Polska-Gdańsk: Benzyna
2017/S 172-351925
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12
Gdańsk
80-803
Polska
Tel.: +48 583236127
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.gdansk.pl/urzad-miejski
Cedry Wielkie
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.cedry-wielkie.pl
Puck
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.starostwo.puck.pl
Sopot
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.miasto.sopot.pl/strona/urzad_miasta
Tczew
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://um.wrotatczewa.pl/urzad-miejski-w-tczewie-informacje
Nowy Staw
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://nowystaw.pl
Wejherowo
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.ug.wejherowo.pl
Malbork
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.zamek.malbork.pl
Gdańsk
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://strazmiejska.gda.pl
ul. Nowe Ogrody 8/12
Gdańsk
80-803
Polska
Tel.: +48 583236127
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.gdansk.pl/urzad-miejski
Sekcja II: Przedmiot
Dostawa paliwa w systemie bezgotówkowym do samochodów służbowych na rzecz wspólnie występujących Podmiotów – 9 części.
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart identyfikacyjnych do samochodów służbowych i agregatów, dla następujących Podmiotów występujących wspólnie:
1) Gminy Miasta Gdańsk (jej jednostek organizacyjnych) i spółek z o.o. z udziałem Gminy,
2) Gminy Cedry Wielkie,
3) Powiatu Puckiego,
4) Gminy Miasta Sopotu (jej jednostek organizacyjnych),
5) Gminy Miejskiej Tczew (jej jednostek organizacyjnych),
6) Gminy Nowy Staw (jej jednostek organizacyjnych),
7) Gminy Wejherowo (jej jednostek organizacyjnych),
8) Muzeum Zamkowego w Malborku,
9) Straży Miejskiej w Gdańsku i Gdańskiego Ośrodka Sportu.
Gmina Miasta Gdańska, na podstawie art. 16 ust. 1 Ustawy Pzp, jest Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania w imieniu innych zamawiających, którymi są ww. Podmioty. Umowy będą zawierane przez każdy z Podmiotów oddzielnie z Wykonawcą, którego oferta w danej części będzie wybrana jako najkorzystniejsza.
Gmina Miasta Gdańska (jej jednostki organizacyjne) i Spółki z o.o. z udziałem Gminy
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart identyfikacyjnych do samochodów służbowych i agregatów.
2. Zakup paliw do samochodów wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.
3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
1) Olej napędowy – 107 685 litrów
2) Olej napędowy do samochodów ciężarowych/ autobusów – 483 850 litrów
3) Olej napędowy do agregatów – 11 235 litrów
4) Etylina Pb95 – 87 835 litrów
5) Etylina Pb 98 – 10 400 litrów
6) Etylina Pb95 (do drobnego sprzętu) – 36 517 litrów.
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
część 1: 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
Termin wykonania zamówienia: od 1.1.2018 roku do 31.12.2018 roku, z wyjątkiem spółki „Gdańskie Wody” Sp. z o.o. dla której termin realizacji zamówienia to termin od 25.4.2018 do 21.12.2018 r.
Gmina Cedry Wielkie
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart identyfikacyjnych do samochodów służbowych i agregatów.
2. Zakup paliw do samochodów wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.
3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
1) Olej napędowy – 5 000 litrów
2) Olej napędowy do samochodów ciężarowych/ autobusów – 6 000 litrów
3) Olej napędowy do agregatów – 500 litrów
4) Etylina Pb95 – 500 litrów
5) Etylina Pb95 (do drobnego sprzętu) – 4 000 litrów.
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
część 2: 1 000 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
Powiat Pucki
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart identyfikacyjnych do samochodów służbowych.
2. Zakup paliw do samochodów wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.
3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
1) Olej napędowy – 6 000 litrów.
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
część 3: 500 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100).
Gmina Miasta Sopotu (jej jednostki organizacyjne)
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart identyfikacyjnych do samochodów służbowych i agregatów.
2. Zakup paliw do samochodów wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.
3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
1) Olej napędowy – 8 500 litrów
2) Olej napędowy do samochodów ciężarowych / autobusów – 115 000 litrów
3) Olej napędowy do agregatów – 660 litrów
4) Etylina Pb95 – 10 000 litrów
5) Etylina Pb 98 – 2 000 litrów
6) Etylina Pb95 (do drobnego sprzętu) – 110 litrów.
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
część 4: 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
Gmina Miejska Tczew (jej jednostki organizacyjne)
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart identyfikacyjnych do samochodów służbowych i agregatów.
2. Zakup paliw do samochodów wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.
3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
1) Olej napędowy – 23 700 litrów
2) Olej napędowy do samochodów ciężarowych/ autobusów – 2 900 litrów
3) Etylina Pb95 – 3 000 litrów
4) Etylina Pb95 (do drobnego sprzętu) – 2 560 litrów.
