Polska-Gdańsk: Usługi transportu odpadów
2019/S 065-151949
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12
Gdańsk
80-803
Polska
Osoba do kontaktów: Anna Mościcka
Tel.: +48 583236185
E-mail: anna.moscicka@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.gdansk.pl
Sekcja II: Przedmiot
Odbiór i transport odpadów komun. z nieruchomości, na których zamieszkują oraz nie zamieszkują mieszkańcy, zlokalizowanych w granicach admin. Gminy M. Gdańska w Sektorach nr: I, II, III, IV, V
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdańska oraz ich transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK Szadółki), zlokalizowanej w Zakładzie Utylizacyjnym Sp. z o.o. w Gdańsku, przy ul. Jabłoniowej 55, w podziale na 5 sektorów (części zamówienia).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy zawartego w Rozdziale 14 SIWZ.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują oraz nie zamieszkują mieszkańcy zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdańska w Sektorze nr: I
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdańska oraz ich transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK Szadółki), zlokalizowanej w Zakładzie Utylizacyjnym Sp. z o.o. w Gdańsku, przy ul. Jabłoniowej 55, w Sektorze I (Część 1): Wyspa Sobieszewska, Krakowiec- Górki Zachodnie, Rudniki, Olszynka, Orunia- Św. Wojciech- Lipce, Chełm, Wzgórze Mickiewicza.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy zawartego w Rozdziale 14 SIWZ.
2. W ramach niniejszego zamówienia usłudze podlega odbiór odpadów komunalnych:
1) od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, obejmujący selektywne zbieranie każdej ilości wyprodukowanych odpadów komunalnych:
a) bio, resztkowych, szkła, papieru, metali i tworzyw sztucznych lub zmieszanych;
b) zielonych;
c) wielkogabarytowych, zużytych opon;
d) leków;
2) od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, obejmujący selektywne zbieranie wyprodukowanych odpadów komunalnych:
a) bio, resztkowych, szkła, papieru, metali i tworzyw sztucznych lub zmieszanych;
W ilościach i z częstotliwościami zgodnymi ze złożonymi przez właścicieli nieruchomości deklaracjami o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
1. W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy szacunkowych ilości odpadów do odbioru, jednakże powodującego wzrost wartości umowy nie więcej niż o 20 % w stosunku do wartości określonej w §10 ust. 1 umowy. Wartość zamówienia opcjonalnego będzie odnoszona każdorazowo do wartości z §10 ust. 1 umowy na dzień zawarcia umowy, niezależnie od zmian i aktualizacji tej wartości w toku obowiązywania umowy.
2. W zakresie zamówienia opcjonalnego Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia świadczenia usług na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji, które Zamawiający przekaże Wykonawcy nie później niż w terminie 40 dni od zrealizowania odbioru odpadów o wartości stanowiącej 95 % wartości umowy, określonej w §10 ust. 1 umowy.
3. Korzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego może być dokonane jednorazowo na całą wartość zamówienia opcjonalnego lub w kilku częściach. W przypadku realizacji opcji w kilku częściach Zamawiający będzie składał Wykonawcy kolejne oświadczenia nie później niż przed momentem wyczerpania się wartości zamówienia opcjonalnego wynikającej z poprzednio złożonego oświadczenia.
4. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. Decyzja o realizacji bądź rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
5. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zdefiniowanego w SIWZ, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktyczne ilości wykonanych usług zrealizowanych na podstawie umowy, stanowiące sumę iloczynów aktualnie obowiązującej średniej ważonej stawek jednostkowych za odbiór i transport poszczególnych rodzajów odpadów oraz masy faktycznie odebranych i przetransportowanych rodzajów odpadów, powiększone o należny podatek VAT w wysokości 8 % do łącznej wartości określonej w §10 ust. 2 umowy.
1. W pkt II.2.7) podano termin świadczenia usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych do RIPOK, wynoszący 44 m-ce.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 292 300,00 PLN.
