Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Herb Miasta Gdańska
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500
fax: +48 58 302 39 41
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP
elektroniczna skrzynka podawcza e-Doręczeń:
AE:PL-69589-14466-DIDGS-28

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dot. ul. Wileńskiej 33

OBWIESZCZENIE

Stosownie do art. 49 i 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. 2024 poz. 572), w związku z art. 53 ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2024 r., poz. 1130 ze zmianami)

PREZYDENT MIASTA GDAŃSKA

zawiadamia że na wniosek z dnia 06-02-2025r. (nr RPW/58917/2025), zostało wszczęte postępowanie administracyjne, w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji o znaczeniu lokalnym polegającej na przebudowie na sieci ciepłowniczej na terenie dz. nr: 499 obręb 0054 przy ul. Wileńskiej 33 w Gdańsku.

Informację o inwestycji można uzyskać telefonicznie w godzinach pracy tut. Urzędu pod nr 58 32 36 462 lub osobiście w godzinach pracy tut. urzędu po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym, a ewentualne wnioski i zastrzeżenia można składać za pośrednictwem poczty, przez elektroniczną skrzynkę podawczą lub w kancelarii tut. urzędu w terminie 7 dni od daty dokonania obwieszczenia.

Zgodnie z art.49 k.p.a., zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od dnia 13-03.2025r.

Dotyczy WUiA-V.6733.16-1.2025.DO.58917