Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Herb Miasta Gdańska
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500,
fax: +48 58 302 39 41,
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elek. skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP
Publikacja archiwalna

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Miasta Gdańska oraz Gmin i Powiatów występujących wspólnie

19/06/2018    S115    - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Gdańsk: Usługi pocztowe i kurierskie

2018/S 115-261918

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miasta Gdańska, Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych
ul. Nowe Ogrody 8/12
Gdańsk
80-803
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Gdański Urząd Pracy
ul. 3 Maja 9
Gdańsk
80-802
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: https://bip.gup.gdansk.pl/main/index.html

I.1)Nazwa i adresy
Gdański Archipelag Kultury
ul. Dworcowa 9
Gdańsk
80-026
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: http://gak.nbip.pl/gak/

I.1)Nazwa i adresy
Zakład Utylizacyjny Spółka z o.o.
ul. Jabłoniowa 55
Gdańsk
80-180
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.zut.com.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gdańskie Usługi Komunalne Spółka z o.o.
ul. Jabłoniowa 55
Gdańsk
80-180
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.guk.gda.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gdańska Infrastruktura Społeczna Spółka z o.o.
ul. Sobótki 9
Gdańsk
80-247
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.gisgdansk.pl/bip.php

I.1)Nazwa i adresy
Gdańskie Wody Spółka z o.o.
ul. prof. W. Andruszkiewicza 5
Gdańsk
80-601
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.gdmel.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gdańska Agnecja Rozwoju Regionalnego Spółka z o.o.
ul. Żaglowa 11
Gdańsk
80-560
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: http://investgda.pl/bip

I.1)Nazwa i adresy
Cappella Gedanensis
ul. Nowe Ogrody 35
Gdańsk
80-803
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.cappellagedanensis.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Tczew
ul. Lecha 12
Tczew
83-110
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.gmina-tczew.pl/Article/get/id,16927.html

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Nowy Staw
ul. Gen. Józefa Bema 1
Nowy Staw
80-82-230
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.nowystaw.pl/Article/get/id,19220.html

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miasta Malborka
pl. Słowiański 5
Malbork
82-200
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.malbork.pl/Article/get/id,19271.html

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miasta Krynica Morska
ul. Górników 15
Krynica Morska
82-120
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.krynicamorska.tv/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Sztutowo
ul. Gdańska 55
Sztutowo
82-110
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip_sztutowo.bipgmina.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Kolbudy
ul. Staromłyńska 1
Kolbudy
83-050
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.ugkolbudy.bip.org.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miejska Pruszcz Gdański
ul. Grunwaldzka 20
Pruszcz Gdański
83-000
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: https://www.pruszcz-gdanski.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miejska Tczew
pl. Piłsudskiego 1
Tczew
83-110
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.bip.tczew.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Powiat Gdański
ul. Wojska Polskiego 16
Pruszcz Gdański
83-000
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: https://biuletyn.net/powiat-gdanski/

I.1)Nazwa i adresy
Powiat Pucki
ul. Orzeszkowej 5
Puck
84-100
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: www.starostwo.puck.pl

I.1)Nazwa i adresy
Powiat Tczewski
ul. Piaskowa 2
Tczew
83-110
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: https://bip.powiat.tczew.pl/starostwo-powiatowe-w-tczewie.html

I.1)Nazwa i adresy
Muzeum Zamkowe w Malborku
ul. Starościńska 1
Malbork
82-200
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.zamek.malbork.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Stegna
ul. Gdańska 34
Stegna
82-103
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.stegna.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Puck
ul. 10 Lutego 29
Puck
84-100
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.gmina.puck.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miejska Rumia
ul. Sobieskiego 7
Rumia
84-230
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.rumia.pl

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miasta Sopotu
ul. T. Kościuszki 25/27
Sopot
81-704
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL633

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.sopot.pl

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Żukowo
ul. Gdańska 52
Żukowo
83-330
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.zukowo.pl/pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Trąbki Wielkie
ul. Gdańska 12
Trąbki Wielkie
83-034
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: https://ugtr.bip.gov.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Powiat Kartuski
ul. Dworcowa 1
Kartuzy
83-300
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://spow.kartuzy.ibip.pl/public/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
Pruszcz Gdański
83-000
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: https://www.pruszczgdanski.pl/gmina-pruszcz-gdanski.html

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Cedry Wielkie
ul. M. Płażyńskiego 16
Cedry Wielkie
83-020
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: https://www.cedry-wielkie.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miasta Gdyni
al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
Gdynia
81-382
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL633

Adresy internetowe:

Główny adres: http://gdynia.pl/bip

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Wejherowo
ul. Transportowa 1
Wejherowo
84-200
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.ugwejherowo.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Chmielno
ul. Gryfa Pomorskiego 22
Chmielno
83-333
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.chmielno.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miasta Puck
ul. 1 Maja 13
Puck
84-100
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.miastopuck.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Szemud
ul. Nowe Ogrody 8/12
Szemud
84-217
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://szemud.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Pszczółki
ul. Pomorska 18
Pszczółki
83-032
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.pszczolki.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Kaliska
ul. Nowowiejska 2
Kaliska
83-260
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.kaliska.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Powiat Malborski
pl. Słowiański 17
Malbork
82-200
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.powiat.malbork.pl/

I.1)Nazwa i adresy
Powiatowy Urząd Pracy
al. Armii Krajowej 70
Malbork
82-200
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63

Adresy internetowe:

Główny adres: http://malbork.praca.gov.pl/

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
W zamówieniu stosowane jest wspólne udzielanie zamówień
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.gdansk.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Miasta Gdańska oraz Gmin i Powiatów występujących wspólnie

Numer referencyjny: BZP.271.23.2018
II.1.2)Główny kod CPV
64100000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, kurierskich, druków bezadresowych, paczek oraz zwrot do Zamawiającego przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23.11.2012 r. (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1481 z późn. zm.), na rzecz Zamawiającego oraz Gmin i Powiatów i ich jednostek organizacyjnych występujących wspólnie, wymienionych dalej jako Płatników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 1 SIWZ.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Usługi pocztowe w zamówieniu będą świadczone na terenie województwa pomorskiego.

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:

— przesyłki nierejestrowane,

— przesyłki rejestrowane,

— zwrotne potwierdzenie odbioru,

— paczki,

— przesyłki kurierskie,

— druki bezadresowe.

2. Wykonawca będzie świadczył usługi pocztowe dla Zamawiającego w zakresie przyjmowania przesyłek oraz wydawania przesyłek nierejestrowanych, awizowanych, zwrotów oraz przesyłek w formie opłaty przerzuconej na adresata.

3. Zamawiający będzie dostarczał codziennie przesyłki pocztowe wraz z dokumentami nadawczymi do placówek nadawczych Wykonawcy.

4. Nadanie przesyłek będących przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich dostarczenia do wskazanego przez Wykonawcę punktu.

5. Nadawanie przesyłek odbywać się będzie każdego dnia roboczego.

6. Szacunkowe ilości przewidywanych przesyłek i paczek w okresie świadczenia usługi zawiera formularz cenowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Jest to ilość przewidziana na czas trwania umowy.

7. Podane w zestawieniu szacunkowe ilości przesyłek pocztowych sporządzone zostały w oparciu o analizę dotychczas prowadzonej korespondencji oraz prognozowanych potrzeb, a które należy przyjąć do obliczenia ceny oferty. Służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach w okresie trwania umowy.

8. Zamawiający wymaga, aby usługa doręczania przesyłek przez Wykonawcę świadczona była do każdego miejsca w kraju i za granicą, objętego porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym, zgodnie z adresem przeznaczenia podanym na przesyłce.

9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i wymaga złożenia oferty zgodnej z przedmiotem zamówienia.

10. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

11. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, za wyjątkiem stosowania formy opłat „z góry”, w przypadku rozliczania usług przy pomocy maszyny frankującej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 1 SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2019
Koniec: 31/12/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

Zamawiający podał w zestawieniu szacunkowe ilości przesyłek pocztowych, które sporządzone zostały w oparciu o analizę dotychczas prowadzonej korespondencji oraz prognozowanych potrzeb, a które należy przyjąć do obliczenia ceny oferty. Służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach w okresie trwania umowy. Zamawiający jest w stanie zagwarantować minimum 70 % szacowanych ilości przesyłek pocztowych, wskazanych w formularzu cenowym. W stosunku do niewykorzystanych – maksymalnie 30 % ilości przesyłek pocztowych, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze.

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu przewiduje możliwość zastosowania przepisów z art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z powyższym Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Informacje o RODO zawarte są w Siwz.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz zagranicą, tzn. jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1481 z późn. zm.) prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego.

Dokumentem potwierdzającym spełnianie przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu jest aktualne zaświadczenia o wpisie do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, z którego wynika, iż obszar, na którym będzie wykonywana działalność pocztowa obejmuje obszar Rzeczpospolitej Polskiej oraz zagranicę.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

1. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje należycie co najmniej dwa zamówienia, z czego co najmniej jedno zostało zakończone zgodnie z uprzednio zawartą umową. W ramach każdego zamówienia, Wykonawca wykonał usługę doręczenia co najmniej 100 000 przesyłek poleconych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) w obrocie krajowym.

Dokumentem potwierdzającym spełnianie przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu SIWZ jest wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, o których mowa w Podziale 2 ust. 1 pkt 1.1.2, ppkt 1.1.2.1 SIWZ, wg załączonego wzoru do SIWZ - załącznik nr 4 wraz z dowodami określającymi, czy te usług zostały wykonane należycie.

2. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje placówkami oddawczo-awizacyjnymi, spełniającymi wymogi, o których mowa w Rozdziale 1 ust. 35 SIWZ w ilościach:

1) Gmina Miasta Gdańska – co najmniej 20 placówek na terenie administracyjnym Miasta Gdańska;

2) Gmina Tczew – co najmniej 1 placówka w miejscowości Tczew;

3) Gmina Nowy Staw – co najmniej 1 placówka w miejscowości Nowy Staw;

4) Gmina Miasta Malbork – co najmniej 1 placówka w miejscowości Malbork;

5) Gmina Miasta Krynica Morska - co najmniej 1 placówka w mieście Krynica Morska;

6) Gmina Sztutowo – co najmniej 1 placówka w miejscowości Sztutowo;

7) Gmina Kolbudy - co najmniej 1 placówka w miejscowości Kolbudy;

8) Gmina Miejska Pruszcz Gdański – co najmniej 3 placówki w mieście Pruszcz Gdański;

9) Gmina Miejska w Tczewie – co najmniej 3 placówki w mieście Tczew;

10) Powiat Gdański – co najmniej po 1 placówce w miejscowościach:

— Pruszcz Gdański,

— Trąbki Wielkie,

— Łęgowo,

— Suchy Dąb,

— Przywidz;

11) Powiat Pucki – co najmniej 1 placówka w mieście Puck;

12) Powiat Tczewski – co najmniej 7 placówek w miejscowościach:

— Tczew – co najmniej 3 placówki,

— Pelplin – co najmniej 1 placówka,

— Gniew – co najmniej 1 placówka,

— Subkowy – co najmniej 1 placówka,

— Morzeszczyn – co najmniej 1 placówka;

13) Muzeum Zamkowe w Malborku – co najmniej 1 placówka;

14) Gmina Stegna – co najmniej 1 placówka w mieście Stegna;

15) Gmina Puck – co najmniej 1 placówka w mieście Puck;

16) Gmina Miejska Rumia – co najmniej 1 placówka w mieście Rumia;

17) Gmina Miasta Sopot – co najmniej 1 placówka w mieście Sopot;

18) Gmina Żukowo – co najmniej po 1 placówce w miejscowościach:

— Miasto Żukowo,

— Banino,

— Chwaszczyno;

19) Gmina Trąbki Wielkie - co najmniej 1 placówka w miejscowości Trąbki Wielkie;

20) Powiat Kartuski - co najmniej po 1 placówce w miejscowościach:

— Kartuzy,

— Somonino,

— Sierakowice,

— Żukowo,

— Przodkowo,

— Sulęczyno;

21) Gmina Pruszcz Gdański – co najmniej po 1 placówce w miejscowościach:

— Miasto Pruszcz Gdański,

— Łęgowo,

— Straszyn;

22) Gmina Cedry Wielkie – co najmniej 1 placówka w miejscowości Cedry Wielkie;

23) Gmina Miasta Gdyni – co najmniej 18 placówek w mieście Gdynia;

24) Gmina Wejherowo - co najmniej 1 placówka w mieście Wejherowo;

25) Gmina Chmielno – co najmniej 1 placówka w miejscowości Chmielno;

26) Gmina Miasta Puck – co najmniej 1 placówka w mieście Puck’

27) Gmina Szemud – co najmniej po 1 placówce w miejscowościach:

— Kielno,

— Koleczkowo,

— Szemud;

28) Gmina Pszczółki - co najmniej 1 placówka w miejscowości Pszczółki;

29) Gmina Kaliska – co najmniej 1 placówka w miejscowości Kaliska;

30) Powiat Malborski – co najmniej 1 placówka w mieście Malbork.

Dokumentem potwierdzającym spełnianie przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu jest wykaz placówek oddawczo-awizacyjnych Wykonawcy, o których mowa w Rozdziale 2, ust. 1, pkt 1.1.2, ppkt 1.1.2.2 SIWZ w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi placówkami. Wzór wykazu placówek oddawczo-awizacyjnych stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Warunki realizacji umowy określono w SIWZ.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 30/07/2018
Czas lokalny: 12:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 30/07/2018
Czas lokalny: 12:30
Miejsce:

Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pokój 132 A, I piętro.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:

II połowa 2019 roku.

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

1. Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i przesłanek wykluczenia z postępowania, w formie JEDZ.

2. JEDZ należy przesłać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał składane na formularzu JEDZ powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

3. Szczegółowe informacje nt elektronicznego JEDZ znajdują się w Rozdziale 3 SIwz.

4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także JEDZ dotyczące tych podmiotów.

5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w JEDZ.

6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Wykaz dokumentów na potwierdzenie braku wykluczenia:

1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu;

2) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – wg wzoru – Załącznik nr 6 do SIWZ;

3) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – wg wzoru – Załącznik nr 7 do SIWZ;

4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.

7. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, składa oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wg załączonego wzoru- Załącznik nr 8 do SIWZ.

W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może wraz z oświadczeniem złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

8. Uwaga do sekcji IV 2.6 - Zamawiający wyjaśnia, że minimalny termin związania ofertą wynosi 60 dni.

9. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych określono w Rozdziale 3 ust. 12 SIWZ.

10. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

11. Kryteria oceny ofert:

— cena 60 %

— wskaźnik zatrudnienia o pracę - 20 %

— czas reakcji w odpowiedzi na kontakt Zamawiającego 20 %

12. Wadium - 50 000 PLN (pięćdziesiąt tys zł).

13. Zamawiający przewidział zmiany postanowień umowy w SIWZ.

14. Uwaga do Sekcji II.2.6) szacunkowa wartość zamówienia: powyżej 221 000 EUR.

15. Zamawiający informuje, że ze względu na ograniczoną liczbę znaków, którą można wprowadzić do treści ogłoszenia, pozostałe inf. zawarto w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego.

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

Terminy składania odwołań zostały określono szczegółowo w przepisach Działu VI - Środki ochrony prawnej - ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017, poz. 1579 z późn. zm.).

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
15/06/2018
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (706 KB)
Wykaz nabywców i płatników _Załącznik nr 1 do Siwz (44.91 KB)

Wzór formularza cenowego - Załącznik nr 3 do Siwz (22.94 KB)
JEDZ - format.xml (121.32 KB)
Zmiana terminu otwarcia ofert (159.39 KB)
 
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia wysłane do publikacji w dniu 19.07.2018 r. (216.04 KB)
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji _opublikowane (243.18 KB)
Zmiana terminu otwarcia ofert _zamieszczone w dniu 30.07.2018 r. (158.38 KB)
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia wysłane do publikacji w dniu 30.07.2018 r. (216.01 KB)
Odpowiedzi na pytania i zmiana terminu otwarcia ofert (4.63 MB)
 
NOWE ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY po pytaniach_01.08.2018 (32.89 KB)
NOWY OBOWIĄZUJĄCY formularz cenowy - Załącznik nr 3 do Siwz (22.66 KB)
NOWY OBOWIĄZUJĄCY WYKAZ MASZYN DO FRANKOWANIA_Załącznik nr 2 do Siwz (13.25 KB)
NOWY OBOWIĄZUJĄCY WYKAZ PLACÓWEK ODDAWCZO-AWIZACYJNYCH_załącznik nr 5 do Siwz (18.75 KB)
NOWY OBOWIĄZUJĄCY WZÓR OFERTY (20.33 KB)
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia wysłane do publikacji 01.08.2018 (218.73 KB)
Odpowiedź na pytania_03.08.2018 (212.17 KB)
 
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_opublikowane (204.17 KB)
Odpowiedzi na pytania i zmiana terminu otwarcia ofert_10.08.2018 (2.27 MB)
NOWY OBOWIĄZUJĄCY WYKAZ MASZYN DO FRANKOWANIA_10.08.2018 (34.5 KB)
NOWY-OBOWIAZUJACY-formularz-cenowy-Zalacznik-nr-3-do-Siwz (22.57 KB)
NOWE OBOWIĄZUJĄCE ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY_10.08.2018 (33.82 KB)
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia wysłane do publikacji 10.08.2018 (216.04 KB)
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia opublikowane_14.08.2018 (224.04 KB)
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (132.52 KB)
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia/unieważnieniu postępowania (242.88 KB)
Metryczka publikacji