1/08/2016 S167 - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Polska-Gdańsk: Usługi ubezpieczeniowe
2016/S 167-301305
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Gmina Miasta Gdańsk, Urząd Miejski w Gdańsku
Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12
Punkt kontaktowy: Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk
Osoba do kontaktów: Wioleta Maj-Stopczyńska
80-803 Gdańsk
Polska
Tel.: +48 583236128
E-mail: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.um.gdansk.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
Kategoria usług: nr 6: Usługi finansowe a) Usługi ubezpieczeniowe b) Usługi bankowe i inwestycyjne
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Gdańsk.
Kod NUTS
1.2. Na przedmiot zamówienia składają się 2 odrębne zadania:
Zadanie nr 1 Ubezpieczenie Gminy Miasta Gdańska wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie ryzyk majątkowych i osobowych.
Zadanie nr 2 Ubezpieczenie mienia stanowiącego własność Skarbu Państwa, będącego w administrowaniu Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowego Zakładu Budżetowego.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”. W przedmiotowym załączniku Zamawiający określił wymagane minimalne warunki ubezpieczenia.
Ad. pkt II.3) przedmiotowego ogłoszenia: Czas trwania zamówienia lub termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia
3.1. Od 1.12.2016, godz. 00.00, do 30.11.2017, godz. 24.00
— w przypadku zawarcia umowy do 30.11.2016.
3.2. Okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy
— w przypadku zawarcia umowy po 30.11.2016.
66510000, 66512100, 66515200, 66515400
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Ubezpieczenie Gminy Miasta Gdańska wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie ryzyk majątkowych i osobowych66510000, 66512100, 66515200, 66515400
3.1. Od 1.12.2016, godz. 00.00, do 30.11.2017, godz. 24.00
— w przypadku zawarcia umowy do 30.11.2016.
3.2. Okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy
— w przypadku zawarcia umowy po 30.11.2016.
66510000, 66512100, 66515200, 66515400
3.1. Od 1.12.2016, godz. 00.00, do 30.11.2017, godz. 24.00
— w przypadku zawarcia umowy do 30.11.2016.
3.2. Okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy
— w przypadku zawarcia umowy po 30.11.2016.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości:
— Zadanie nr 1: 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych),
— Zadanie nr 2: 2 000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych).
Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno być wystawione na Gminę Miasta Gdańska, ul. Nowe Ogrody 8/12; 80-803 Gdańsk. Oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia należy złożyć wraz z ofertą. Zostaną one zdeponowane w kasie Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno zostać złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy i wykonanie umowy.
1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1.2.1 posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej;
Wykonawca winien posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w zakresie nie mniejszym niż przedmiot zamówienia, odpowiednio do części, w której ubiega się on o udzielenie zamówienia, w zakresie:
— dla Zadania nr 1 – w szczególności w grupach nr 1, nr 8, nr 9, o których mowa w dziale II załącznika do ustawy z 11.9.2015 o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej;
— dla Zadania nr 2 – w szczególności w grupach nr 8, nr 9, o których mowa w dziale II załącznika do ustawy z 11.9.2015 o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
2. Zamawiający przewiduje fakultatywną podstawę wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. tj.:
Zamawiający wyklucza Wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z 15.5.2015 – Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. 2015 poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz 2016 poz. 615 i 996) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z 28.2.2003 – Prawo upadłościowe (Dz.U. 2015 poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz 2016 poz. 615 i 996).
3. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych, najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
I. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca składa wraz z ofertą:
1. oświadczenie aktualne na dzień składania ofert w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia ( załącznik nr 1 do oferty – wzór JEDZ w wersji edytowalnej w załączeniu);
Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, w zakresie wymaganym w SIWZ.
2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Jednolity Europejski Dokument Zamówienia musi być złożony przez każdego z Wykonawców.
Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył Jednolite Europejskie Dokumenty Zamówienia dotyczące podwykonawców.
3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w terminie nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
3.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zdolności:
3.1.1. zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z przepisami ustawy z 11.9.2015 o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego Wykonawcę. Zamawiający za właściwe uzna przedłożenie zaświadczenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego, potwierdzającego zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w wymaganych grupach.
3.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp:
3.2.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczeniu na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – wzór w załączeniu.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Dokumenty składane przez Wykonawców zagranicznych na potwierdzenie, że nie podlegają wykluczeniu (Rozdział 3 SIWZ pkt 6)
1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w SIWZ Rozdział nr 3, ust. 3 pkt 3.2.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2. Dokument, o którym mowa w ust. 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ust. 2 stosuje się.
Sekcja IV: Procedura
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 60
2. Klauzule fakultatywne. Waga 40
Miejscowość:
Urząd Miejski w Gdańsku, 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12, sala 132 A, Ip.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nieSekcja VI: Informacje uzupełniające
2. Zamawiający przewidział zmiany postanowień umów w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Oferty sporządzone w języku polskim, należy składać w Urzędzie Miejskim w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12,pok. 129 lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego określony w pkt I.1 ogłoszenia.
6.Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniony jest pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku – p. Wioleta Maj-Stopczyńska, pok. 128, tel. (58) 32-36-128, fax. (58) 32-36-529, e-mail: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl, w dniach: pon., wt., czw.- w godzinach od 8:00 do 16:00; w śr. – w godzinach od 8:00 do 17:00, w pt.- w godzinach od 8.00 do 15.00.
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17 a
02-676 Warszawa
Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Krajowa Izba Odwoławcza
Polska
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17 a
02-676 Warszawa
Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (471 KB)
- Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Zadanie nr 1 (305.5 KB)
- Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Zadanie nr 2 (107 KB)
- Załącznik nr 2 do SIWZ - Metoda przyjęta do oszacowania wartości mienia (75 KB)
- Załącznik nr 3 do SIWZ - Wysokość sum ubezpieczenia sprzętu elektronicznego (32 KB)
- Załącznik nr 4 do SIWZ - Szkodowość (84.6 KB)
- Załącznik nr 5 do SIWZ-Wykaz jednostek organizacyjnych Miasta objetych skonsolidowanym Programem Ubezpieczeniowym CityPolisa (305 KB)
- Jednolity Europejski Dokument Zamówienia - JEDZ (181.5 KB)
- Wyjaśnienia nr 1 SIWZ - z dnia 16.09.2016r. (353.61 KB)
- Treść ogłoszenia o zamówieniu nr 2016S 167-301305 opublikowane w DUUE w dniu 31.08.2016r. (141.81 KB)
- Wyjaśnienia nr 2 treści SIWZ, z dn. 27.09.2016 r. (1.26 MB)
- Załącznik nr 4 do SIWZ - Szkodowość- zaktualizowany (107.41 KB)
- Wyjaśnienia nr 3 treści SIWZ, z dn. 27.09.2016 r. (1.72 MB)
- Załącznik nr 1 do pytania Wykonawcy nr 31 w Wyjaśnieniach nr 3 SIWZ (243.5 KB)
- Zmiana nr 1 treści SIWZ, z dn. 27.09.2016 r. (670.32 KB)
- Zmiana formularza oferty na Zadanie nr 1- załącznik do Zmiany 1 SIWZ (124.63 KB)
- Wyjaśnienia nr 4 treści SIWZ, z dn. 28.09.2016 r. (221.97 KB)
- Informacja o złożonych ofertach (531.18 KB)
- Unieważnienie postępowania o zamówienia publiczne - ZADANIE NR 1 (200.02 KB)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - ZADANIE Nr 2 (249.54 KB)
- Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (99.56 KB)