Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Herb Miasta Gdańska
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500,
fax: +48 58 302 39 41,
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elek. skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP
Publikacja archiwalna

Audyt inwentaryzacyjny 32 szlaków kajakowych wchodzących w skład produktu turystycznego Pomorskie Szlaki Kajakowe

 
LOGO
 
11/08/2020    S154

Polska-Gdańsk: Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich

2020/S 154-377385

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Miasta Gdańska, Urząd Miejski w Gdańsku
Adres pocztowy: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12
Miejscowość: Gdańsk
Kod NUTS: PL634 Gdański
Kod pocztowy: 80-803
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Wioleta Maj-Stopczyńska
E-mail: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 583236128
Faks: +48 583236129

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Kościerzyna
Adres pocztowy: ul. Strzelecka 9
Miejscowość: Kościerzyna
Kod NUTS: PL634 Gdański
Kod pocztowy: 83-400
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Wioleta Maj-Stopczyńska
E-mail: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 583236128
Faks: +48 583236129

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Stężyca
Adres pocztowy: ul. Parkowa 1
Miejscowość: Stężyca
Kod NUTS: PL634 Gdański
Kod pocztowy: 83-322
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Wioleta Maj-Stopczyńska
E-mail: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 583236128
Faks: +48 583236129

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Karasin
Adres pocztowy: ul. Długa 222
Miejscowość: Karasin
Kod NUTS: PL634 Gdański
Kod pocztowy: 83-440
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Wioleta Maj-Stopczyńska
E-mail: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 583236128
Faks: +48 583236129

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Kobylnica
Adres pocztowy: ul. Główna 20
Miejscowość: Kobylnica
Kod NUTS: PL634 Gdański
Kod pocztowy: 76-251
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Wioleta Maj-Stopczyńska
E-mail: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 583236128
Faks: +48 583236129

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Suleczyno
Adres pocztowy: ul. Kaszubska 26
Miejscowość: Sulęczyno
Kod NUTS: PL634 Gdański
Kod pocztowy: 83-320
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Wioleta Maj-Stopczyńska
E-mail: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 583236128
Faks: +48 583236129

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Rzeczenica
Adres pocztowy: ul. Człuchowska 26
Miejscowość: Rzeczenica
Kod NUTS: PL634 Gdański
Kod pocztowy: 77-304
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Wioleta Maj-Stopczyńska
E-mail: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 583236128
Faks: +48 583236129

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Brusy
Adres pocztowy: ul. Na Zaborach 1
Miejscowość: Brusy
Kod NUTS: PL634 Gdański
Kod pocztowy: 89-632
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Wioleta Maj-Stopczyńska
E-mail: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 583236128
Faks: +48 583236129

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Miastko
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 1
Miejscowość: Miastko
Kod NUTS: PL634 Gdański
Kod pocztowy: 77-200
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Wioleta Maj-Stopczyńska
E-mail: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 583236128
Faks: +48 583236129

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Nowy Dwór Gdański
Adres pocztowy: ul. Wejhera 3
Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
Kod NUTS: PL634 Gdański
Kod pocztowy: 82-100
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Wioleta Maj-Stopczyńska
E-mail: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 583236128
Faks: +48 583236129

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Chojnice
Adres pocztowy: ul. 31 Stycznia 56a
Miejscowość: Chojnice
Kod NUTS: PL634 Gdański
Kod pocztowy: 89-600
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Wioleta Maj-Stopczyńska
E-mail: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 583236128
Faks: +48 583236129

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Lipusz
Adres pocztowy: ul. Wybickiego 27
Miejscowość: Lipusz
Kod NUTS: PL634 Gdański
Kod pocztowy: 83-424
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Wioleta Maj-Stopczyńska
E-mail: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 583236128
Faks: +48 583236129

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Starogard Gdański
Adres pocztowy: ul. Sikorskiego 9
Miejscowość: Starogard Gdański
Kod NUTS: PL634 Gdański
Kod pocztowy: 83-200
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Wioleta Maj-Stopczyńska
E-mail: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 583236128
Faks: +48 583236129

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Łęczyce
Adres pocztowy: ul. Długa 49
Miejscowość: Łęczyce
Kod NUTS: PL634 Gdański
Kod pocztowy: 84-218
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Wioleta Maj-Stopczyńska
E-mail: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 583236128
Faks: +48 583236129

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Władysławowo
Adres pocztowy: ul. Gen. J. Hallera 19
Miejscowość: Władysławowo
Kod NUTS: PL634 Gdański
Kod pocztowy: 84-120
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Wioleta Maj-Stopczyńska
E-mail: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 583236128
Faks: +48 583236129

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
W zamówieniu stosowane jest wspólne udzielanie zamówień
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://bip.gdansk.pl/zamowienia-publiczne
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Audyt inwentaryzacyjny 32 szlaków kajakowych wchodzących w skład produktu turystycznego Pomorskie Szlaki Kajakowe

 

Numer referencyjny: BZP.271.39.2020.WMS
II.1.2)Główny kod CPV
71222100 Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

 

Przedmiotem zamówienia jest audyt inwentaryzacyjny 32 szlaków kajakowych wchodzących w skład produktu turystycznego Pomorskie Szlaki Kajakowe.

