie małego placu zabaw na terenie miasta Gdańska" , w ramach Programu współpracy Miasta Gdańska z organizacjami pozarządowymi na rok 2012r
Oferty konkursowe nalezy złożyć w zamknietej kopercie z napisem;"Konkurs 2012" - pt "Utworzenie małego placu zabaw na terenie Miasta Gdańska" ( nie otwierać) w formie pisemnej w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 czerwiec 2012r , w siedzibie Zamawiającego : Urząd Miejski w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12 - sala obsługi mieszkańców lub w sekretariacie Wydziału Programów Rozwojowych przy ul. Kartuskiej 5( IV piętro).
Załączniki do pobrania n/w znajdują się na stronach internetowych miasta Gdańska - www.gdansk.pl i www.bip.pl oraz na stronie organizacji pozarządowych „Dotacje z budżetu Miasta - konkursy”
Zarządzenie Prezydenta Miasta Gdańska nr 727/12 z dnia 16 maja 2012r (326.5 KB) w tym:
1 Szczegółowe warunki konkursu otwartego ofert na realizacje zadania – załącznik nr1
2 Wzór oferty realizacji zadania publicznego – załącznik nr 2
3 Wzór karty oceny formalnej i merytorycznej oferty – załącznik nr 3
4Treść ogłoszenia Konkursu - załącznik 4
5 Schemat pisma WUAiOZ dot. opinii lokalizacji placu zabaw – załącznik nr 5
(225.91 KB)
6 Wzór umowy użyczenia nieruchomości ( działki ) – załącznik 6
(35.5 KB)
7 Wzór umowy o powierzenie realizacji zadania publicznego – załącznik 7
(177 KB)