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują oraz nie zamieszkują mieszkańcy zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdańska w Sektorze nr: II
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdańska oraz ich transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK Szadółki), zlokalizowanej w Zakładzie Utylizacyjnym Sp. z o.o. w Gdańsku, przy ul. Jabłoniowej 55, w Sektorze II (Część 2): Stogi, Przeróbka, Nowy Port, Letnica, Młyniska, Śródmieście.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy zawartego w Rozdziale 14 SIWZ.
2. W ramach niniejszego zamówienia usłudze podlega odbiór odpadów komunalnych:
1) od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, obejmujący selektywne zbieranie każdej ilości wyprodukowanych odpadów komunalnych:
a) bio, resztkowych, szkła, papieru, metali i tworzyw sztucznych lub zmieszanych;
b) zielonych;
c) wielkogabarytowych, zużytych opon;
d) leków;
2) od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, obejmujący selektywne zbieranie wyprodukowanych odpadów komunalnych:
a) bio, resztkowych, szkła, papieru, metali i tworzyw sztucznych lub zmieszanych;
W ilościach i z częstotliwościami zgodnymi ze złożonymi przez właścicieli nieruchomości deklaracjami o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
1. W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy szacunkowych ilości odpadów do odbioru, jednakże powodującego wzrost wartości umowy nie więcej niż o 20 % w stosunku do wartości określonej w §10 ust. 1 umowy. Wartość zamówienia opcjonalnego będzie odnoszona każdorazowo do wartości z §10 ust. 1 umowy na dzień zawarcia umowy, niezależnie od zmian i aktualizacji tej wartości w toku obowiązywania umowy.
2. W zakresie zamówienia opcjonalnego Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia świadczenia usług na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji, które Zamawiający przekaże Wykonawcy nie później niż w terminie 40 dni od zrealizowania odbioru odpadów o wartości stanowiącej 95 % wartości umowy, określonej w §10 ust. 1 umowy.
3. Korzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego może być dokonane jednorazowo na całą wartość zamówienia opcjonalnego lub w kilku częściach. W przypadku realizacji opcji w kilku częściach Zamawiający będzie składał Wykonawcy kolejne oświadczenia nie później niż przed momentem wyczerpania się wartości zamówienia opcjonalnego wynikającej z poprzednio złożonego oświadczenia.
4. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. Decyzja o realizacji bądź rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
5. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zdefiniowanego w SIWZ, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktyczne ilości wykonanych usług zrealizowanych na podstawie umowy, stanowiące sumę iloczynów aktualnie obowiązującej średniej ważonej stawek jednostkowych za odbiór i transport poszczególnych rodzajów odpadów oraz masy faktycznie odebranych i przetransportowanych rodzajów odpadów, powiększone o należny podatek VAT w wysokości 8 % do łącznej wartości określonej w §10 ust. 2 umowy.
1. W pkt II.2.7) podano termin świadczenia usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych do RIPOK, wynoszący 44 m-ce.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 284 200,00 PLN.
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują oraz nie zamieszkują mieszkańcy zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdańska w Sektorze nr: III
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdańska oraz ich transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK Szadółki), zlokalizowanej w Zakładzie Utylizacyjnym Sp. z o.o. w Gdańsku, przy ul. Jabłoniowej 55, w Sektorze III (Część 3): Brzeźno, Wrzeszcz Dolny, Wrzeszcz Górny, Aniołki, Strzyża.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy zawartego w Rozdziale 14 SIWZ.
2. W ramach niniejszego zamówienia usłudze podlega odbiór odpadów komunalnych:
1) od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, obejmujący selektywne zbieranie każdej ilości wyprodukowanych odpadów komunalnych:
a) bio, resztkowych, szkła, papieru, metali i tworzyw sztucznych lub zmieszanych;
b) zielonych;
c) wielkogabarytowych, zużytych opon;
d) leków;
2) od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, obejmujący selektywne zbieranie wyprodukowanych odpadów komunalnych:
a) bio, resztkowych, szkła, papieru, metali i tworzyw sztucznych lub zmieszanych;
W ilościach i z częstotliwościami zgodnymi ze złożonymi przez właścicieli nieruchomości deklaracjami o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
1. W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy szacunkowych ilości odpadów do odbioru, jednakże powodującego wzrost wartości umowy nie więcej niż o 20 % w stosunku do wartości określonej w §10 ust. 1 umowy. Wartość zamówienia opcjonalnego będzie odnoszona każdorazowo do wartości z §10 ust. 1 umowy na dzień zawarcia umowy, niezależnie od zmian i aktualizacji tej wartości w toku obowiązywania umowy.
