Polska-Gdańsk: Usługi ubezpieczeniowe
2018/S 076-169346
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
ul. Nowe Ogrody 8/12
Gdańsk
80-803
Polska
Osoba do kontaktów: Wioleta Maj-Stopczyńska
Tel.: +48 583236128
E-mail: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.gdansk.pl
Sekcja II: Przedmiot
Ubezpieczenie Gminy Miasta Gdańska wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie odpowiedzialności cywilnej oraz ryzyk komunikacyjnych
Ubezpieczenie Gminy Miasta Gdańska wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie odpowiedzialności cywilnej oraz ryzyk komunikacyjnych.
Zadanie nr 1 - Ubezpieczenie ryzyka odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadania mienia Gminy Miasta Gdańska wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
Gdańsk.
Zadanie nr 1 - Ubezpieczenie ryzyka odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadania mienia Gminy Miasta Gdańska wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ „Opis Przedmiotu Zamówienia”. W przedmiotowym załączniku Zamawiający określił wymagane minimalne warunki ubezpieczenia.
Ad. pkt II.2.7 ogłoszenia: Okres obowiązywania zamówienia:
Dla zadania nr 1:
Od dnia 1.7.2018 r., godz. 00.00, do dnia 30.6.2019 r., godz. 24.00 – w przypadku zawarcia umowy do dnia 30.6.2018 r.
Okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy – w przypadku zawarcia umowy po dniu 30.6.2018 r.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
Wartość zamówienia nie będzie przekraczała 20 % wartości zamówienia podstawowego i będzie polegała na powtórzeniu podobnych usług, np.:
1) przedłużenie okresu ubezpieczenia na okres do dwóch miesięcy – wartość zamówienia do 50 000 PLN,
2) zwiększenie sum gwarancyjnych – wartość zamówienia do 20 000 PLN.
Warunki realizacji zamówienia są określone w Załączniku nr 1 do SIWZ, którym jest Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1.
Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości:
— Zadanie nr 1: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych).
Zadanie nr 2- Ubezpieczenie ryzyk komunikacyjnych Gminy Miasta Gdańska wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi.
Gdańsk.
Zadanie nr 2- Ubezpieczenie ryzyk komunikacyjnych Gminy Miasta Gdańska wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ „Opis Przedmiotu Zamówienia”. W przedmiotowym załączniku Zamawiający określił wymagane minimalne warunki ubezpieczenia.
Ad.pkt II.2.7) ogłoszenia - Okres obowiązywania zamówienia:
Dla zadania nr 2:
Od dnia 1.7.2018 r., godz. 00.00, do dnia 30.6.2019 r., godz. 24.00 – w przypadku zawarcia umowy do dnia 30.6.2018 r.
Okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy - w przypadku zawarcia umowy po dniu 30.6.2018 r.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
Zadanie nr 2:
Wartość zamówienia nie będzie przekraczała 20 % wartości zamówienia podstawowego i będzie polegała na powtórzeniu podobnych usług, w przypadku nabycia przez Zamawiającego nowych pojazdów w szacowanej ilości ok. 10 pojazdów – wartość zamówienia do 25 000 PLN.
Warunki realizacji zamówienia są określone w Załączniku nr 1 do SIWZ, którym jest Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2.
Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości:
Zadanie nr 2: 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych).
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w zakresie nie mniejszym niż przedmiot zamówienia, odpowiednio do części, w której ubiega się on o udzielenie zamówienia:
— dla Zadania nr 1 - w szczególności w grupie nr 13, o której mowa w dziale II załącznika do ustawy z dnia 22.5.2003 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej; (Dz.U. z 2015 r., poz. 1844),
— dla Zadania nr 2 - w szczególności w grupach nr 1, 3 i 10, o których mowa w dziale II załącznika do ustawy z dnia 22.5.2003 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej; (Dz.U. z 2015 r., poz. 1844).
Sposób spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia określono w SIWZ Rozdział nr 2.
Dokumentem potwierdzającym spełnianie przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu jest:
1)zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11.9.2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej w zakresie, o którym mowa w Rozdziale 2 ust. 1 pkt 1.2 ppkt 1.2.1 SIWZ (Zadanie nr 1 i/lub nr 2); Zamawiający za właściwe uzna przedłożenie zaświadczenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego, potwierdzającego zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w wymaganej grupie.
Warunki realizacji umowy oraz zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór wykonawcy określono w SIWZ.
Sekcja IV: Procedura
Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień publicznych, 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12, sala 132 A.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Marzec-kwiecień 2019 r.
1. Do oferty Wykonawca dołączy aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ). Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów (JEDZ).
1.2. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył jednolite dokumenty (JEDZ) dotyczące podwykonawców.
1.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, jednolity dokument (JEDZ)składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust 1 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wykaz dokumentów na potwierdzenie barku podstaw wykluczenia:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy,wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
3) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – wg załączonego do SIWZ wzoru;.
4) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - wg załączonego do SIWZ wzoru;.
3.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia,Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4.Termin związania ofertą wynosi 60 dni licząc od upływu terminu składania ofert.
5. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych określono w SIWZ Rozdział nr 3 ust. 7.
6.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:www.uzp.gov.pl
Terminy składania odwołań zostały określone szczegółowo w przepisach Działu VI – Środki ochrony prawnej – ustawy z dn. 29.1.2004 r., Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2017 poz. 1579, ze zm.).
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:www.uzp.gov.pl