Dostawa komputerów klasy PC z oprogramowaniem dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku

26/05/2017 S100 - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

I.II.III.IV.VI.

Polska-Gdańsk: Urządzenia komputerowe

2017/S 100-198131

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy

Gmina Miasta Gdańsk, Urząd Miejski w Gdańsku

Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12

Gdańsk

80-803

Polska

Osoba do kontaktów: Wioletta Kulkowska-Myszke

Tel.: +48 583236129

E-mail: bzp@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: www.um.gdansk.pl

I.2)Wspólne zamówienie

I.3)Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.um.gdansk.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.5)Główny przedmiot działalności

Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1)Nazwa:

Dostawa komputerów klasy PC z oprogramowaniem dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Numer referencyjny: BZP.271.31.2017

II.1.2)Główny kod CPV

30200000

II.1.3)Rodzaj zamówienia

Dostawy

II.1.4)Krótki opis:

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy:

1 Stacja robocza PC

2 Monitor

3 Wybór Licensing Solution Providers (LSP) – odsprzedawcy licencji oprogramowania Microsoft

Uwaga – postępowanie zostało podzielone na dwa zadania, które mają na celu łatwiejszą obsługę przez podmioty rynkowe. Potencjalny wykonawca może podjąć zarówno oba zadania jak i jedno, dowolnie wybrane. Dla każdego z zadań zamieszczono odrębny wzór umowy.

— Zadanie nr 1 obejmuje pozycje 1, 2

— Zadanie nr 2 obejmuje pozycje 3.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6)Informacje o częściach

To zamówienie podzielone jest na części: tak

Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Dostawa komputerów klasy PC z oprogramowaniem dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku

Część nr: 1

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

30200000

48771000

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL634

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Gdańsk.

II.2.4)Opis zamówienia:

Dostawa komputerów klasy PC z oprogramowaniem dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w dniach: 30

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

1.Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 28 000 złotych

2.Termin związania ofertą wynosi 60 dni licząc od upływu terminu składania ofert.

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Dostawa komputerów klasy PC z oprogramowaniem dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku

Część nr: 2

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

72268000

48517000

72220000

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL634

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Gdańsk.

II.2.4)Opis zamówienia:

Wybór Licensing Solution Providers (LSP) – odsprzedawcy licencji oprogramowania Microsoft dla Zamawiającego zgodnie z postanowieniami bezterminowych umów Ramowych: Microsoft Business and Services MBA/MBSA U9100053 oraz Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) zwanych dalej Umowami Ramowymi, zawartych przez Ministerstwo Cyfryzacji z firmą Microsoft.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w miesiącach: 3

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

1.Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 13 900,00 złotych.

2.Termin związania ofertą wynosi 60 dni licząc od upływu terminu składania ofert.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału

III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

1.2.1. posiadania zdolności technicznej lub zawodowej.

Zadanie nr 1:

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej dwie dostawy komputerów klasy PC o wartości, co najmniej 500 000,00 brutto każda.

Zadanie nr 2

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej dwie dostawy oprogramowania (pakiet biurowy) o wartości, co najmniej 230 000 brutto każda.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.2)Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2)Warunki realizacji umowy:

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis

IV.1.1)Rodzaj procedury

Procedura otwarta

IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu

IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej

IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

IV.2)Informacje administracyjne

IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania

IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 04/07/2017

Czas lokalny: 11:00

IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:

Polski

IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

IV.2.7)Warunki otwarcia ofert

Data: 04/07/2017

Czas lokalny: 11:30

Miejsce:

Siedziba Zamawiającego Urząd Miejski w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12 pok. 132A.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych

VI.3)Informacje dodatkowe:

1. Do oferty Wykonawca dołączy aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ). Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

1.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów (JEDZ).

1.2. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył jednolite dokumenty (JEDZ) dotyczące podwykonawców.

1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, jednolity dokument (JEDZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.

2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:

2.1. w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych:

1) zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej w zakresie, o którym mowa w Rozdziale 2 ust. 1 pkt 1.2 ppkt 1.2.1 SIWZ; Zamawiający za właściwe uzna przedłożenie zaświadczenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego, potwierdzającego zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w wymaganej grupie.

2.2. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:

1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

3) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – wg załączonego do SIWZ wzoru; .

4) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – wg załączonego do SIWZ wzoru;.

2.3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza

ul. Postępu 17a

Warszawa

Polska

Tel.: +48 224587801

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl

Faks: +48 224587800

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

Krajowa Izba Odwoławcza

ul. Postępu 17a

Warszawa

Polska

Tel.: +48 224587801

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl

Faks: +48 224587800

VI.4.3)Składanie odwołań

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza

ul. Postępu 17a

Warszawa

Polska

Tel.: +48 224587801

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl

Faks: +48 224587800

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

22/05/2017

Dokumentacja:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (257.17 KB)

Oświadczenie w formie Jednolitego Eurpoejskiego Dokumentu Zamówienia (80.1 KB)

Pytania i odpowiedzi (407.95 KB)

Zmiana treści SIWZ (23.29 KB)

zmiana treści ogłoszenia (82.36 KB)

pytanie i odpowiedź (135.39 KB)

Nowe Oświadczenie w formie Jednolitego Eurpoejskiego Dokumentu Zamówienia (84.44 KB)

formularz edytowalny Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówień (107.75 KB)

informacja o doprecyzowaniu udzielonych odpowiedzi (27.2 KB)

Informacja z otwarcia ofert (51.03 KB)

Unieważnienie postepowania w zadaniu nr 2 (22.23 KB)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (51.26 KB)

ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (112.12 KB)

Metryczka publikacji