Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dot. ul. Rzeczypospolitej

OBWIESZCZENIE

Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 572), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1130),

Prezydent Miasta Gdańska

zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek inwestora z dnia 12 czerwca 2025 r., nr rej. RPW/310380/2025, w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie sieci kanalizacji deszczowej przy ul. Rzeczypospolitej w Gdańsku, dz. nr 81/9 i 81/10 obr. 033.

Informacje o inwestycji można uzyskać telefonicznie, w godzinach pracy tut. Urzędu pod nr tel. 58 323 64 36.

Strony mogą składać ewentualne wnioski i zastrzeżenia za pośrednictwem poczty, poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą lub bezpośrednio w kancelarii tut. Urzędu, w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.

Zgodnie z art. 49 k.p.a., zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 1 lipca 2025 r.