Gdańsk: Opracowanie koncepcji Marki Gdańsk do 2020 roku. Strategia i Komunikacja
Numer ogłoszenia: 54929 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU
II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji Marki Gdańsk do 2020 roku. Strategia i Komunikacja.
II.2) Określenie przedmiotu konkursu: Przedmiotem konkursu jest opracowanie koncepcji Marki Gdańsk do 2020. Strategia i komunikacja, na podstawie której powstanie docelowe opracowanie, o którym mowa w Rozdziale II pkt 6..
II.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.22.00.00-0.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI UDZIAŁU
Wymagania, jakie muszą spełniać uczestnicy konkursu: 1. Uczestnikiem konkursu może być: Osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, zwana również Uczestnikiem konkursu samodzielnie biorącym udział w konkursie bądź podmioty te występujące wspólnie, jako Uczestnicy konkursu wspólnie biorący udział w konkursie, spełniający następujące wymagania: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Uczestników konkursu wspólnie biorących udział w konkursie warunek ten musi spełnić każdy z Uczestników indywidualnie 1.2. spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Warunek zostanie spełniony, jeśli Uczestnik konkursu wykaże, że opracował co najmniej trzy strategie marki, obejmujące także działania promocyjne i komunikacyjne o zasięgu co najmniej ponadregionalnym (z których choć jedna została wdrożona/zrealizowana lub jest w trakcie wdrażania/realizacji, co może zostać poświadczone przez właściciela lub właścicieli marki) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Kryteria oceny prac konkursowych:
1. Kompleksowe ujęcie tematu konkursu - 70
2. Spójność merytoryczna Koncepcji - 30
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.2.1) Określenie sposobu uzyskania regulaminu konkursu:
Dostępny do dnia: 25.03.2014, godzina 15:00.
Miejsce: Wersja papierowa Regulaminu konkursu dostępna w siedzibie Organizatora Konkursu, pok. 126, wersja elektroniczna dostępna na stronie internetowej www.gdansk.pl.
IV.2.2) Termin i miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie:
Data: 25.03.2014, godzina 15:00.
Miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pok.129.
IV.2.3) Termin i miejsce składania prac konkursowych:
Termin: Prace konkursowe zaproszeni Uczestnicy złożą w terminie do dnia 25 kwietnia 2014 r, do godz. 14:00.
Miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pok.129.
IV.3) NAGRODY
Rodzaj i wysokość nagród: Nagrodą w konkursie jest zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki autora wybranej pracy konkursowej.
Projekt badawczy dot. Marki Gdansk (4.93 MB)
Strategia Marki Gdańsk do 2013 roku (1.75 MB)
Strategia Marki Gdańsk do 2013 roku - komentarz podsumowujący (447.83 KB)
Strategia Rozwoju Gdańska Delta Bursztynu (608.68 KB)
Projekt Gdańsk Światowa Stolica Bursztynu (101.86 KB)
Strategia Rozowju Gdańska do 2015 roku (3.13 MB)