Dostawa dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku komputerów klasy PC z oprogramowaniem.

07/04/2016 S68 - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

I.II.III.IV.VI.

Polska-Gdańsk: Urządzenia komputerowe

2016/S 068-118297

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Gmina Miasta Gdańska, Urzad Miejski w Gdańsku

ul. Nowe Ogrody 8/12

Punkt kontaktowy: Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych

Osoba do kontaktów: Monika Wilczyńska

80-803 Gdańsk

POLSKA

Tel.: +48 583236127

E-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.um.gdansk.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Ogólne usługi publiczne

I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis

II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Dostawa dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku komputerów klasy PC z oprogramowaniem.

II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług

Dostawy

Kupno

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk.

Kod NUTS

II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej

II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku sprzętu komputerowego oraz voucherów na szkolenia. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy następujących elementów:

1. Stacja robocza PC1 – 283 szt.

2. Monitor M1 – 283 szt.

3. Stacja graficzna PC2 – 6 szt.

4. Monitor M2 – 12 szt.

5. Oprogramowanie biurowe – 289 szt.

6. Voucher na szkolenia – Windows Server 2012R2 – 1 szt.

7. Voucher na szkolenia – Windows 10 Professional – 1 szt.

II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

30200000

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie

II.1.8)Części

To zamówienie podzielone jest na części: nie

II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2)Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:

II.2.2)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.3)Informacje o wznowieniach

Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie

II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia

III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:

Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest przed upływem terminu składania ofert, do wniesienia wadium w wysokości 32 000 PLN (słownie: trzydzieści dwa tysiące złotych). Szczegółowe wymagania dotyczące wniesienia wadium zostały opisane w Rozdziale 5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z tym składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno zostać złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.

W przypadku wyboru jako oferty najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

III.1.4)Inne szczególne warunki

III.2)Warunki udziału

III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;

1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności dotyczące:

1.2.1. posiadania wiedzy i doświadczenia.

2. W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, należy przedłożyć wraz z ofertą:

1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, wg załączonego wzoru – załącznik nr 1 do oferty.

2) wykaz wykonanych głównych dostaw, o których mowa w Rozdziale 2, ust. 1, pkt 1.2.1 SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie – wg załączonego wzoru – załącznik nr 2 do oferty.

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć wraz z ofertą:

1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wg załączonego wzoru – załącznik nr 3 do oferty; w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę;

2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 4 do oferty; w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę;

3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 5 do oferty; w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę;

4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 6 do oferty; w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę;

5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1

pkt 4 – 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 7 do oferty; w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę;

6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 8 do oferty; w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę;

7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 9 do oferty; w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

4. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, wg załączonego wzoru – załącznik nr 10 do oferty; w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

5. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia techniczne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:

1) Dla zaoferowanego sprzętu komputerowego określonego jako PC1, M1, PC2 i M2:

a) „Opis zaoferowanego sprzętu” zawierający co najmniej minimalne wymagania Zamawiającego dla stacji roboczej PC1 i monitora M1 oraz co najmniej minimalne wymagania Zamawiającego dla stacji graficznej PC2 i monitora M2 – załącznik nr 11a do oferty;

b) potwierdzenie spełniania wymaganych wskaźników dla procesora w PC1 (dołączyć wydruk ze strony z datą nie wcześniejszą niż data ogłoszenia przetargu) – załącznik nr 11b do oferty;

c) potwierdzenie spełniania wymaganych wskaźników dla pamięci RAM w PC1 (dołączyć wydruk ze strony z datą nie wcześniejszą niż data ogłoszenia przetargu) – załącznik nr 11c do oferty;

d) potwierdzenie spełniania wymaganych wskaźników dla dysku SSD w PC1 (dołączyć wydruk ze strony z datą nie wcześniejszą niż data ogłoszenia przetargu) – załącznik nr 11d do oferty;

e) potwierdzenie spełniania wymaganych wskaźników dla procesora w PC2 (dołączyć wydruk ze strony z datą nie wcześniejszą niż data ogłoszenia przetargu) – załącznik nr 11e do oferty;

f) potwierdzenie spełniania wymaganych wskaźników dla pamięci RAM w PC2 (dołączyć wydruk ze strony z datą nie wcześniejszą niż data ogłoszenia przetargu) – załącznik nr 11f do oferty;

