Polska-Gdańsk: Usługi holownicze
2015/S 115-208715
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Gmina Miasta Gdańsk, Urząd Miejski w Gdańsku Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12Osoba do kontaktów: Anna Mościcka80-803 Gdańsk POLSKA Tel.: +48 583236125E-mail: anna.moscicka@gdansk.gda.plFaks: +48 583236529
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.gdansk.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e)punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej: Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3) Główny przedmiot lub przedmioty działalności: Ogólne usługi publiczne
I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg publicznych, stref zamieszkania, stref ruchu z obszaru administracyjnego Miasta Gdańska na podstawie art. 50a ust. 1 i art. 130a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 1: Usługi konserwacyjne i naprawcze
Kod NUTS PL634
II.1.3) Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów(DSZ)
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług usuwania pojazdów z dróg publicznych, stref zamieszkania,stref ruchu znajdujących się na obszarze administracyjnym Miasta Gdańska oraz prowadzenia parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
50118110, 98351100
II.1.7) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8) Części
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
Szacunkowa wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 207 000 EUR,określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.2.2) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3) Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 1.11.2015. Zakończenie 31.10.2019
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
2. Szczegółowe wymagania dotyczące wniesienia wadium zawarte są w Rozdziale 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.1.2) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek Wykonawcy, w terminie wskazanym w ofercie, liczonym od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej pod względem formalno-rachunkowym faktury.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno zostać złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
3. Wykonawcy, o których mowa w pkt 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. Zamawiający informuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,odpowiednio:
a) warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b) brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy musi wykazać każdy z Wykonawców ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia.
III.1.4) Inne szczególne warunki
III.2) Warunki udziału
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,dotyczące:
1.2.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualne zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego pojazdów, zgodnie z ustawą z 6.9.2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013roku, poz. 1414 ze zm.).
2. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22ust. 1 Ustawy Wykonawca składa wraz z ofertą:
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1ustawy, wg załączonego wzoru- załącznik nr 1 do oferty;
2) aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego, wydaną na podstawie ustawy z 6.9.2001roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 roku, poz. 1414 ze zm.) – załącznik nr 2 do oferty;
3. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Wykonawca składa wraz z ofertą:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wg załączonego wzoru - załącznik nr 6 do oferty; w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- załącznik nr 7 do oferty; w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę;
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- załącznik nr 8 do oferty; w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę;
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- załącznik nr 9 do oferty; w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę;
5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 10 do oferty; w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę;
6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- załącznik nr 11 do oferty; w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę;
7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- załącznik nr 12 do oferty; w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
4. Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, wg załączonego wzoru-załącznik nr 13 do oferty; w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę;
5. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych.
1) Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń-zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.
2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 ust. 2 SIWZ:
a) pkt. 2-4 i 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
— nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
— nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
— nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
b) pkt 5 i 7- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 8, 10 i 11 ustawy.
3) Dokumenty, o których mowa w pkt 2 lit. a) tiret pierwsze i trzecie oraz lit. b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2 lit. a) tiret drugie, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Do aktualności tego dokumentu mają odpowiednie zastosowanie zapisy pkt 3.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa
III.2.3) Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,dotyczące:
1.2.2 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia:
1) pojazdami, które spełniają warunki dodatkowe dla pojazdu samochodowego, przeznaczonego do wykonywania czynności na drodze oraz dla innego pojazdu samochodowego, na który ze względu na bezpieczeństwo ruchu należy zwracać szczególną uwagę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U z 2015 roku, poz. 305) w ilości co najmniej:
a) dwoma pojazdami specjalnie przystosowanymi do holowania (przewozu) pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t,
b) jednym pojazdem specjalnie przystosowanym do holowania (przewozu) pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t,
c) jednym pojazdem wraz z platformą do przewozu pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 10 t z uszkodzonym układem jezdnym,
2) ogrodzonym parkingiem zlokalizowanym na obszarze administracyjnym Miasta Gdańska, położonym w miejscu obsługiwanym przez komunikację miejską, spełniającym co najmniej poniższe wymagania techniczne:
a) pojemność co najmniej 300 miejsc parkingowych,
b) ogrodzenie terenu,
c) oświetlenie,
d) monitoring,
e) miejsce do dokonania oględzin przez właścicieli pojazdu przed jego odbiorem, zapewniające dostateczną przestrzeń i oświetlenie,
f) całodobowo dozorowany,
g) zabezpieczenie pojazdów – możliwość skutecznego zabezpieczenia co najmniej 30 odholowanych pojazdów przed wpływem niekorzystnych warunków atmosferycznych, których stan techniczny tego wymaga(Zamawiający dopuszcza zabezpieczenie pojazdów np. plandeką).
1.2.3 dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej trzema osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami, o których mowa w Rozdziale 2 ust. 1 pkt 1.2.2 ppkt 1) SIWZ.
2. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Wykonawca składa wraz z ofertą:
1) wykaz narzędzi i urządzeń technicznych, o których mowa w Rozdziale 2 ust. 1 pkt 1.2.2. ppkt 1) SIWZ,dostępnych Wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, wg załączonego wzoru- załącznik nr 3 do oferty;
2) opis wyposażenia parkingu, o którym mowa w Rozdziale 2 ust. 1 pkt 1.2.2. ppkt 2) SIWZ wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym parkingiem, wg załączonego wzoru- załącznik nr 4 do oferty;
3) wykaz osób, o których mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.2.3 SIWZ które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg załączonego wzoru – załącznik nr 5 do oferty.
III.2.4) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1) Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2) Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1) Rodzaj procedury
IV.1.1) Rodzaj procedury: Otwarta
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2) Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 99
2. Termin płatności faktur. Waga 1
IV.2.2)
Informacje na temat aukcji elektronicznej:
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: BZP-271-038/WBiZK/15/AM
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia: nie
IV.3.3) Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 24.7.2015 -12:00
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.7.2015 - 12:00
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert
Data: 24.7.2015 - 12:30
Miejscowość: Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pok. 132A.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3) Informacje dodatkowe
W związku z ograniczoną ilością miejsca w formularzu ogłoszenia:
1. Termin realizacji zamówienia: od dnia 1.11.2015 do dnia:
1) 31.10.2018 roku- dla wykonywania usług odstąpienia od usuwania, usuwania i przechowywania pojazdów odholowanych z obszaru administracyjnego Miasta Gdańska na parking,
2) 31.10.2019 roku- dla usług przechowywania pojazdów na parkingu, w szczególności względem których toczą się postępowania sadowe o orzeczenie przepadku na rzecz Gminy oraz tych, wobec których nie upłynął ustawowy termin określony w art. 50a ustawy lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy.
2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
4. Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniony jest: pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku – Anna Mościcka, pok. 125, tel. +48 583236125, Fax. +48 583236481 e-mail:anna.moscicka@gdansk.gda.pl w dniach: pon., wt., czw. – w godzinach od 8:00 do 16:00; w śr. – w godzinach od 8:00 do 17:00, w pt. – w godzinach od 8:00 do 15:00.
5. Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 129 (I piętro), lub lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego wskazany w pkt I.1) ogłoszenia.
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
VI.4.2) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Wykonawcy w toku postępowania o udzieleniezamówienia przysługują środki ochrony prawnej, określone w Dziale VI art. 179-198g ustawy Prawo zamówień publicznych.
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
12.6.2015
SIWZ
(552.5 KB)
Załącznik nr 3 do umowy
(174.68 KB)
Załącznik nr 4 do umowy
(224.93 KB)
Załącznik nr 5 do umowy
(334.07 KB)
wyjaśnienia treści siwz_13.07.2015
(176.6 KB)
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
(196.71 KB)
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
(93.59 KB)