Dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych dla przedsięwzięć: „Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk- Trasa Słowackiego” oraz "Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej- etap IIIB".

logo 1
logo 2
logo 3

Gdańsk: Dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych dla przedsięwzięć: Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk- Trasa Słowackiego oraz Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej- etap IIIB

Numer ogłoszenia: 287746 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych dla przedsięwzięć: Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk- Trasa Słowackiego oraz Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej- etap IIIB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dla części 1 obejmuje wykonanie i dostawę do magazynu Urzędu Miejskiego, oznakowanych logotypami materiałów promocyjnych i reklamowych we wskazanych niżej ilościach i rodzajach:

1) Powerbank - urządzenie służące do zasilania/ładowania urządzeń przenośnych

2) Szelki rowerowe

3) Szelki odblaskowe

4) Osłona na telefon

5) Opaska na ramię

6) Długopis

7) Podstawka na biurko

8) notatnik

2. Przedmiot zamówienia dla części 2 obejmuje wykonanie i dostawę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, oznakowanych logotypami, tekstami i grafikami materiałów promocyjnych i reklamowych we wskazanych niżej ilościach i rodzajach:

1) Długopis touch pen

2) Torba reklamowa z usztywnianym dnem

3) Notatnik typu Rainbow duży.

II.1.5)

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany niniejszej umowy będą wymagały dla swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu. Zmiany umowy mogą dotyczyć terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło.

2. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku,

ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk,

pokój 125.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gdańsku,

ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pokój 129

lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia dla części 1 będzie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet VII Transport przyjazny środowisku, Działanie 7.2 Rozwój transportu morskiego.

2. Przedmiot zamówienia dla części 2 będzie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet VII Transport przyjazny środowisku, Działanie 7.3 Transport miejski w obszarach metropolitalnych.

3. Termin otwarcia ofert: 06.11.2015 roku, godz. 12:30, w siedzibie Zamawiającego, w pok. 132A.

4. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

5. Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniony jest: pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku- Anna Mościcka, pok. 125, Tel. 58 32 36 125, Fax 58 32 36 529, e-mail: anna.moscicka@gdansk.gda.pl, w dniach: pon.- pt., w godzinach od 7.30 do 15.30.

6. Sygnatura postępowania: BZP-271-072-073/WPIiKS/15/AM.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych dla przedsięwzięcia: Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę do magazynu Urzędu Miejskiego, oznakowanych logotypami materiałów promocyjnych i reklamowych we wskazanych niżej ilościach i rodzajach:

1) Powerbank - urządzenie służące do zasilania/ładowania urządzeń przenośnych

2) Szelki rowerowe

3) Szelki odblaskowe

4) Osłona na telefon

5) Opaska na ramię

6) Długopis

7) Podstawka na biurko

8) Notatnik.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 80

2. Pojemność Powerbank - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów reklamowych dla projektu: Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej- etap IIIB.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, oznakowanych logotypami, tekstami i grafikami, materiałów promocyjnych we wskazanych niżej ilościach i rodzajach:

1) Długopis touch pen

2) Torba na zakupy Tote ze wzmocnionymi uszami i wzmocnionym dnem

3) Notatnik typu Rainbow duży

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 90

2. Termin dostawy - 10


SIWZ (1.39 MB)

wyjasnienia treści siwz_02.11.2015 (228.74 KB)

informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (893.49 KB)

ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (218.94 KB)