06/09/2016 S171 - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
I.II.III.IV.VI.
Polska-Gdańsk: Benzyna
2016/S 171-307190
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miasta Gdańska, Urząd Miejski w Gdańsku
Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12
Gdańsk
80-803
Polska
Tel.: +48 583236127
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.um.gdansk.pl
I.1)Nazwa i adresy
Gmina Cedry Wielkie
Cedry Wielkie
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.cedry-wielkie.pl/
I.1)Nazwa i adresy
Powiat Pucki
Puck
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.starostwo.puck.pl/
I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miasta Sopotu
Sopot
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.miasto.sopot.pl/strona/urzad_miasta
I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miejska Tczew
Tczew
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://um.wrotatczewa.pl/urzad-miejski-w-tczewie-informacje
I.1)Nazwa i adresy
Gmina Nowy Staw
Nowy Staw
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://nowystaw.pl/
I.1)Nazwa i adresy
Gmina Wejherowo
Wejherowo
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.ug.wejherowo.pl/
I.1)Nazwa i adresy
Muzeum Zamkowe w Malborku
Malbork
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.zamek.malbork.pl/
I.1)Nazwa i adresy
Straż Miejska w Gdańsku
Gdańsk
Polska
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://strazmiejska.gda.pl/
I.2)Wspólne zamówienie
W zamówieniu stosowane jest wspólne udzielanie zamówień
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.um.gdansk.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Urząd Miejski w Gdańsku Biuro Zamówień Publicznych
ul. Nowe Ogrody 8/12
Gdańsk
80-803
Polska
Tel.: +48 583236127
E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.um.gdansk.pl
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Dostawa paliwa w systemie bezgotówkowym do samochodów służbowych na rzecz wspólnie występujących Podmiotów – 9 części.
Numer referencyjny: BZP-271-055/BZP/16/MW
II.1.2)Główny kod CPV
09132000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart identyfikacyjnych do samochodów służbowych i agregatów, dla następujących Podmiotów występujących wspólnie:
1) Gminy Miasta Gdańsk i jej jednostek organizacyjnych,
2) Gminy Cedry Wielkie,
3) Powiatu Puckiego,
4) Gminy Miasta Sopotu,
5) Gminy Miejskiej Tczew i jej jednostek organizacyjnych,
6) Gminy Nowy Staw i jej jednostek organizacyjnych,
7) Gminy Wejherowo i jej jednostek organizacyjnych,
8) Muzeum Zamkowego w Malborku,
9) Straży Miejskiej w Gdańsku.
Gmina Miasta Gdańska, na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Pzp, jest Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania w imieniu innych zamawiających, którymi są ww. Podmioty. Umowy będą zawierane przez każdy z Podmiotów oddzielnie z Wykonawcą, którego oferta w danej części będzie wybrana jako najkorzystniejsza.
2. Zamówienie podzielone zostało na 9 części – odrębnie dla każdego Podmiotu.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Gmina Miasta Gdańska i jej jednostki organizacyjne
Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09132000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart identyfikacyjnych do samochodów służbowych i agregatów.
2. Zakup paliw do samochodów wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.
3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
1) Olej napędowy – 101 672 litrów
2) Olej napędowy do samochodów ciężarowych/ autobusów – 29 220 litrów
3) Olej napędowy do agregatów – 260 litrów
4) Etylina Pb95 – 41 600 litrów
5) Etylina Pb 98 – 9 000 litrów
6) Etylina Pb95 (do drobnego sprzętu) – 9 380 litrów.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2017
Koniec: 31/12/2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
część 1: 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Gmina Cedry Wielkie
Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09132000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart identyfikacyjnych do samochodów służbowych i agregatów.
2. Zakup paliw do samochodów wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.
3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
1) Olej napędowy – 5 000 litrów
2) Olej napędowy do samochodów ciężarowych/ autobusów – 6 000 litrów
3) Olej napędowy do agregatów – 500 litrów
4) Etylina Pb95 – 500 litrów
5) Etylina Pb95 (do drobnego sprzętu) – 3 500 litrów.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2017
Koniec: 31/12/2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
część 2: 1 200 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100).
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Powiat Pucki
Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09132000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart identyfikacyjnych do samochodów służbowych.
2. Zakup paliw do samochodów wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.
3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
1) Olej napędowy – 6 000 litrów.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2017
Koniec: 31/12/2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
część 3: 500 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100).
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Gmina Miasta Sopotu
Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09132000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart identyfikacyjnych do samochodów służbowych i agregatów.
2. Zakup paliw do samochodów wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.
3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
1) Olej napędowy – 6 200 litrów
2) Olej napędowy do agregatów – 650 litrów
3) Etylina Pb95 – 1 500 litrów
4) Etylina Pb 98 – 1 800 litrów
5) Etylina Pb95 (do drobnego sprzętu) – 50 litrów.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/06/2017
Koniec: 31/12/2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
część 4: 750 PLN (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100).
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Gmina Miejska Tczew i jej jednostki organizacyjne
Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09132000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart identyfikacyjnych do samochodów służbowych i agregatów.
2. Zakup paliw do samochodów wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.
3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
1) Olej napędowy – 26 300 litrów
2) Olej napędowy do samochodów ciężarowych/ autobusów – 21 000 litrów
3) Olej napędowy do agregatów – 1 000 litrów
4) Etylina Pb95 – 3 000 litrów
5) Etylina Pb95 (do drobnego sprzętu) – 2 510 litrów.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2017
Koniec: 31/12/2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
część 5: 4 000 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Gmina Nowy Staw i jej jednostki organizacyjne
Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09132000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart identyfikacyjnych do samochodów służbowych i agregatów.