 

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
71354100 Usługi odwzorowania cyfrowego
72330000 Usługi w zakresie standaryzacji i klasyfikacji zawartości lub danych
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Zamawiający zleca do wykonania audyt inwentaryzacyjny szlaków kajakowych określonych jako „Wykaz szlaków kajakowych” (tabela w rozdziale nr 1 SIWZ), obejmujący:

a) rejestrację rzeczywistego (spływ kajakiem bądź łodzią) przebiegu każdego szlaku kajakowego w postaci śladu GPS wykonaną z poziomu wody od miejsca startu do miejsca zakończenia spływu, przy czym sam ślad GPS powinien zawierać następujące metadane: datę, godzinę i prędkość płynięcia;

b) wizję lokalną szlaku kajakowego, wykonaną z brzegu i z poziomu wody oraz wykonanie inwentaryzacji i geolokalizacji (określenie punktów POI wg współrzędnych GPS) obiektów znajdujących się na szlakach kajakowych i w odległości do 0,5 km od szlaku, wraz z ich dokumentacją fotograficzną oraz oznaczeniem oraz kilometrażu szlaku, zgodnie z zestawieniem opisanym w SIWZ.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), rozdział nr 1.

Termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 182 dni od dnia obowiązywania umowy, tj. od dnia 1 marca 2021 r., zgodnie z harmonogramem opisanym w wzorze umowy.

.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin realizacji V Etapu przedmiotu zamówienia / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 182
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

RPO Województwa Pomorskiego na lata 2014–2020, działanie 8.4. wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego w kategorii wydatku promocja produktu turystycznego.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, co najmniej:

a) 2 audyty szlaków turystycznych o zasięgu obejmującym obszar co najmniej 1 województwa, zakończonych raportem zbiorczym;

b) 1 opracowanie, uwzględniające przygotowanie i obróbkę śladów GPS w środowisku GIS na obszarze co najmniej 1 województwa.

2) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną przez Wykonawcę skierowane do realizacji zamówienia, w tym:

a) co najmniej 2 osoby, z których każda posiada doświadczenie w zakresie wykonania co najmniej 2 audytów szlaków turystycznych obejmujących obszar co najmniej 1 województwa;

b) co najmniej 1 osobę, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pracy w środowisku GIS.

Uwaga:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek zostanie spełniony, jeśli:

— w odniesieniu do warunku opisanego w ust. 1, pkt 1.1 ppkt 1 – wymagane doświadczenie będzie posiadał co najmniej jeden z konsorcjantów, który będzie realizował tę część zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania opisanego doświadczenia,

— w odniesieniu do warunku opisanego w ust. 1, pkt 1.1 ppkt 2 – Wykonawcy mogą wykazać łączne spełnianie tego warunku.

Dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez Wykonawcę powyższych warunków udziału w postępowaniu są:

a) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – wg załączonego wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ;

b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ w rozdziale 2, ust. 1, pkt 1.1 ppkt 2 lit. a, b, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załączonego wzoru- załącznik nr 2 do SIWZ.

 

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

 

Określone zostały w rozdziale 14 SIWZ – wzór umowy.

Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty przewidziano w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – rozdział nr 14 – wzór umowy.

 

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 15/09/2020
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 15/09/2020
Czas lokalny: 12:00
Miejsce:

 

Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, POLSKA, I piętro, pokój 128

 

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

 

1) Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.

2) Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację z otwarcia ofert.

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
VI.3)Informacje dodatkowe:

 

1. Wykonawca składa wraz z ofertą, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ), dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i przesłanek wykluczenia z postępowania – zał. 1 do oferty.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, JEDZ składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także jednolite dokumenty (JEDZ) dotyczące tych podmiotów.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12–22 Pzp i art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.

2.1. Wykaz dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:

a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu;

b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;

c) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – wg załączonego wzoru – zał. nr 3 do SIWZ;

d) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne- wg załączonego wzoru- zał. nr 4 do SIWZ;

3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, składa oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wg załączonego wzoru- zał. nr 5 do SIWZ.

4. Forma składanych dokumentów oraz sposób ich podpisania i złożenia został opisany w SIWZ.

5. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24aa Pzp, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

6. Termin związania ofertą wynosi 60 dni licząc od upływu terminu składania ofert.

7. Dokumenty składane przez Wykonawców zagranicznych określono w SIWZ Rozdział nr 3 ust. 12.

8. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

9. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

Terminy składania odwołań zostały określone szczegółowo w przepisach działu VI – Środki ochrony prawnej – ustawy z 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1843).

 

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: www.uzp.gov.pl