Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Miasta Gdańska oraz Gmin i Powiatów występujących wspólnie

08/09/2016 S173 - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

I.II.III.IV.VI.

Polska-Gdańsk: Usługi pocztowe

2016/S 173-310921

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy

Gmina Miasta Gdańsk, Urzad Miejski w Gdańsku

Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12

Gdańsk

80-803

Polska

Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup

Tel.: +48 583236184

E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.um.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy

Gmina Miasta Sopotu

ul. T. Kościuszki 25/27

Sopot

81-704

Polska

Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup

Tel.: +48 583236184

E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.miasto.sopot.pl/strona/urzad_miasta

I.1)Nazwa i adresy

Gmina Miasta Gdyni

al. Marszałka Piłsudskiego 52/54

Gdynia

81-382

Polska

Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup

Tel.: +48 583236184

E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.gdynia.pl/urzad/25_.html

I.1)Nazwa i adresy

Gmina Stegna

ul. Gdańska 34

Stegna

82-103

Polska

Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup

Tel.: +48 583236184

E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://stegna.pl

I.1)Nazwa i adresy

Gmina Miasta Krynica Morska

ul. Górników 15

Krynica Morska

82-120

Polska

Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup

Tel.: +48 583236184

E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.krynicamorska.tv

I.1)Nazwa i adresy

Gmina Żukowo

ul. Gdańska 52

Żukowo

83-330

Polska

Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup

Tel.: +48 583236184

E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.zukowo.pl

I.1)Nazwa i adresy

Gmina Trąbki Wielkie

ul. Gdańska 12

Trąbki Wielkie

83-034

Polska

Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup

Tel.: +48 583236184

E-mail: mazena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.trabkiw.ug.gov.pl

I.1)Nazwa i adresy

Gmina Szemud

ul. Kartuska 13

Szemud

84-271

Polska

Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup

Tel.: +48 583236184

E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.szemud.pl

I.1)Nazwa i adresy

Gmina Miejska Pruszcz Gdański

ul. Grunwaldzka 20

Pruszcz Gdański

83-000

Polska

Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup

Tel.: +48 583236184

E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.pruszcz-gdanski.pl/8,urzad-miasta.html

I.1)Nazwa i adresy

Gmina Pruszcz Gdański

ul. Wojska Polskiego 30

Pruszcz Gdański

83-000

Polska

Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup

Tel.: +48 583236184

E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.pruszczgdanski.pl/urzad-gminy.html

I.1)Nazwa i adresy

Gmina Nowy Staw

ul. Józefa Bema 1

Nowy Staw

82-230

Polska

Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup

Tel.: +48 583236184

E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://nowystaw.pl/cms/7609/informacje_ogolne

I.1)Nazwa i adresy

Gmina Cedry Wielkie

ul. M. Płażyńskiego 16

Cedry Wielkie

83-020

Polska

Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup

Tel.: +48 583236184

E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.cedry-wielkie.pl/

I.1)Nazwa i adresy

Gmina Kolbudy

ul. Staromłyńska 1

Kolbudy

83-050

Polska

Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup

Tel.: +48 583236184

E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.kolbudy.pl/urzad/urzad-gminy/o-urzedzie

I.1)Nazwa i adresy

Gmina Miasta Malbork

pl. Słowiański 5

Malbork

82-200

Polska

Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup

Tel.: +48 583236184

E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.um.malbork.pl

I.1)Nazwa i adresy

Gmina Miejska w Tczewie

pl. Marszałka Piłsudskiego 1

Tczew

80-83-110

Polska

Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup

Tel.: +48 5832361284

E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://um.wrotatczewa.pl/urzad-miejski-w-tczewie-informacje

I.1)Nazwa i adresy

Gmina Wejherowo

Osiedle Przyjaźni 6

Wejherowo

84-200

Polska

Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup

Tel.: +48 583236184

E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.ug.wejherowo.pl

I.1)Nazwa i adresy

Gmina Puck

ul. 10 Lutego 29

Puck

84-100

Polska

Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup

Tel.: +48 583236184

E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.gmina.puck.pl

I.1)Nazwa i adresy

Gmina Pszczółki

ul. Pomorska 18

Pszczółki

83-032

Polska

Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup

Tel.: +48 583236184

E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://pszczolki.pl/index.php/o-gminie/urzad-gminy

I.1)Nazwa i adresy

Powiat Tczewski

ul. Piaskowa 2

Tczew

83-110

Polska

Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup

Tel.: +48 583236184

E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.powiat.tczew.pl

I.1)Nazwa i adresy

Powiat Kartuski

ul. Dworcowa 1

Kartuzy

83-300

Polska

Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup

Tel.: +48 583236184

E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.kartuskipowiat.com.pl/starostwo/

