Publikacja archiwalna

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Miasta Gdańska oraz Gmin i Powiatów występujących wspólnie

Informacja o unieważnieniu Zadania nr 1 i Zadania nr 2 (193.37 KB) 07/08/2019    S151    - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Gdańsk: Usługi pocztowe i kurierskie

2019/S 151-372880

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Legal Basis:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miasta Gdańska
ul. Nowe Ogrody 8/12
Gdańsk
80-803
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Gdański Urząd Pracy
ul. 3 Maja 9
Gdańsk
80-802
Polska
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: https://bip.gup.gdansk.pl/main/index.html

I.1)Nazwa i adresy
Zakład Utylizacyjny Spółka z o.o.
ul. Jabłoniowa 55
Gdańsk
80-180
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.zut.com.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gdańskie Usługi Komunalne Spółka z o.o.
ul. Jabłoniowa 55
Gdańsk
80-180
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.guk.gda.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gdańska Infrastruktura Społeczna Spółka z o.o.
ul. Sobótki 9
Gdańsk
80-247
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.gisgdansk.pl/bip.php

I.1)Nazwa i adresy
Gdańskie Wody Spółka z o.o.
ul. prof. W. Andruszkiewicza 5
Gdańsk
80-601
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.gdmel.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gdańska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka z o.o.
ul. Żaglowa 11
Gdańsk
80-560
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: http://investgda.pl/bip

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Tczew
ul. Lecha 12
Tczew
83-110
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.gmina-tczew.pl/Article/get/id,16927.html

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Nowy Staw
ul. gen. Józefa Bema 1
Nowy Staw
82-230
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.nowystaw.pl/Article/get/id,19220.html

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miasta Malborka
pl. Słowiański 5
Malbork
82-200
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.malbork.pl/Article/get/id,19271.html

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miasta Krynica Morska
ul. Górników 15
Krynica Morska
82-120
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.krynicamorska.tv/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Sztutowo
ul. Gdańska 55
Sztutowo
82-110
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip_sztutowo.bipgmina.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Kolbudy
ul. Staromłyńska 1
Kolbudy
83-050
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.ugkolbudy.bip.org.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miejska Pruszcz Gdański
ul. Grunwaldzka 20
Pruszcz Gdański
83-000
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: https://www.pruszcz-gdanski.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miejska Tczew
pl. Piłsudskiego 1
Tczew
83-110
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.bip.tczew.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Powiat Gdański
ul. Wojska Polskiego 16
Pruszcz Gdański
83-000
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: https://biuletyn.net/powiat-gdanski/

I.1)Nazwa i adresy
Powiat Pucki
ul. Orzeszkowej 5
Puck
84-100
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.starostwo.puck.pl

I.1)Nazwa i adresy
Szpital Pucki Spółka z o.o.
ul. 1 Maja 13A
Puck
84-100
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: https://www.szpitalpuck.pl

I.1)Nazwa i adresy
Powiat Tczewski
ul. Piaskowa 2
Tczew
83-110
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: https://bip.powiat.tczew.pl/starostwo-powiatowe-w-tczewie.html

I.1)Nazwa i adresy
Muzeum Zamkowe w Malborku
ul. Starościńska 1
Malbork
82-200
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.zamek.malbork.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Stegna
ul. Gdańska 34
Stegna
82-103
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.stegna.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Puck
ul. 10 Lutego 29
Puck
84-100
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.gmina.puck.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miejska Rumia
ul. Sobieskiego 7
Rumia
84-230
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.rumia.pl

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miasta Sopotu
ul. T. Kościuszki 25/27
Sopot
81-704
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.sopot.pl

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Żukowo
ul. Gdańska 52
Żukowo
83-330
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.zukowo.pl/pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Trąbki Wielkie
ul. Gdańska 12
Trąbki Wielkie
83-034
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: https://ugtr.bip.gov.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Powiat Kartuski
ul. Dworcowa 1
Kartuzy
83-300
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://spow.kartuzy.ibip.pl/public/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
Pruszcz Gdański
83-000
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: https://www.pruszczgdanski.pl/gmina-pruszcz-gdanski.html

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Cedry Wielkie
ul. M. Płażyńskiego 16
Cedry Wielkie
83-020
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: https://www.cedry-wielkie.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miasta Gdyni
al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
Gdynia
81-382
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://gdynia.pl/bip

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Wejherowo
ul. Transportowa 1
Wejherowo
84-200
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.ugwejherowo.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Chmielno
ul. Gryfa Pomorskiego 22
Chmielno
80-803 Gdańsk
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.chmielno.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Szemud
ul. Kartuska 13
Szemud
84-217
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.szemud.pl

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Pszczółki
ul. Pomorska 18
Pszczółki
83-032
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.pszczolki.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Kaliska
ul. Nowowiejska 2
Kaliska
83-260
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.kaliska.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Powiat Malborski
pl. Słowiański 17
Malbork
82-200
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.powiat.malbork.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Powiatowy Urząd Pracy
al. Armii Krajowej 70
Malbork
82-200
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://malbork.praca.gov.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miasta Wejherowa
pl. Jakuba Wejhera 8
Wejherowo
84-200
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: https://bip.wejherowo.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Eksploatator Spółka z o.o.
ul. Sportowa 25
Straszyn
83-010
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: https://eksploatator.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Subkowy
ul. Józefa Wybickiego 19a
Subkowy
83-120
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: https://www.subkowy.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Pelplin
pl. Grunwaldzki 4
Pelplin
83-130
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://pelplin.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miasta Puck
ul. 1 Maja 13
Puck
84-100
Polska
Tel.: +48 5832361284
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://miastopuck.pl/

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
W zamówieniu stosowane jest wspólne udzielanie zamówień
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.gdansk.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Miasta Gdańska oraz gmin i powiatów występujących wspólnie

Numer referencyjny: BZP.271.48.2019
II.1.2)Główny kod CPV
64100000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, kurierskich, druków bezadresowych, paczek oraz zwrot do Zamawiającego przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23.11.2012 r. (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 2188 z późn. zm.) oraz na podstawie ustawy z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 1983 ze zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 1 SIWZ.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

PRZESYŁKI LISTOWE I PACZKI POCZTOWE

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
64110000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Usługi pocztowe w zamówieniu będą świadczone na terenie województwa pomorskiego

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, oraz zwrot do Zamawiającego przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2188 z późn. zm.).

Wykonawca będzie świadczył usługi pocztowe dla Zamawiającego w zakresie przyjmowania przesyłek oraz wydawania przesyłek nierejestrowanych, awizowanych oraz zwrotów.

Zamawiający będzie dostarczał codziennie przesyłki pocztowe wraz z dokumentami nadawczymi do placówek nadawczych Wykonawcy. Nadanie przesyłek będących przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich dostarczenia do wskazanego przez Wykonawcę punktu. Nadawanie przesyłek odbywać się będzie każdego dnia roboczego.

Zakres zamówienia obejmuje m.in.:

— przesyłki nierejestrowane,

— przesyłki rejestrowane,

— zwrotne potwierdzenie odbioru,

— druki bezadresowe.

Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Rozdziale 1 Siwz.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2020
Koniec: 31/12/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

Zamawiający podał w zestawieniu szacunkowe ilości przesyłek pocztowych, które sporządzone zostały w oparciu o analizę dotychczas prowadzonej korespondencji oraz prognozowanych potrzeb, a które należy przyjąć do obliczenia ceny oferty. Służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach w okresie trwania umowy. Zamawiający jest w stanie zagwarantować minimum 70 % szacowanych ilości przesyłek pocztowych, wskazanych w formularzu cenowym. W stosunku do niewykorzystanych – maksymalnie 30 % ilości przesyłek pocztowych, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze.

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy zł).

Szczegółowe informacje na temat wadium znajdują się w Rozdziale 5 Siwz.

2. Kryteria oceny ofert:

— cena 60 %

— wskaźnik zatrudnienia o pracę - 20 %

— czas reakcji w odpowiedzi na kontakt Zamawiającego 20 %

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

PRZESYŁKI KURIERSKIE

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
64120000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Usługi kurierskie w zamówieniu będą świadczone na terenie województwa pomorskiego.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kurierskich oraz zwrot do Zamawiającego przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2188 z późn. zm.) oraz na podstawie ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1983 ze zm.).

Zakres zamówienia obejmuje m.in.::

— przesyłki kurierskie w obrocie krajowym,

— przesyłki kurierskie w obrocie zagranicznym.

Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Rozdziale 1 Siwz.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2020
Koniec: 31/12/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł).

Szczegółowe informacje na temat wadium znajdują się w Rozdziale 5 Siwz.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

PRZESYŁKI POCZTOWE I USŁUGI KURIERSKIE dla Gminy Miasta Tczew (kurierzy rowerowi)

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
64100000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Usługa będzie realizowana w granicach administracyjnych miasta Tczewa.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrot do Zamawiającego przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23.11.2012 r. (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 2188 ze zm.) oraz usług kurierskich na podstawie ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1983 ze zm.) na rzecz Zamawiającego. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Rozdziale 1 Siwz.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2020
Koniec: 31/12/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Wykonawca winien świadczyć usługę na rowerach.

Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc zł).

Szczegółowe informacje na temat wadium znajdują się w Rozdziale 5 Siwz.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz zagranicą, tzn. jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.) prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego.

Dokumentem potwierdzającym spełnianie przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniujest aktualne zaświadczenia o wpisie do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa UrzęduKomunikacji Elektronicznej, wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, z którego wynika, iżobszar, na którym będzie wykonywana działalność pocztowa obejmuje obszar Rzeczpospolitej Polskiej oraz zagranicę. - dot. Zadania nr 1, nr 2 i nr 3.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

1. Dla Zadania nr 1:

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje należycie co najmniej dwa zamówienia, z czego co najmniej jedno zostało zakończone zgodnie z uprzednio zawartą umową. W ramach każdego zamówienia, Wykonawca wykonał usługę doręczenia co najmniej 100 000 przesyłek poleconych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) w obrocie krajowym.

Dokumentem potwierdzającym spełnianie przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowa jest wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, o których mowa w Rozdziale 2, ust. 1, pkt 1.1.2, ppkt 1.1.2.1, wg załączonego wzoru- Załącznik nr 4 do SIWZ wraz dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane należycie

2. Zamawiający nie przewiduje wykazania spełniania warunku dla Zadania nr 2.

3. Dla Zadania nr 3:

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest zakładem pracy chronionej i którego działalność, lub działalność jego wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, w szczególności:

1) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,

2) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,

3) osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy, mających trudności w integracji ze środowiskiem,

4) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego,

5) osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,

6) osób, które uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

7) osób do 30-go roku życia oraz po ukończeniu 50-go roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia,

8) osób będących członkami mniejszości znajdującej się w niekorzystnej sytuacji, w szczególności będących członkami mniejszości narodowych i etnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym oraz który wykaże, że minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa powyżej, jest nie mniejszy niż 30 %, osób zatrudnionych.

Dokumentem potwierdzającym spełnianie przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu jest oświadczenia o spełnieniu warunku, o których mowa w Rozdziale 2, ust. 1, pkt 1.1.2, ppkt 1.1.2.2, wg załączonego wzoru- Załącznik nr 5 do SIWZ wraz z wykazem liczby zatrudnionych osób z wyszczególnieniem ilości osób dla każdej z grup społecznie marginalizowanych – w zakresie Zadania nr 3;

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Warunki realizacji umowy określono w SIWZ.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 19/09/2019
Czas lokalny: 09:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 19/09/2019
Czas lokalny: 12:00
Miejsce:

Urząd Miejski w Gdańsku – Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, POLSKA, pokój 127

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

1. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu, odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.

2. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację z otwarcia ofert.

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:

II połowa 2020 roku.

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
VI.3)Informacje dodatkowe:

 

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:

1) art. 24 ust. 1 pkt 12-23 Ustawy;

2) art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy

Oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu..

2. Wykonawca składa wraz z ofertą:

1) ośw. dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu i przesłanek wykluczenia (JEDZ);

2) w zakresie Zadania nr 1 i nr 2 formularze cenowe.

Pozostałe wymogi i informacje zawarte są w dokumentacji postępowania.

3. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej w Zadaniach nr 1, nr 2 i nr 3, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 10 dni) aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, tj.:

1) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a) aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, z którego wynika, iż obszar, na którym będzie wykonywana działalność pocztowa obejmuje obszar Rzeczpospolitej Polskiej oraz zagranicę – w zakresie Zadania nr 1, Zadania nr 2 i Zadania nr 3;

b) wykazu wykonanych lub wykonywanych usług, o których mowa w Rozdziale 2, ust. 1, pkt 1.1.2, ppkt 1.1.2.1, wg załączonego wzoru- Załącznik nr 4 do SIWZ wraz dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane należycie – w zakresie Zadania nr 1;

c) ośw. o spełnieniu warunku, o których mowa w Rozdziale 2, ust. 1, pkt 1.1.2, ppkt 1.1.2.2, wg załączonego wzoru- Załącznik nr 5 do SIWZ wraz z wykazem liczby zatrudnionych osób z wyszczególnieniem ilości osób dla każdej z grup społecznie marginalizowanych – w zakresie Zadania nr 3;

2) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:

a) inf. z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu;

b) ośw. wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – wg wzoru – Załącznik nr 6 do Siwz;

c) ośw. wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – wg wzoru – Załącznik nr 7 do Siwz;

d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.

4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, składa oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wg załączonego wzoru- Załącznik nr 8 do Siwz.

5. Okres związania ofertą wynosi 60 dni.

6.Zamawiający informuje, że ze względu na ograniczoną liczbę znaków, którą można wprowadzić do treści ogłoszenia, pozostałe inf. zawarto w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

Środki ochrony prawnej przysługują Uczestnikowi konkursu jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Organizatora konkursu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 roku, poz. 1986 ze zm.). Środkami ochrony prawnej są: — odwołanie zgodnie z art. 180 ustawy, — skarga do sądu, zgodnie z art. 198a ustawy.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
02/08/2019