Publikacja archiwalna
Ogłoszenie nr 550091292-N-2019 z dnia 10-05-2019 r.
Gdańsk: Reklama Gdańska, jako produktu turystycznego w formie lokowania produktu w serialu pod roboczym tytułem „Motyw” w telewizji TVN. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 59846300000000, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 583 236 129, e-mail bzp@gdansk.gda.pl, faks 583 236 529.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.gdansk.pl
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Reklama Gdańska, jako produktu turystycznego w formie lokowania produktu w serialu pod roboczym tytułem „Motyw” w telewizji TVN.
Numer referencyjny BZP.271.36.2019
Numer referencyjny BZP.271.36.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na lokowaniu Miasta Gdańska jako produktu turystycznego w I serii serialu telewizyjnego pod roboczym tytułem „Motyw”, w szczególności poprzez prezentowanie współczesnych atrakcji turystycznych miasta i zabytków oraz wymienianie jego nazwy. 2.Zamówienie obejmuje: a)umieszczenie w serialu Gdańska nie tylko w wymiarze lokacyjnym, ale również w kontekście opowiadanej historii nawiązując do wydarzeń i miejsc charakterystycznych tylko dla tego miasta bez możliwości usytuowania zdarzeń w innym miejscu; b)związanie nie mniej niż dwójki bohaterów z miastem w zakresie życiorysu i miejsca głównej działalności w życiu, a co za tym idzie wybranie nie mniej niż jednej głównej lokacji związanej tylko i wyłącznie z Gdańskiem; c)wskazanie przez miasto najbardziej atrakcyjnych miejsc Gdańska i umiejscowienie w nich akcji na etapie prac literackich; d)lokowanie miasta w każdym z 10 odcinków serialu; e)realizacja 30 scen zawierających lokowanie Miasta Gdańsk: sceny w gdańskich plenerach lub ustalonych wnętrzach, na ulicach Gdańska, na tle architektury Gdańska oraz charakterystycznych miejsc (nie mniej niż 7 obiektów współczesnych); f)realizacja 30 establishy zawierających lokowanie Miasta Gdańska; g)14 wskazań słownych lub pisanych– Gdańsk w dialogu lub w formie pisanej; h)10 wskazań graficznych – informacja dopisana graficznie w scenach retrospekcji z informacją o miejscu i czasie akcji w retrospekcji; i)zawarcie we wszystkich materiałach promocyjnych serialu, making off i materiałach internetowych informacji, że akcja serialu rozgrywa się w Gdańsku.
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na lokowaniu Miasta Gdańska jako produktu turystycznego w I serii serialu telewizyjnego pod roboczym tytułem „Motyw”, w szczególności poprzez prezentowanie współczesnych atrakcji turystycznych miasta i zabytków oraz wymienianie jego nazwy. 2.Zamówienie obejmuje: a)umieszczenie w serialu Gdańska nie tylko w wymiarze lokacyjnym, ale również w kontekście opowiadanej historii nawiązując do wydarzeń i miejsc charakterystycznych tylko dla tego miasta bez możliwości usytuowania zdarzeń w innym miejscu; b)związanie nie mniej niż dwójki bohaterów z miastem w zakresie życiorysu i miejsca głównej działalności w życiu, a co za tym idzie wybranie nie mniej niż jednej głównej lokacji związanej tylko i wyłącznie z Gdańskiem; c)wskazanie przez miasto najbardziej atrakcyjnych miejsc Gdańska i umiejscowienie w nich akcji na etapie prac literackich; d)lokowanie miasta w każdym z 10 odcinków serialu; e)realizacja 30 scen zawierających lokowanie Miasta Gdańsk: sceny w gdańskich plenerach lub ustalonych wnętrzach, na ulicach Gdańska, na tle architektury Gdańska oraz charakterystycznych miejsc (nie mniej niż 7 obiektów współczesnych); f)realizacja 30 establishy zawierających lokowanie Miasta Gdańska; g)14 wskazań słownych lub pisanych– Gdańsk w dialogu lub w formie pisanej; h)10 wskazań graficznych – informacja dopisana graficznie w scenach retrospekcji z informacją o miejscu i czasie akcji w retrospekcji; i)zawarcie we wszystkich materiałach promocyjnych serialu, making off i materiałach internetowych informacji, że akcja serialu rozgrywa się w Gdańsku.
II.5) Główny Kod CPV: 79340000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 1 lit a) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W celu promocji Miasta Gdańska zamawiający zamierza nawiązać współpracę z telewizją TVN, która będzie realizować w Gdańsku produkcję nowego serialu telewizyjnego. Fabuła całej pierwszej serii serialu będzie miała miejsce w Gdańsku, co zdaniem zamawiającego ma duży potencjał dla promocji atrakcji turystycznych miasta, dzięki usłudze lokowania produktu. Miasto Gdańsk będzie miało również wpływ na sposób, w jaki przedstawione zostanie Miasto. Poprzez lokowanie produktu turystycznego gminy zamawiający ma możliwość pokazania uroków i atrakcji miasta i skłoni wielbicieli serialu do odwiedzin. Lokowanie produktu to ważny trend w turystyce, turyści chętnie przyjeżdżają do miejsc, w których toczą się akcje oglądanych przez nich filmów i chętnie podążają śladami swoich ulubionych bohaterów. TVN jako producent serialu posiada wyłączne prawo do scenariusza filmu w zakresie umożliwiającym jego produkcję oraz eksploatację na wszystkich polach. W konsekwencji jest jedynym wykonawcą, będącym w stanie świadczyć powyższą usługę na rzecz zamawiającego. W związku z tym stwierdzić należy, że zachodzą przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a)Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 1 lit a) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W celu promocji Miasta Gdańska zamawiający zamierza nawiązać współpracę z telewizją TVN, która będzie realizować w Gdańsku produkcję nowego serialu telewizyjnego. Fabuła całej pierwszej serii serialu będzie miała miejsce w Gdańsku, co zdaniem zamawiającego ma duży potencjał dla promocji atrakcji turystycznych miasta, dzięki usłudze lokowania produktu. Miasto Gdańsk będzie miało również wpływ na sposób, w jaki przedstawione zostanie Miasto. Poprzez lokowanie produktu turystycznego gminy zamawiający ma możliwość pokazania uroków i atrakcji miasta i skłoni wielbicieli serialu do odwiedzin. Lokowanie produktu to ważny trend w turystyce, turyści chętnie przyjeżdżają do miejsc, w których toczą się akcje oglądanych przez nich filmów i chętnie podążają śladami swoich ulubionych bohaterów. TVN jako producent serialu posiada wyłączne prawo do scenariusza filmu w zakresie umożliwiającym jego produkcję oraz eksploatację na wszystkich polach. W konsekwencji jest jedynym wykonawcą, będącym w stanie świadczyć powyższą usługę na rzecz zamawiającego. W związku z tym stwierdzić należy, że zachodzą przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a)Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
TVN Media Sp. z o.o. , a.bielewska-tryzubiak@tvn.pl, ul. Wiertnicza 166, 02-952, Warszawa, kraj/woj.Polska