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
część 5: 1 000 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
Gmina Nowy Staw (jej jednostki organizacyjne)
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart identyfikacyjnych do samochodów służbowych i agregatów.
2. Zakup paliw do samochodów wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.
3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
1) Olej napędowy – 2 718 litrów
2) Olej napędowy do samochodów ciężarowych/ autobusów – 45 054 litrów
3) Olej napędowy do agregatów – 791 litrów
4) Etylina Pb95 – 1 404 litrów
5) Etylina Pb95 (do drobnego sprzętu) – 4 358 litrów.
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
część 6: 2 000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
Gmina Wejherowo (jej jednostki organizacyjne)
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart identyfikacyjnych do samochodów służbowych i agregatów.
2. Zakup paliw do samochodów wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.
3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
1) Olej napędowy – 2 000 litrów
2) Olej napędowy do samochodów ciężarowych/ autobusów – 26 100 litrów
3) Olej napędowy do agregatów – 1 000 litrów
4) Etylina Pb95 – 2 520 litrów
5) Etylina Pb95 (do drobnego sprzętu) – 730 litrów.
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
część 7: 1 000 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
Muzeum Zamkowe w Malborku
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart identyfikacyjnych do samochodów służbowych i agregatów.
2. Zakup paliw do samochodów wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.
3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
1) Olej napędowy – 11 520 litrów
2) Olej napędowy do samochodów ciężarowych/ autobusów – 2 500 litrów
3) Olej napędowy do agregatów – 500 litrów.
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
część 8: 500 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100).
Straż Miejska w Gdańsku i Gdański Ośrodek Sportu
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart identyfikacyjnych do służbowych łodzi motorowych.
2. Zakup paliwa do łodzi motorowych wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.
3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
1) Etylina Pb95 – 9 300 litrów.
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
część 9: 400 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100).
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi posiadać kompetencje i uprawnienia, o których mowa powyżej.
Wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia ten warunek nastąpi na podstawie części IV JEDZ tj. Kryteria kwalifikacji, sekcja A.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania zdolności technicznej:
dla części 1-8:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej jedną stacją paliw napędowych i płynnych, czynną całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, zapewniającą tankowanie pojazdów (w tym autobusów), położoną w odległości nie większej niż:
a) 10 km od siedziby odpowiednio: Urzędu Miejskiego w Gdańsku/ Starostwa Powiatowego w Pucku (dla części 1 i 3), liczonej według wskazań licznika pojazdu poruszającego się trasą najkrótszą;
b) 12 km od siedziby Urzędu Gminy Cedry Wielkie (dla części 2), liczonej według wskazań licznika pojazdu poruszającego się trasą najkrótszą;
c) 2,5 km w linii prostej od siedziby Urzędu Miasta Sopotu (dla części 4);
d) w granicach administracyjnych miasta Tczew (dla części 5);
e) 15 km od siedziby Urzędu Miejskiego w Nowym Stawie (dla części 6), liczonej według wskazań licznika pojazdu poruszającego się trasą najkrótszą;
f) 7 km od skrzyżowania drogi krajowej nr 6 z ulicą Zamostną w Bolszewie (dla części 7), liczonej według wskazań licznika pojazdu poruszającego się trasą najkrótszą;
g) 5 km od Muzeum Zamkowego w Malborku (dla części 8), liczonej według wskazań licznika pojazdu poruszającego się trasą najkrótszą,
dla części 9:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej jedną stacją paliw napędowych i płynnych, czynną w godzinach 8:00-20:00, we wszystkie dni tygodnia, co najmniej w okresie od 1.5.2018 do 30.9.2018 roku, zapewniającą tankowanie łodzi motorowych, położoną bezpośrednio na nabrzeżu, w odległości nie większej niż 3 km od Mariny Gdańsk (usytuowanej wzdłuż Nabrzeża Szafarnia na Nowej Motławie), liczonej według wskazań licznika łodzi motorowej poruszającej się trasą najkrótszą.
Potwierdzenie, że Wykonawca spełnia powyższe warunki nastąpi na podstawie części IV JEDZ tj. Kryteria kwalifikacji, sekcja C.
Zgodnie z dokumentacją zamówienia.
Sekcja IV: Procedura
Gdańsk, Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pok. 132A.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
III połowa 2018 roku.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:
1.1. art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Prawo zamówień publicznych;
1.2. art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
2.1. aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi;
2.2.a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2.2.b) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
2.2.c) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
2.3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w JEDZ, dostępności dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1 i 2.3, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty.
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Termin związania ofertą wynosi 60 dni od upływu terminu składania ofert.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień na dodatkowe dostawy, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
7. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.
9. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu przewiduje możliwość zastosowania przepisów art. 24aa ustawy Pzp. W związku z powyższym Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
10. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określone zostały w Rozdziale 3 SIWZ.
ul. Postępu 17 a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl
ul. Postępu 17 a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: