Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500
fax: +48 58 302 39 41
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP
elektroniczna skrzynka podawcza e-Doręczeń:
AE:PL-69589-14466-DIDGS-28

Opracowanie koncepcji Marki Gdańsk do 2020 roku. Strategia i Komunikacja

Gdańsk: Opracowanie koncepcji Marki Gdańsk do 2020 roku. Strategia i Komunikacja

Numer ogłoszenia: 54929 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014

OGŁOSZENIE O KONKURSIE

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU

II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji Marki Gdańsk do 2020 roku. Strategia i Komunikacja.

II.2) Określenie przedmiotu konkursu: Przedmiotem konkursu jest opracowanie koncepcji Marki Gdańsk do 2020. Strategia i komunikacja, na podstawie której powstanie docelowe opracowanie, o którym mowa w Rozdziale II pkt 6..

II.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.22.00.00-0.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WARUNKI UDZIAŁU

Wymagania, jakie muszą spełniać uczestnicy konkursu: 1. Uczestnikiem konkursu może być: Osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, zwana również Uczestnikiem konkursu samodzielnie biorącym udział w konkursie bądź podmioty te występujące wspólnie, jako Uczestnicy konkursu wspólnie biorący udział w konkursie, spełniający następujące wymagania: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Uczestników konkursu wspólnie biorących udział w konkursie warunek ten musi spełnić każdy z Uczestników indywidualnie 1.2. spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Warunek zostanie spełniony, jeśli Uczestnik konkursu wykaże, że opracował co najmniej trzy strategie marki, obejmujące także działania promocyjne i komunikacyjne o zasięgu co najmniej ponadregionalnym (z których choć jedna została wdrożona/zrealizowana lub jest w trakcie wdrażania/realizacji, co może zostać poświadczone przez właściciela lub właścicieli marki) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Kryteria oceny prac konkursowych:

1. Kompleksowe ujęcie tematu konkursu - 70

2. Spójność merytoryczna Koncepcji - 30

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.2.1) Określenie sposobu uzyskania regulaminu konkursu:

Dostępny do dnia: 25.03.2014, godzina 15:00.

Miejsce: Wersja papierowa Regulaminu konkursu dostępna w siedzibie Organizatora Konkursu, pok. 126, wersja elektroniczna dostępna na stronie internetowej www.gdansk.pl.

IV.2.2) Termin i miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie:

Data: 25.03.2014, godzina 15:00.

Miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pok.129.

IV.2.3) Termin i miejsce składania prac konkursowych:

Termin: Prace konkursowe zaproszeni Uczestnicy złożą w terminie do dnia 25 kwietnia 2014 r, do godz. 14:00.

Miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pok.129.

IV.3) NAGRODY

Rodzaj i wysokość nagród: Nagrodą w konkursie jest zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki autora wybranej pracy konkursowej.

Regulamin konkursu (384.5 KB)

Projekt badawczy dot. Marki Gdansk (4.93 MB)

Strategia Marki Gdańsk do 2013 roku (1.75 MB)

Strategia Marki Gdańsk do 2013 roku - komentarz podsumowujący (447.83 KB)

Strategia Rozwoju Gdańska Delta Bursztynu (608.68 KB)

Projekt Gdańsk Światowa Stolica Bursztynu (101.86 KB)

Strategia Rozowju Gdańska do 2015 roku (3.13 MB)

Zawiadomienie o wynikach konkursu (24.04 KB)

Ogłoszenie o wynikach konkursu (912.93 KB)