Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Herb Miasta Gdańska
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500
fax: +48 58 302 39 41
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP
elektroniczna skrzynka podawcza e-Doręczeń:
AE:PL-69589-14466-DIDGS-28

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

OBWIESZCZENIE

Stosownie do art. 49 i 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. 2024 r. poz. 572), w związku z art. 53 ustawy z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2024 r., poz. 1130 ze zmianami)

zawiadamiam, że

na wniosek GPEC Sp. z o.o.  z dnia 13.12.2024 r. (nr RPW/498386/2024), zostało wszczęte postępowanie administracyjne, w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie komory ciepłowniczej na sieci ciepłowniczej na terenie dz. nr: 841/6, obręb 0043 przy ul. Hallera w Gdańsku.

Informację o inwestycji można uzyskać telefonicznie w godzinach pracy tut. Urzędu pod nr 58 32 36 462. Informacje o inwestycji można uzyskać telefonicznie pod nr tel. 58 3236462 lub osobiście w godzinach pracy tut. urzędu po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym, a ewentualne wnioski i zastrzeżenia można składać za pośrednictwem poczty, przez elektroniczną skrzynkę podawczą lub w kancelarii tut. urzędu w terminie 7 dni od daty dokonania obwieszczenia.

Zgodnie z art. 49 k.p.a., zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od dnia 08.01.2025 r.