OBWIESZCZENIE
Stosownie do art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.) Wydział Środowiska Urzędu Miejskiego w Gdańsku działając w imieniu Prezydenta Miasta Gdańska zawiadamia, że na wniosek spółki Interparking Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, działającej za pośrednictwem pełnomocnika – Pana Marcina Kulika, z dnia 22 grudnia 2023 r. (wpływ dnia 28-12-2023 r. wpływ uzupełnień dnia: 04-03-2024 r. i 03-04-2024 r.) wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji pn.:
„Budowa parkingu samochodowego na działkach nr 311/17, 311/21, obręb nr 0003 Klukowo, w mieście Gdańsku”
W związku z powyższym informuje się właścicieli, zarządców i użytkowników terenu objętego przedmiotową inwestycją, a także terenów przyległych do niego, o możliwości składania pisemnych wniosków, uwag bądź zastrzeżeń dot. ww. sprawy, w terminie 7 dni od daty dokonania zawiadomienia. Termin zawiadomienia liczy się po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
Zapoznanie się z materiałami oraz składanie wniosków możliwe jest jedynie drogą elektroniczną, po wcześniejszym przesłaniu wniosku na adres wosr@gdansk.gda.pl lub umg@gdansk.gda.pl.