1. Przeprowadzanie kontroli działalności Prezydenta, jednostek organizacyjnych Miasta oraz jednostek pomocniczych, w szczególności kontrolowanie prawidłowości realizowania uchwał Rady.
2. Opiniowanie wykonania budżetu i występowanie z wnioskiem do Rady w sprawie udzielenia lub nie udzielenia absolutorium Prezydentowi.
3. Opiniowanie wniosków o przeprowadzenie referendum w sprawie odwołania Prezydenta z przyczyny innej niż nie udzielenie absolutorium.
4. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Radę w zakresie kontroli.
Uprawnienia Komisji Rewizyjnej nie naruszają uprawnień kontrolnych innych Komisji powoływanych przez Radę.
Obsługa merytoryczna
p. Agnieszka Witkowska, pokój nr 121, tel.: 58 323 70 29,
e-mail: agnieszka.witkowska@gdansk.gda.pl
Protokoły z kontroli | ||
Protokół z kontroli przygotowania Miasta Gdańska do wdrożenia dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady "2010/31/UE" z dnia 19 maja 2010 w sprawie charakterystyki energetycznej budynków |
protokół (172.5 KB, pdf) | |
Protokół z kontroli w sprawie rekrutacji do oddziałów zerowych w publicznych szkołach i przedszkolach |
protokół (682.27 KB, pdf) |
Porządek najbliższego posiedzenia | Pobierz plik | |
Rok 2024 | ||
19.11.2024 | porządek 19.11.2024 (67.74 KB, pdf) |
|
15.10.2024 | porządek 15.10.2024 (67.11 KB, pdf) |
|
27.05.2024 | porządek 27.05.2024 (77.43 KB, pdf) |
|
21.05.2024 | porządek 21.05.2024 (86.41 KB, pdf) |
Protokół z posiedzenia komisji z dnia | Pobierz plik | |
Rok 2024 | ||
15.10.2024 | protokół 15.10.2024 (106.46 KB, pdf) |
|
27.05.2024 | protokół 27.05.2024 (205.33 KB, pdf) |
|
21.05.2024 | protokół 21.05.2024 (268.56 KB, pdf) | |
16.05.2024 | protokół 16.05.2024 (98.33 KB, pdf) |