OBWIESZCZENIE
Stosownie do art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r. poz. 572) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.) Prezydent Miasta Gdańska informuje, że na wniosek Pana Władysława Zadrożnego działającego z upoważnienia PGE Energia Ciepła S.A. z dnia 17 grudnia 2024 r. (wpływ: 20.12.2024 r., wpływ uzup.: 28.02.2025 r.) wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na:
„Budowie silników gazowych o łącznej mocy w paliwie do 85MW w PGE Energia Ciepła S.A. Oddział Wybrzeże w Elektrociepłowni Gdańskiej” inwestycja na terenie działek o numerach: 16, 84/3, 33, 30, 28, 24, 31, 29, 11/1, 27, 14, 84/2, 44/1, 19 w obrębie ewidencyjnym 057 w Gdańsku
W związku z powyższym informuje się właścicieli, zarządców i użytkowników terenu objętego przedmiotową inwestycją, a także terenów przyległych do niego, o możliwości składania w Urzędzie Miejskim w sali Obsługi Mieszkańców pisemnych wniosków, uwag bądź zastrzeżeń dot. ww. sprawy, w terminie 7 dni od daty dokonania zawiadomienia.
Termin zawiadomienia liczy się po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
Dokumenty do wglądu w Wydziale Ekologii i Energetyki Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ulicy Kartuskiej 32/34 w Gdańsku w godzinach pracy urzędu, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym: (58) 768 82 00.
Zapoznanie się z dokumentacją możliwe jest także drogą elektroniczną, po wcześniejszym przesłaniu wniosku na adres weie@gdansk.gda.pl lub umg@gdansk.gda.pl.