2. Zakup paliw do samochodów wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.
3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
1) Olej napędowy – 457 litrów
2) Olej napędowy do samochodów ciężarowych/ autobusów – 48 561 litrów
3) Olej napędowy do agregatów – 612 litrów
4) Etylina Pb95 – 1 075 litrów
5) Etylina Pb95 (do drobnego sprzętu) – 2 834 litrów.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2017
Koniec: 31/12/2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
część 6: 3 500 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Gmina Wejherowo i jej jednostki organizacyjne
Część nr: 7
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09132000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart identyfikacyjnych do samochodów służbowych i agregatów.
2. Zakup paliw do samochodów wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.
3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
1) Olej napędowy – 7 000 litrów
2) Olej napędowy do samochodów ciężarowych/ autobusów – 29 160 litrów
3) Olej napędowy do agregatów – 700 litrów
4) Etylina Pb95 – 3 100 litrów
5) Etylina Pb95 (do drobnego sprzętu) – 650 litrów.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2017
Koniec: 31/12/2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
część 7: 2 500 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Muzeum Zamkowe w Malborku
Część nr: 8
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09132000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart identyfikacyjnych do samochodów służbowych i agregatów.
2. Zakup paliw do samochodów wskazanych przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.
3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
1) Olej napędowy – 6 000 litrów
2) Olej napędowy do samochodów ciężarowych/ autobusów – 3 700 litrów
3) Olej napędowy do agregatów – 500 litrów.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2017
Koniec: 31/12/2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
część 8: 800 PLN (słownie: osiemset złotych 00/100).
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Straż Miejska w Gdańsku
Część nr: 9
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09132000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym przy pomocy kart identyfikacyjnych do służbowej łodzi motorowej.
2. Zakup paliwa do łodzi motorowej wskazanej przez Zamawiającego będzie prowadzony w systemie bezgotówkowym, na stacjach Wykonawcy.
3. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
1) Etylina Pb95 – 2 500 litrów.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/05/2017
Koniec: 30/09/2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
część 9: 250 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100).
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi posiadać kompetencje i uprawnienia, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia ten warunek nastąpi na podstawie odpowiedniego wypełnienia części IV JEDZ tj. Kryteria kwalifikacji, sekcja A.
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania zdolności technicznej:
dla części 1-8:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej jedną stacją paliw napędowych i płynnych, czynną całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, zapewniającą tankowanie pojazdów (w tym autobusów), położoną w odległości nie większej niż:
— 10 km od siedziby odpowiednio Gminy/ Powiatu (dla części 1 i 3), liczonej według wskazań licznika pojazdu poruszającego się trasą najkrótszą.
— 12 km od siedziby Gminy (dla części 2), liczonej według wskazań licznika pojazdu poruszającego się trasą najkrótszą.
— 2,5 km w linii prostej od siedziby Gminy (dla części 4),
— w granicach administracyjnych miasta Tczew (część 5),
— 15 km od siedziby Gminy (dla części 6), liczonej według wskazań licznika pojazdu poruszającego się trasą najkrótszą,
— 7 km od skrzyżowania drogi krajowej nr 6 z ulicą Zamostną w Bolszewie (dla części 7), liczonej według wskazań licznika pojazdu poruszającego się trasą najkrótszą,
— 5 km od Muzeum Zamkowego w Malborku (dla części 8), liczonej według wskazań licznika pojazdu poruszającego się trasą najkrótszą.
dla części 9:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej jedną stacją paliw napędowych i płynnych, czynną w godzinach 8:00-20:00, we wszystkie dni tygodnia, co najmniej w okresie od 1.5.2017 do 30.9.2017, zapewniającą tankowanie łodzi motorowych, położoną bezpośrednio na nabrzeżu, w odległości nie większej niż:
— 3 km od Mariny Gdańsk (usytuowanej wzdłuż Nabrzeża Szafarnia na Nowej Motławie),liczonej według wskazań licznika łodzi motorowej poruszającej się trasą najkrótszą.
Potwierdzenie, że Wykonawca spełnia ten warunek nastąpi na podstawie odpowiedniego wypełnienia części IV JEDZ tj. Kryteria kwalifikacji, sekcja C.
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
Zgodnie z dokumentacją zamówienia.
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 18/10/2016
Czas lokalny: 12:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 18/10/2016
Czas lokalny: 12:30
Miejsce:
Gdańsk, Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pok. 132A.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:
II połowa 2017 roku.
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:
1.1. art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
1.2. art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
2.1. w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Ustawy:
— aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi;
2.2. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
— odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Termin związania ofertą wynosi 60 dni od upływu terminu składania ofert.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień na dodatkowe dostawy, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.
7. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.
9. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
10. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 ust. 2.2 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2) Dokument, o którym mowa w pkt. 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 2) stosuje się.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17 a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Krajowa Izba Odwoławcza
Warszawa
Polska
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17 a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
02/09/2016
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (1.06 MB)
Edytowalna wersja formularza JEDZ (180.5 KB)
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (629.95 KB)
Wzór formularza ofertowego dla części 5_edytowalny (153 KB)
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji z dn. 20.09.2016 r. (96.35 KB)
Odpowiedzi na pytania_zmiana treści SIWZ (1.55 MB)
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji z dn. 04.10.2016 (93.45 KB)
Informacja o złożonych ofertach (357.14 KB)
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w częściach 1-3 oraz 5-9 (280.73 KB)