2. W zakresie zamówienia opcjonalnego Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia świadczenia usług na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji, które Zamawiający przekaże Wykonawcy nie później niż w terminie 40 dni od zrealizowania odbioru odpadów o wartości stanowiącej 95 % wartości umowy, określonej w §10 ust. 1 umowy.
3. Korzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego może być dokonane jednorazowo na całą wartość zamówienia opcjonalnego lub w kilku częściach. W przypadku realizacji opcji w kilku częściach Zamawiający będzie składał Wykonawcy kolejne oświadczenia nie później niż przed momentem wyczerpania się wartości zamówienia opcjonalnego wynikającej z poprzednio złożonego oświadczenia.
4. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. Decyzja o realizacji bądź rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
5. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zdefiniowanego w SIWZ, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktyczne ilości wykonanych usług zrealizowanych na podstawie umowy, stanowiące sumę iloczynów aktualnie obowiązującej średniej ważonej stawek jednostkowych za odbiór i transport poszczególnych rodzajów odpadów oraz masy faktycznie odebranych i przetransportowanych rodzajów odpadów, powiększone o należny podatek VAT w wysokości 8 % do łącznej wartości określonej w §10 ust. 2 umowy.
1. W pkt II.2.7) podano termin świadczenia usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych do RIPOK, wynoszący 44 m-ce.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 256 500,00 PLN.
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują oraz nie zamieszkują mieszkańcy zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdańska w Sektorze nr: IV
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdańska oraz ich transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK Szadółki), zlokalizowanej w Zakładzie Utylizacyjnym Sp. z o.o. w Gdańsku, przy ul. Jabłoniowej 55, w Sektorze IV (Część 4): Przymorze Wielkie, Przymorze Małe, Zaspa Młyniec, Zaspa Rozstaje.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy zawartego w Rozdziale 14 SIWZ.
2. W ramach niniejszego zamówienia usłudze podlega odbiór odpadów komunalnych:
1) od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, obejmujący selektywne zbieranie każdej ilości wyprodukowanych odpadów komunalnych:
a) bio, resztkowych, szkła, papieru, metali i tworzyw sztucznych lub zmieszanych;
b) zielonych;
c) wielkogabarytowych, zużytych opon;
d) leków;
2) od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, obejmujący selektywne zbieranie wyprodukowanych odpadów komunalnych:
a) bio, resztkowych, szkła, papieru, metali i tworzyw sztucznych lub zmieszanych;
W ilościach i z częstotliwościami zgodnymi ze złożonymi przez właścicieli nieruchomości deklaracjami o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
1. W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy szacunkowych ilości odpadów do odbioru, jednakże powodującego wzrost wartości umowy nie więcej niż o 20 % w stosunku do wartości określonej w §10 ust. 1 umowy. Wartość zamówienia opcjonalnego będzie odnoszona każdorazowo do wartości z §10 ust. 1 umowy na dzień zawarcia umowy, niezależnie od zmian i aktualizacji tej wartości w toku obowiązywania umowy.
2. W zakresie zamówienia opcjonalnego Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia świadczenia usług na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji, które Zamawiający przekaże Wykonawcy nie później niż w terminie 40 dni od zrealizowania odbioru odpadów o wartości stanowiącej 95 % wartości umowy, określonej w §10 ust. 1 umowy.
3. Korzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego może być dokonane jednorazowo na całą wartość zamówienia opcjonalnego lub w kilku częściach. W przypadku realizacji opcji w kilku częściach Zamawiający będzie składał Wykonawcy kolejne oświadczenia nie później niż przed momentem wyczerpania się wartości zamówienia opcjonalnego wynikającej z poprzednio złożonego oświadczenia.
4. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. Decyzja o realizacji bądź rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
5. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zdefiniowanego w SIWZ, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktyczne ilości wykonanych usług zrealizowanych na podstawie umowy, stanowiące sumę iloczynów aktualnie obowiązującej średniej ważonej stawek jednostkowych za odbiór i transport poszczególnych rodzajów odpadów oraz masy faktycznie odebranych i przetransportowanych rodzajów odpadów, powiększone o należny podatek VAT w wysokości 8 % do łącznej wartości określonej w §10 ust. 2 umowy.
1. W pkt II.2.7) podano termin świadczenia usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych do RIPOK, wynoszący 44 m-ce.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 223 900,00 PLN.
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują oraz nie zamieszkują mieszkańcy zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdańska w Sektorze nr: V
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdańska oraz ich transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK Szadółki), zlokalizowanej w Zakładzie Utylizacyjnym Sp. z o.o. w Gdańsku, przy ul. Jabłoniowej 55, w Sektorze V (Część 5): Żabianka- Wejhera- Jelitkowo- Tysiąclecia, Oliwa, Osowa, Matarnia, Kokoszki, Jasień.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy zawartego w Rozdziale 14 SIWZ.
2. W ramach niniejszego zamówienia usłudze podlega odbiór odpadów komunalnych:
1) od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, obejmujący selektywne zbieranie każdej ilości wyprodukowanych odpadów komunalnych:
a) bio, resztkowych, szkła, papieru, metali i tworzyw sztucznych lub zmieszanych;
b) zielonych;
c) wielkogabarytowych, zużytych opon;
d) leków;
2) od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, obejmujący selektywne zbieranie wyprodukowanych odpadów komunalnych:
a) bio, resztkowych, szkła, papieru, metali i tworzyw sztucznych lub zmieszanych;
W ilościach i z częstotliwościami zgodnymi ze złożonymi przez właścicieli nieruchomości deklaracjami o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
1. W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy szacunkowych ilości odpadów do odbioru, jednakże powodującego wzrost wartości umowy nie więcej niż o 20 % w stosunku do wartości określonej w §10 ust. 1 umowy. Wartość zamówienia opcjonalnego będzie odnoszona każdorazowo do wartości z §10 ust. 1 umowy na dzień zawarcia umowy, niezależnie od zmian i aktualizacji tej wartości w toku obowiązywania umowy.
2. W zakresie zamówienia opcjonalnego Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia świadczenia usług na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji, które Zamawiający przekaże Wykonawcy nie później niż w terminie 40 dni od zrealizowania odbioru odpadów o wartości stanowiącej 95 % wartości umowy, określonej w §10 ust. 1 umowy.
3. Korzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego może być dokonane jednorazowo na całą wartość zamówienia opcjonalnego lub w kilku częściach. W przypadku realizacji opcji w kilku częściach Zamawiający będzie składał Wykonawcy kolejne oświadczenia nie później niż przed momentem wyczerpania się wartości zamówienia opcjonalnego wynikającej z poprzednio złożonego oświadczenia.
4. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. Decyzja o realizacji bądź rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
5. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zdefiniowanego w SIWZ, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktyczne ilości wykonanych usług zrealizowanych na podstawie umowy, stanowiące sumę iloczynów aktualnie obowiązującej średniej ważonej stawek jednostkowych za odbiór i transport poszczególnych rodzajów odpadów oraz masy faktycznie odebranych i przetransportowanych rodzajów odpadów, powiększone o należny podatek VAT w wysokości 8 % do łącznej wartości określonej w §10 ust. 2 umowy.
1. W pkt II.2.7) podano termin świadczenia usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych do RIPOK, wynoszący 44 m-ce.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 340 300,00 PLN.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
1.1 Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca (dla każdej części zamówienia) wykaże, że:
1.1.1 posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Prezydenta Miasta Gdańska, zgodnie z art. 9b i 9c ustawy z dnia 13.9.1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 roku, poz. 1454) oraz art. 43 ustawy z dnia 6.3.2018 roku - Prawo przedsiębiorców (Dz.U. z 2018 roku, poz. 650 ze zm.);
1.1.2 wpis do prowadzonego przez Marszałka Województwa Pomorskiego rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, (BDO, Dział VII) w zakresie kodów odpadów komunalnych, objętych przedmiotem zamówienia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki udziału w postępowaniu musi spełniać każdy z wykonawców, który rzeczywiście będzie odbierał i transportował odpady.
1.2 Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował:
1.2.1 pojazdami niezbędnymi do wykonania zamówienia:
1) Pojazd ciężarowy z podwoziem trzyosiowym, bezpylny, z wrzutnikiem grzebieniowym i widłowym o min. DMC 5 t i normą spalin nie niższą niż Euro 5: cz. 1- 11, cz. 2- 5, cz. 3- 8, cz. 4- 9, cz. 5- 13
2) Pojazd ciężarowy z podwoziem dwuosiowym, bezpylny, z wrzutnikiem grzebieniowym i widłowym o min. DMC 5 t i normą spalin nie niższą niż Euro 5: cz. 1- 1, cz. 2- 5, cz. 3- 3, cz. 4- 0, cz. 5- 2
3) Pojazd ciężarowy, z urządzeniem HDS o udźwigu min. 1 t przy max. wysięgu i min. długości wysięgnika 5m i normą spalin nie niższą niż Euro 5: cz. 1- 2, cz. 2- 2, cz. 3- 2, cz. 4- 2, cz. 5- 2
4) Pojazd ciężarowy, z urządzeniem hakowym z podwoziem dwuosiowym o DMC min. 5 t i normą spalin nie niższą niż Euro 5: cz. 1- 3, cz. 2- 3, cz. 3- 3, cz. 4- 3, cz. 5- 3
5) Pojazd ciężarowy z urządzeniem hakowym z podwoziem trzyosiowym o DMC min. 5 t i normą spalin nie niższą niż Euro 5: cz. 1- 1, cz. 2- 0, cz. 3- 1, cz. 4- 1, cz. 5- 1
6) Pojazd ciężarowy skrzyniowy o DMC min. 5 t, i normą spalin nie niższą niż Euro 4: cz. 1- 4, cz. 2- 4, cz. 3- 4, cz. 4- 4, cz. 5- 4
7) Pojazd ciężarowy: śmieciarka typu MINI o wysokości maks. 2,8 m z podwoziem dwuosiowym o DMC max. 8 t i normą spalin nie niższą niż Euro 5: cz. 1- 2, cz. 2- 2, cz. 3- 2, cz. 4- 2, cz. 5- 2
8) Pojazd ciężarowy z zamkniętym obiegiem wody, przystosowany do mycia i dezynfekcji pojemników w miejscu odbioru odpadów (PGO), wyposażony w zbiorniki wody czystej i brudnej, umożliwiający obsługę pojemników o pojemności od 60 l do 1100 l. i normą spalin nie niższą niż Euro 4: cz. 1- 1, cz. 2- 1, cz. 3- 1, cz. 4- 1, cz. 5- 1
9) Pojazd – mobilne urządzenie myjące pojemniki, z zamkniętym obiegiem wody oraz podgrzaniem wody do min 60oC, przystosowane do mycia i dezynfekcji powierzchni wewn. i zewn. pojemników od 60l do 1100 l, z ciśnieniem roboczym min 120 bar i normą spalin nie niższą niż Euro 4: cz. 1- 1, cz. 2- 1, cz. 3- 1, cz. 4- 1, cz. 5- 1
10) Pojazd o DMC nie przekraczającej 3,5 t z wydzieloną przestrzenią na przewóz leków i normą spalin nie niższą niż Euro 4: 1 dla wszystkich części.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną Część, Wykonawca może każdy pojazd wykazać tylko jeden raz, tj. dla jednej części zamów.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu może zostać spełniony łącznie.