g) potwierdzenie spełniania wymaganych wskaźników dla karty graficznej w PC2 (dołączyć wydruk ze strony z datą nie wcześniejszą niż data ogłoszenia przetargu) – załącznik nr 11g do oferty;

h) potwierdzenie spełniania wymaganych wskaźników dla obu rodzajów dysków twardych w PC2 (dołączyć wydruk ze strony z datą nie wcześniejszą niż data ogłoszenia przetargu) – załącznik nr 11h do oferty;

i) opis oferowanego produktu równoważnego do oprogramowania MS Windows 10 Professional PL – załącznik nr 11i do oferty*;

j) opis oferowanego produktu równoważnego do oprogramowania MS Office 2016 Standard PL – załącznik nr 11j do oferty*;

* – załączniki nr 11i oraz 11j wystarczy wypełnić tylko 1 raz i załączyć do oferty.

6. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych.

1) Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy Pzp mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.

2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 ust. 2 SIWZ:

a) pkt 2-4 i 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

— nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

— nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

— nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

b) pkt 5 i 7 – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 ustawy Pzp.

3) Dokumenty, o których mowa w pkt 2 lit. a) tiret pierwsze i trzecie oraz lit. b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2 lit. a) tiret drugie, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Do aktualności tego dokumentu mają odpowiednie zastosowanie zapisy pkt 3.

III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa

III.2.3)Kwalifikacje techniczne

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy komputerów klasy PC, każda z tych dostaw winna mieć wartość nie mniejszą niż 600 000 PLN brutto.

III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi

III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu

III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury

IV.1.1)Rodzaj procedury

Otwarta

IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia

Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej

1. Cena brutto. Waga 80

2. Długość udzielonej gwarancji od 48 mc-y do 60 mc-y. Waga 20

IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3)Informacje administracyjne

IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

BZP-271-015/BI/16/MW

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

Dokumenty odpłatne: nie

IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

18.5.2016 - 12:00

IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski.

IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8)Warunki otwarcia ofert

Data: 18.5.2016 - 12:30

Miejscowość:

Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

VI.3)Informacje dodatkowe

1. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

3. Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniony jest pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku – Monika Wilczyńska, pok. 127, tel. (58) 32-36-127, faks (58) 32-36-529, e-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl, w dniach: pon., wt., czw. – w godzinach od 8:00 do 16:00; w śr. – w godzinach od 8:00 do 17:00, w pt. – w godzinach od 8:00 do 15:00.

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza

ul. Postępu 17a

02-676 Warszawa

POLSKA

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl

Tel.: +48 224587801

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

Faks: +48 224587800

VI.4.2)Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Zgodnie z działem VI ustawy z 29.1.2004 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz.2164).

VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza

ul. Postępu 17a

02-676 Warszawa

POLSKA

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl

Tel.: +48 224587801

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

Faks: +48 224587800

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

4.4.2016

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (315.61 KB)

Wezwanie do przystąpienia do postępowania odwoławczego wraz z kopią odwołania (4.1 MB)

Zmiana treści SIWZ_ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT (598.72 KB)

Wzór załącznika nr 11i do oferty_edytowalny (64.72 KB)

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_wysłane do publikacji (93.31 KB)

Zmiana treści ogłoszenia (101.33 KB)

Odpowiedzi na pytania_ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT (2.47 MB)

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (63.76 KB)

Zmiana treści SIWZ z dn. 30.05.2016_ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT (165.13 KB)

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (60.6 KB)

Odpowiedzi na pytania_zmiana treści SIWZ_31.05.2016 (1.72 MB)

Wzór formularza ofertowego_AKTUALNY (69.39 KB)

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (63.44 KB)

Odpowiedzi na pytania_zmiana treści SIWZ_ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT (3.12 MB)

Załącznik nr 11a do oferty_AKTUALNY (25.46 KB)

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_16.06.2016 (69.94 KB)

Zmiana treści SIWZ z dn. 21.06.2016 (312.76 KB)

Załącznik nr 11a do oferty_AKTUALNY na dzień 21.06.2016 (27.34 KB)

Odpowiedź na pytanie_28.06.2016 (838.49 KB)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (412.51 KB)

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (93.93 KB)