I.1)Nazwa i adresy

Powiat Pucki

ul. Wojska Polskiego 16

Puck

84-100

Polska

Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup

Tel.: +48 583236184

E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.starostwo.puck.pl/

I.1)Nazwa i adresy

Powiat Gdański

ul. Wojska Polskiego 16

Pruszcz Gdański

83-000

Polska

Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup

Tel.: +48 583236184

E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.powiat-gdanski.pl/starostwo-zarzad

I.2)Wspólne zamówienie

W zamówieniu stosowane jest wspólne udzielanie zamówień

Zamówienia udziela centralna jednostka zakupująca

I.3)Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.um.gdansk.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:

Gmina Miasta Gdańsk, Urzad Miejski w Gdańsku

Urząd Miejski w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12

Gdańsk

80-803

Polska

Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup

Tel.: +48 583236184

E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.um.gdansk.pl

I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.5)Główny przedmiot działalności

Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1)Nazwa:

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Miasta Gdańska oraz Gmin i Powiatów występujących wspólnie.

Numer referencyjny: BZP-271-056/BZP/16/MSK

II.1.2)Główny kod CPV

64110000

II.1.3)Rodzaj zamówienia

Usługi

II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, kurierskich, druków bezadresowych oraz paczek i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1113) na rzecz Zamawiającego oraz Gmin i Powiatów i ich jednostek organizacyjnych występujących wspólnie, wymienionych dalej jako Płatników. Wykaz Płatników stanowi Załącznik nr 1 do Siwz.

Na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Gmina Miasta Gdańska jest Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania, udzielenia zamówienia oraz do zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza na rzecz Gmin i Powiatów biorących udział w postępowaniu.

W wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie zawarta jedna umowa z Wykonawcą.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 1 Siwz.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6)Informacje o częściach

To zamówienie podzielone jest na części: nie

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL63

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Usługi pocztowe będą świadczone na terenie województwa pomorskiego.

II.2.4)Opis zamówienia:

2. Zakres zamówienia obejmuje:

1) Przesyłki nierejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym (zwykłe):

2) Przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym (priorytetowe):

3) Przesyłki rejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym (polecone):

4) Przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym (priorytetowe polecone):

5) Zwrotne potwierdzenie odbioru dla usług wymienionych w pkt 3) i 4)

6) Przesyłki rejestrowane, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w obrocie krajowym do 350 g z zadeklarowaną wartością 30 PLN;

7) Przesyłki nierejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym obszar Europy (zwykłe):

8) Przesyłki nierejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym poza obszar Europy (zwykłe):

9) Przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym obszar Europy (priorytetowe):

10) Przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym poza obszar Europy (priorytetowe):

11) Przesyłki rejestrowane, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym obszar Europy (polecone):

12) Przesyłki rejestrowane, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym poza obszarem Europy (polecone):

13) Przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym obszar Europy (priorytetowe polecone):

14) Przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym poza obszar Europy (priorytetowe polecone):

15) Zwrotne potwierdzenie odbioru dla usług wymienionych w pkt 13) i 14);

16) Paczki rejestrowane niebędące paczkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym

17) Paczki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym (priorytetowe):

18) Paczki niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym – obszar Europa:

19) Usługa „zwrot przesyłki nierejestrowanej do siedziby zamawiającego” w obrocie krajowym:

20) Usługa „zwrot przesyłki nierejestrowanej do siedziby zamawiającego” w obrocie zagranicznym:

21) Usługa „zwrot przesyłki rejestrowanej do siedziby zamawiającego” w obrocie krajowym:

22) Usługa „zwrot przesyłki rejestrowanej do siedziby zamawiającego” w obrocie zagranicznym:

23) Usługa „zwrot paczki rejestrowanej do siedziby zamawiającego” w obrocie krajowym:

24) Usługa „zwrot paczki rejestrowanej z potwierdzeniem odbioru do siedziby zamawiającego” w obrocie krajowym:

25) Usługa „zwrot przesyłki rejestrowanej z potwierdzeniem odbioru do siedziby zamawiającego” w obrocie krajowym:

26) Usługa „zwrot przesyłki rejestrowanej z potwierdzeniem odbioru do siedziby zamawiającego” w obrocie zagranicznym:

27) Przesyłka kurierska na jutro do godz. 9:00 w obrocie krajowym:

28) Przesyłka kurierska na jutro do godz. 12:00 w obrocie krajowym:

29) Przesyłka kurierska na jutro standardowa, w obrocie krajowym:

30) Przesyłka kurierska w obrocie zagranicznym (obszar Europy):

31) Przesyłka kurierska w obrocie zagranicznym (obszar poza Europą):

32) Druki bezadresowe w obrocie krajowym:

2. Wykonawca będzie świadczył usługi pocztowe dla Zamawiającego w zakresie przyjmowania przesyłek oraz wydawania przesyłek nierejestrowanych, awizowanych, zwrotów oraz przesyłek w formie opłaty przerzuconej na adresata dla Gmin i Powiatów oraz jednostek organizacyjnych Zamawiającego, zgodnie z Wykazem Płatników, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 1 SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Początek: 01/01/2017

Koniec: 31/12/2017

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

1. Zamawiający informuje, że z zgodnie z art. 24 aa Ustawy, najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada,czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

2. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 50 000 PLN.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału

III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Wykaz i krótki opis warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz zagranicą, tzn. jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113) w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi posiadać kompetencje i uprawnienia, o ile wynika to z odrębnych przepisów lub przynajmniej ten wykonawca, który czynnie będzie realizował zamówienie.

Wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia ten warunek nastąpi na podstawie odpowiedniego wypełnienia części IV JEDZ tj. Kryteria kwalifikacji, sekcja A.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania:

1. zdolności zawodowej:

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje należycie co najmniej dwa zamówienia, z czego co najmniej jedno zostało zakończone. W ramach każdego zamówienia, Wykonawca wykonał usługę doręczenia co najmniej 300 000 przesyłek poleconych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) w obrocie krajowym;

2.zdolności technicznej;

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje placówkami oddawczo-awizacyjnymi, spełniającymi wymogi, o których mowa w Rozdziale 1 ust. 30 Siwz w ilościach:

1) Gmina Miasta Gdańska – co najmniej 20 placówek na terenie administracyjnym Miasta Gdańska;

2) Gmina Miasta Sopot – co najmniej 1 placówka w mieście Sopot;

3) Gmina Miasta Gdyni – co najmniej 18 placówek w mieście Gdynia;

4) Gmina Stegna – co najmniej 1 placówka w mieście Stegna;

5) Gmina Miasta Krynica Morska – co najmniej 1 placówka w mieście Krynica Morska;

6) Gmina Żukowo – co najmniej po 1 placówce w miejscowościach:

— Miasto Żukowo,

— Banino,

— Chwaszczyno.

7) Gmina Trąbki Wielkie – co najmniej 1 placówka w miejscowości Trąbki Wielkie;

8) Gmina Szemud – co najmniej po 1 placówce w miejscowościach:

— Kielno,

— Koleczkowo,

— Szemud

9) Gmina Miejska Pruszcz Gdański – co najmniej 3 placówki w mieście Pruszcz Gdański;

10) Gmina Pruszcz Gdański – co najmniej po 1 placówce w miejscowościach:

— Miasto Pruszcz Gdański,

— Łęgowo;

11) Gmina Nowy Staw – co najmniej 1 placówka w miejscowości Nowy Staw;

12) Gmina Cedry Wielkie – co najmniej 1 placówka w Cedrach Wielkich;

13) Gmina Kolbudy – co najmniej 1 placówka w miejscowości Kolbudy;

14) Gmina Miasta Malbork – co najmniej 1 placówka w mieście Malbork;

15) Gmina Miejska w Tczewie – co najmniej 3 placówki w mieście Tczew;

16) Gmina Wejherowo – co najmniej 1 placówka w mieście Wejherowo;

17) Gmina Puck – co najmniej 1 placówka w mieście Puck;

18) Gmina Pszczółki – co najmniej 1 placówka w miejscowości Pszczółki;

19) Powiat Tczewski – co najmniej 7 placówek w miejscowościach:

— Tczew – co najmniej 3 placówki,

— Pelplin – co najmniej 1 placówka,

— Gniew – co najmniej 1 placówka,

— Subkowy – co najmniej 1 placówka,

— Morzeszczyn – co najmniej 1 placówka.

20) Powiat Kartuski – co najmniej po 1 placówce w miejscowościach:

— Kartuzy

— Somonino

— Sierakowice

— Żukowo

— Przodkowo

— Sulęczyno

21) Powiat Pucki – co najmniej 1 placówka w mieście Puck;

22) Powiat Gdański – co najmniej po 1 placówce w miejscowościach:

— Pruszcz Gdański.

— Trąbki Wielkie

— Łęgowo

Wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia ten warunek nastąpi na podstawie odpowiedniego wypełnienia części IVJEDZ tj. Kryteria kwalifikacji, sekcja C.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.2)Warunki dotyczące zamówienia

III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu

III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Zgodnie z dokumentacją zamówienia.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis

IV.1.1)Rodzaj procedury

Procedura otwarta

IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu

IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej

IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

IV.2)Informacje administracyjne

IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania

IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 19/10/2016

Czas lokalny: 12:00

IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:

Polski

IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

IV.2.7)Warunki otwarcia ofert

Data: 19/10/2016

Czas lokalny: 12:30

Miejsce:

Gdańsk, Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pok. 132A – I piętro.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak

Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:

II połowa 2017 r.

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych

VI.3)Informacje dodatkowe:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp.

2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp:

2.1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp:

1)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.

2.2.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:

1)aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, z którego wynika, iż obszar, na którym będzie wykonywana działalność pocztowa obejmuje obszar Rzeczpospolitej Polskiej oraz zagranicę.

2.3.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:

1)wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, o których mowa w Rozdziale 2 ust. 1 pkt 1.2. ppkt 1.2.2.Siwz, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2)wykaz placówek oddawczo-awizacyjnych Wykonawcy, o których mowa w Rozdziale 2, ust. 1, pkt 1.2, ppkt 1.2.3 Siwz w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi placówkami.

4.Zamawiający – Gmina Miasta Gdańska wraz z jednostkami, występująca w imieniu:

1) Gmina Miasta Sopotu wraz z jednostkami

2) Gmina Miasta Gdyni

3) Gmina Stegna

4) Gmina Miasta Krynica Morska

5) Gmina Żukowo wraz z jednostkami

6) Gmina Trąbki Wielkie wraz z jednostkami

7) Gmina Szemud wraz z jednostkami

8) Gmina Miejska Pruszcz Gdański wraz z jednostkami

9) Gmina Pruszcz Gdański wraz z jednostkami

10) Gmina Nowy Staw wraz z jednostkami

11) Gmina Cedry Wielkie wraz z jednostkami

12) Gmina Kolbudy

13) Gmina Miasta Malbork

14) Gmina Miejska w Tczewie

15) Gmina Wejherowo wraz z jednostkami

16) Gmina Puck

17) Gmina Pszczółki

18) Powiat Tczewski

19) Powiat Kartuski wraz z jednostkami

20) Powiat Pucki

21) Powiat Gdański wraz z jednostkami

5. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystn. z zastosowaniem aukcji elektron.

6.Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.. tj. zamówienia polegającego na powtórzeniu wykonywania usług pocztowych w ilościach wynikających z formularza cenowego.

7.Zamawiający przewidział zmiany postanowień umowy w Siwz.

8. Kryteria oceny ofert:

a) cena – 60 %

b) wskaźnik zatrudnienia na umowę o pracę – 40 %.

9. Termin związania ofertą wynosi 60 dni od upływu terminu składania ofert.

10. Postęp. prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza

ul. Postępu 17 a

Warszawa

02-676

Polska

Tel.: +48 224587801

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl

Faks: +48 224587800

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

Krajowa Izba Odwoławcza

Warszawa

Polska

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3)Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

Każdemu Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy Pzp jak dla postepowań powyżej kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza

ul. Postępu 17 a

Warszawa

02-676

Polska

Tel.: +48 224587801

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl

Faks: +48 224587800

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

06/09/2016

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (1.18 MB)

Formularz cenowy - Załącznik nr 3 do Siwz (20.48 KB)

Jednolity Europejski Dokument Zamówienia - JEDZ_załącznik nr 4 do Siwz (183 KB)

Modyfikacja treści Siwz -zmiana terminu otwarcia ofert_10.10.2016 (169.13 KB)

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - zmiana terminu otwarcia ofert na 24.10.2016 (141.77 KB)

Odpowiedzi na pytania, modyfikacja treści Siwz i zmiana terminu otwarcia ofert_12.10.2016 (4.38 MB)

NOWY OBOWIĄZUJĄCY Wykaz płatników - załącznik nr 1 do Siwz (297 KB)

NOWY OBOWIĄZUJĄCY Wykaz maszyn do frankowania - załącznik nr 2 do Siwz (35 KB)

NOWY OBOWIĄZUJĄCY formularz cenowy (20.85 KB)

NOWY OBOWIĄZUJĄCY Wykaz osób upoważnionych do kontaktu z Wykonawcą ze strony Zamawiającego - załącznik do umowy (358.5 KB)

Sprostowanie do odpowiedzi na pytania z dnia 12.10.2016 (157.46 KB)

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - zmiana terminu otwarcia ofert na 27.10.2016 (141.73 KB)

Informacja o złożonych ofertach (162.87 KB)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (209.64 KB)

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (171.48 KB)