1.2.2 bazą magaz- transp, spełniającą wszystkie wymagania określone w Rozp. Min. Środow. w spr. szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komun. od właścicieli nieruchomości (Dz. U z 2013 roku, poz. 122);
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną Część, Wykonawca może wykazać 1 bazę dla wszystkich Części.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców.
1.3 Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, należycie świadczył w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 m-cy usługi z zakresu transportu odpadów komunalnych minimum jednego z następujących kodów odpadów: (15 01 01), (15 01 02), (15 01 06), (15 01 07), (16 01 03), (20 01 01), (20 01 02), (20 01 08), (20 01 39), (20 02 01), (20 03 01), (20 03 01A), (20 03 07), (20 03 99), o łącznej masie nie mniejszej niż:
a) część 1: 15 000 Mg
b) część 2: 15 000 Mg
c) część 3: 15 000 Mg
d) część 4: 15 000 Mg
e) część 5: 15 000 Mg
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną Część, Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem stanowiącym sumę mas transportowanych odpadów wymaganych dla poszczególnych Części, na które Wykonawca składa ofertę.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców.
Zamawiający:
— wymaga zawarcia umowy wg wzoru zawartego w Rozdziale 14 SIWZ,
— przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, do wysokości 50 % wartości zamów. podstaw. Zamówienie to zostanie udzielone na okres ok. 2 lat, maksymalnie do końca trwania umowy podstaw. i będzie polegało na powtórzeniu usług szczegółowo określonych w opisie przedmiotu zamówienia podstaw. Wykonawca będzie musiał wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu analog., jak w zamówieniu podstaw., z ew. modyfikacją wynikającą z zakresu zamówienia powtórzonego. Udzielenie zamów. z wolnej ręki zostanie poprzedzone negocjacjami. Zamów. z wolnej ręki zostanie udzielone na warunkach wynikających ze wzoru umowy (Rozdz. 14 SIWZ). Zamów. polegające na powtórzeniu podobnych usług zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówienie podstaw., jest zgodne z jego przedmiotem, a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamów. podstaw.
Sekcja IV: Procedura
Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, POLSKA, pokój 132A
1. Otwarcie ofert następuje przez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu, odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.
2. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informację z otwarcia ofert.
3. Termin związania ofertą, o którym mowa w IV.2.6) wynosi: 90 dni.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Koniec roku 2022
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:
1) art. 24 ust. 1 pkt 12-23 Ustawy;
2) art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.
2. Wykonawca składa wraz z ofertą:
1) ośw. dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu i przesłanek wykluczenia (JEDZ);
2) wykaz narzędzi i urządzeń technicznych, o których mowa w Rozdziale 2 ust. 1 pkt 1.2. ppkt 1.2.1 SIWZ (pojazdy), dostępnych Wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami [na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i w celu ustalenia punktacji w kryterium oceny ofert „Dysponowanie pojazdami z normą emisji spalin (...)].
3. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 10 dni) aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, tj.:
1) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Prezydenta Miasta Gdańska, zgodnie z art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U z 2018 roku, poz. 1454, 1629);
b) opisu bazy transportowo- magazynowej, o której mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.2 ppkt 1.2.2 SIWZ wraz z informacją o podstawie do dysponowania nią;
c) wykazu usług, o których mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.3 SIWZ wraz dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane należycie;
2) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu;
b) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
c) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy;
4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy Wykonawca,w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5Ustawy, składa oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w ormie oryginału).
5. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
1) Cena - 60 %
2) Dysponowanie pojazdami z normą emisji spalin EURO 6 lub wyższą- 25 %
3) Dysponowanie pojazdami o zabudowie bębnowej do zbiórki odpadów BIO, posiadającymi funkcję rozcinania worków - 10 %
4) Wyposażenie PGO w zabudowie wielorodzinnej w co najmniej po jednym pojemniku dla każdej z frakcji: szkło, papier, metale i tworzywa sztuczne, ułatwiającym wrzucanie odpadów osobom niepełnosprawnym oraz dzieciom - 5 %
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl