Kompleksowa dostawą energii elektrycznej dla Podmiotów występujących wspólnie

29/07/2016 S145 - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

I.II.III.IV.VI.

Polska-Gdańsk: Przesył energii elektrycznej

2016/S 145-262046

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Gmina Miasta Gdańsk, Urząd Miejski w Gdańsku

Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12

Osoba do kontaktów: Iwona Bujalska

80-803 Gdańsk

Polska

Tel.: +48 583236126

E-mail: iwona.bujalska@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.um.gdansk.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Ogólne usługi publiczne

I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: tak

Gmina Cedry Wielkie

ul. M. Płażyńskiego 16

Cedry Wielkie

Polska

Gmina Kolbudy

ul. Staromłyńska 1

Kolbudy

Polska

Gmina Pszczółki

ul. Pomorska 18

Pszczółki

Polska

Gmina Pelplin

pl. Grunwaldzki 4

Pelplin

Polska

Gmina Pruszcz Gdański

ul. Wojska Polskiego 30

Pruszcz Gdański

Polska

Gmina Miejska Tczew

pl. Piłsudskiego 1

Tczew

Polska

Powiat Kartuski

ul. Dworcowa 1

Kartuzy

Polska

Gmina Nowy Dwór Gdański

ul. Wejhera 3

Nowy Dwór Gdański

Polska

Gmina Nowy Staw

ul. Gen. Józefa Bema 1

Nowy Staw

Polska

Gmina Somonino

ul. Ceynowy 21

Somonino

Polska

Gmina Trąbki Wielkie

ul. Gdańska 12

Trąbki Wielkie

Polska

Gmina Sztutowo

ul. Gdańska 55

Sztutowo

Polska

Starostwo Powiatowe w Pucku

ul. Orzeszkowej 5

Puck

Polska

Gmina Gniewino

ul. Pomorska 8

Gniewino

Polska

Gmina Żukowo

ul. Gdańska 52

Żukowo

Polska

Miasto Malbork

pl. Słowiański 5

Malbork

Polska

Gmina Ostaszewo

ul. Kościuszki 51

Ostaszewo

Polska

Powiat Gdański

ul. Wojska Polskiego 16

Pruszcz Gdański

Polska

Gmina Chmielno

ul. Gryfa Pomorskiego 22

Chmielno

Polska

Gmina Subkowy

ul. Wybickiego 19a

Subkowy

Polska

Gmina Przodkowo

ul. Kartuska 21

Przodkowo

Polska

Gmina Miejska Pruszcz Gdański

ul. Grunwaldzka 20

Pruszcz Gdański

Polska

Gmina Przywidz

ul. Gdańska 7

Przywidz

Polska

Gmina Miasta Sopotu

ul. T. Kościuszki 25/27

Sopot

Polska

Gmina Szemud

ul. Kartuska 13

Szemud

Polska

Gmina Stegna

ul. Gdańska 34

Stegna

Polska

Gmina Linia

ul. Turystyczna 1

Linia

Polska

Gmina Miasta Krynica Morska

ul. Górników 15

Krynica Morska

Polska

Zakład Utylizacji Odpadów Stałych w Tczewie

ul. Rokicka 5a

Tczew

Polska

Saur Neptun Gdańsk S.A.

ul. Wałowa 46

Gdańsk

Polska

Port Lotniczy Sp. z o.o.

ul. Słowackiego 200

Gdańsk

Polska

Międzynarodowe Targi Gdańskie S.A.

ul. Żaglowa 11

Gdańsk

Polska

Zakład Komunikacji Miejskiej w Gdańsku Sp. z o.o.

ul. Jaskowa Dolina 2

Gdańsk

Polska

Europejskie Centrum Solidarności

Plac Solidarności 1

Gdańsk

Polska

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis

II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Podmiotów występujących wspólnie.

II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług

Dostawy

Kupno

Kod NUTS

II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej

II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu

Kompleksowa dostawą energii elektrycznej dla Podmiotów występujących wspólnie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

65310000, 09310000

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie

II.1.8)Części

To zamówienie podzielone jest na części: nie

II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2)Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:

Wartość szacunkowa zamówienia przekracza kwotę stanowiącą równowartość 209 000 EUR.

II.2.2)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.3)Informacje o wznowieniach

Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie

II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

Rozpoczęcie 1.1.2017. Zakończenie 31.12.2017

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia

III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:

Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości:

500 000 PLN

Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno być wystawione na Gminę Miasta Gdańska, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk. Oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia należy złożyć wraz z ofertą. Zostaną one zdeponowane w kasie Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

Wykonawcy występujący wspólnie.

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno zostać złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.

3) Wykonawcy, o których mowa w pkt 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

III.1.4)Inne szczególne warunki

III.2)Warunki udziału

III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące:

1.2.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, należy przedłożyć:

1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, – w formie oryginału, wg załączonego wzoru – załącznik nr 1 do oferty,

2) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – załącznik nr 2 do oferty.

2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć wraz z ofertą:

1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniu, wg załączonego wzoru- załącznik nr 3 do oferty; w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę;

2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- załącznik nr 4 do oferty; w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę;

3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- załącznik nr 5 do oferty; w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę;

4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- załącznik nr 6 do oferty; w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę;

5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- załącznik nr 7 do oferty; w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę;

6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- załącznik nr 8 do oferty; w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę;

7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- załącznik nr 9 do oferty; w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając mu w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w oryginale).

4. Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej w formie oryginału, wg załączonego wzoru- załącznik nr 10 do oferty.

5. Forma składanych dokumentów:

Dokumenty, wymienione w Rozdziale 3 SIWZ, należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19.2.2013 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 roku, poz. 231).

6. Wykonawcy występujący wspólnie.

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno zostać złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.

3) Wykonawcy, o których mowa w pkt 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

4) Zamawiający informuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, odpowiednio:

1) warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

2) brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych musi wykazać każdy z Wykonawców ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia.

7. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych.

1) Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5- 8, 10 i 11 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5- 8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń- zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.

2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 ust. 2 SIWZ:

a) pkt. 2- 4 i 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

— nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

— nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

— nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

b) pkt 5 i 7 – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 8, 10 i 11 ustawy.

3) Dokumenty, o których mowa w pkt 2 lit. a) tiret pierwsze i trzecie oraz lit. b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2 lit. a) tiret drugie, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Do aktualności tego dokumentu mają odpowiednie zastosowanie zapisy

pkt 3.

III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa

III.2.3)Kwalifikacje techniczne

III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi

III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu

III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury

IV.1.1)Rodzaj procedury

Otwarta

IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia

Najniższa cena

IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej

IV.3)Informacje administracyjne

IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

BZP-271-047/BZP/16/IB

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

7.9.2016 - 13:00

IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski.

IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8)Warunki otwarcia ofert

Data: 7.9.2016

Miejscowość:

Urząd Miejski w Gdańsku, 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12, pok. 129

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

VI.3)Informacje dodatkowe

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza

ul. Postępu 17 a

02-676 Warszawa

Polska

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl

Tel.: +48 224587801

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

Faks: +48 224587800

Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

Krajowa Izba Odwolawcza

Polska

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Składanie odwołań

VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza

ul. Postępu 17 a

02-676 Warszawa

Polska

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl

Tel.: +48 224587801

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

Faks: +48 224587800

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

26.7.2016

SIWZ (205.37 KB)

Załącznik nr 1 do SIWZ - Wykaz punktów poboru energii (314.23 KB)

Załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz punktów poboru energii - SNG S.A. (75.28 KB)

Załącznik nr 3 do SIWZ - Wykaz punktów poboru energii - ZDiZ Gdańsk (260 KB)

Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz punktów poboru energii - ZDiZ Sopot (59.5 KB)

Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz punktów poboru energii - Gmina Miejska Tczew (148.5 KB)

Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz punktów poboru energii - ZUOS Sp. z o.o. w Tczewie (32.5 KB)

Załącznik nr 7 do SIWZ - Wykaz punktów poboru energii - Port Lotniczy Gdańsk Sp. z o.o. (37 KB)

Formularz cenowy (162.5 KB)

Odpowiedzi na pytania oraz zmiana w SIWZ (90.47 KB)

Punkty poboru - Muzeum Zamkowe w Malborku (19.05 KB)

Obowiązujący Załącznik nr 7 do SIWZ (28.33 KB)

Obowiązujący Formularz cenowy (179.5 KB)

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (22.61 KB)

Zmiana Treści SIWZ (24.63 KB)

Formularz Cenowy po znianach (179.5 KB)

zmiana treści ogłoszenia (60.66 KB)

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (25.31 KB)

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (92.2 KB)