Świadczenie usług geodezyjnych dotyczących podziału nieruchomości, opracowania projektu podziału, wyniesienia podziału, rozgraniczenia nieruchomości, wznowienia granic, odszukania i okazania granic wynikających z bieżących zadań Wydziału Geodezji Urzędu Mi

Gdańsk: Świadczenie usług geodezyjnych dotyczących podziału nieruchomości, opracowania projektu podziału, wyniesienia podziału, rozgraniczenia nieruchomości, wznowienia granic, odszukania i okazania granic wynikających z bieżących zadań Wydziału Geodezji Urzędu Miejskiego w Gdańsku

Numer ogłoszenia: 117991 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług geodezyjnych dotyczących podziału nieruchomości, opracowania projektu podziału, wyniesienia podziału, rozgraniczenia nieruchomości, wznowienia granic, odszukania i okazania granic wynikających z bieżących zadań Wydziału Geodezji Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług geodezyjnych dotyczących podziału nieruchomości, opracowania projektu podziału, wyniesienia podziału, rozgraniczenia nieruchomości, wznowienia granic, odszukania i okazania granic tj.:

1. Podział nieruchomości (I i II etap):

a) na dwie działki nowe na obiekcie - 6 jednostek

b) za każdą następną nową działkę na obiekcie - 8 jednostek

c) za każdą następną nową działkę liczoną przez potrącenie - 2 jednostki

2. Geodezyjne opracowanie projektu podziału (I etap):

a) na dwie działki nowe na obiekcie - 1 jednostka

b) za każdą następną nową działkę na obiekcie - 2 jednostki

3. Wyniesienie podziału po wydaniu decyzji (II etap):

a) dwie działki nowe na obiekcie - 1 jednostka

b) za każdą następną nową działkę na obiekcie - 2 jednostki

4. Rozgraniczenie nieruchomości:

a) do 4 punktów na obiekcie - 1 jednostka

b) za każdy następny punkt na obiekcie - 2 jednostki

5. Wznowienie granic:

a) do 4 punktów na obiekcie ze stabilizacją kamieniami granicznymi - 7 jednostek

b) za każdy następny punkt na obiekcie ze stabilizacją kamieniem granicznym - 8 jednostek

c) za każdy następny punkt na obiekcie z innym, niż w pkt. a), b), d) oznaczeniem na gruncie - 10 jednostek

d) za każdy następny punkt na obiekcie stanowiący załamanie ściany lub narożnik budynku - 4 jednostki

6. Odszukanie i okazanie granic:

a) do 4 punktów na obiekcie - 5 jednostek

b) za każdy następny punkt na obiekcie - 10 jednostek.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.5)

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 3 - ma (trzema) osobami, które będą wykonywać zamówienie, z których każda:

a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonała należycie co najmniej 10 zleceń w zakresie podziałów i rozgraniczenia nieruchomości

oraz

b) posiada uprawnienia zawodowe z zakresu art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity z 2010 r., Dz. U. Nr 193, poz. 1287 ze zm.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 95

2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, które mogą dotyczyć:

1) terminu realizacji umowy,

2) wynagrodzenia,

3) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy.

2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, mogą nastąpić w następujących sytuacjach:

1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej, pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło;

2) zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług obowiązującej na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy;

3) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy;

4) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.

3. Zmiany umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.

4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem postanowień § 1 ust. 4 i § 9 ust. 3.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gdansk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku, pok. 127.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH pokój 129 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.07.2016 r. o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego w pokoju 132 A.

2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

3. Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniony jest pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku - Monika Wilczyńska, pok. 127, tel. (58) 32-36-127, faks (58) 32-36-529, e-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl, w dniach: pon., wt., czw. - w godzinach od 8:00 do 16:00; w śr. - w godzinach od 8:00 do 17:00, w pt. - w godzinach od 8:00 do 15:00.

4. Sygnatura postępowania: BZP-271-042/WG/16/MW.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (498.5 KB)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (256.73 KB)

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (527.44 KB)