Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Herb Miasta Gdańska
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500,
fax: +48 58 302 39 41,
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elek. skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP
Publikacja archiwalna

Wykonanie filmu i spotu oraz zdjęć przeznaczonych na potrzeby promocji produktu turystycznego „Pomorskie trasy rowerowe”

LOGO
31/07/2020    S147

Polska-Gdańsk: Produkcja filmów reklamowych

2020/S 147-361550

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Miasta Gdańska, Urząd Miejski w Gdańsku
Adres pocztowy: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12
Miejscowość: Gdańsk
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Kod pocztowy: 80-803
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Izabela Ciechowska-Karczewska
E-mail: izabela.ciechowska-karczewska@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 583236125
Faks: +48 583236129

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Miasta Gdyni – Gdynia – Miasto na Prawach Powiatu
Adres pocztowy: al. marszałka Piłsudskiego 52/54
Miejscowość: Gdynia
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Kod pocztowy: 81-382
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Izabela Ciechowska-Karczewska
E-mail: izabela.ciechowska-karczewska@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 583236125
Faks: +48 583236129

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Miasta Sopotu
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 25/27
Miejscowość: Sopot
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Kod pocztowy: 81-704
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Izabela Ciechowska-Karczewska
E-mail: izabela.ciechowska-karczewska@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 583236125
Faks: +48 583236129

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Miasta Tczew
Adres pocztowy: pl. marszałka Piłsudskiego 1
Miejscowość: Tczew
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Kod pocztowy: 83-110
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Izabela Ciechowska-Karczewska
E-mail: izabela.ciechowska-karczewska@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 583236125
Faks: +48 583236129

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Kwidzyn
Adres pocztowy: ul. Grudziądzka 30
Miejscowość: Kwidzyn
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Kod pocztowy: 82-500
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Izabela Ciechowska-Karczewska
E-mail: izabela.ciechowska-karczewska@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 583236125
Faks: +48 583236129

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Nowy Dwór Gdański
Adres pocztowy: ul. Wejhera 3
Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Kod pocztowy: 82-100
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Izabela Ciechowska-Karczewska
E-mail: izabela.ciechowska-karczewska@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 583236125
Faks: +48 583236129

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Pruszcz Gdański
Adres pocztowy: ul. Zakątek 1
Miejscowość: Juszkowo
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Kod pocztowy: 83-000
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Izabela Ciechowska-Karczewska
E-mail: izabela.ciechowska-karczewska@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 583236125
Faks: +48 583236129

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Puck
Adres pocztowy: ul. 10 Lutego 29
Miejscowość: Puck
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Kod pocztowy: 84-100
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Izabela Ciechowska-Karczewska
E-mail: izabela.ciechowska-karczewska@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 583236125
Faks: +48 583236129

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Władysławowo
Adres pocztowy: ul. gen. J. Hallera 19
Miejscowość: Władysławowo
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Kod pocztowy: 84-120
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Izabela Ciechowska-Karczewska
E-mail: izabela.ciechowska-karczewska@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 583236125
Faks: +48 583236129

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Miasta Ustka
Adres pocztowy: ul. ks. kardynała Stefana Wyszyńskiego 3
Miejscowość: Ustka
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Kod pocztowy: 76-270
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Izabela Ciechowska-Karczewska
E-mail: izabela.ciechowska-karczewska@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 583236125
Faks: +48 583236129

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Miasta Krynica Morska
Adres pocztowy: ul. Górników 15
Miejscowość: Krynica Morska
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Kod pocztowy: 82-120
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Izabela Ciechowska-Karczewska
E-mail: izabela.ciechowska-karczewska@gdansk.gda.pl
Tel.: +48 583236125
Faks: +48 583236129

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
W zamówieniu stosowane jest wspólne udzielanie zamówień
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://bip.gdansk.pl/zamowienia-publiczne
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Wykonanie filmu i spotu oraz zdjęć przeznaczonych na potrzeby promocji produktu turystycznego „Pomorskie trasy rowerowe”

 

Numer referencyjny: BZP.271.46.2020.ICK
II.1.2)Główny kod CPV
92111210 Produkcja filmów reklamowych
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

 

1. przygotowanie scenariuszy i ścieżek lektorskich spotu reklamowego o długości 30 sekund oraz filmu promocyjnego o długości 180 sekund prezentujących walory turystyczne szlaków EuroVelo 9 i EuroVelo 10, na terenie województwa pomorskiego, z aktywnym udziałem rowerzystów;

2. produkcja na bazie zatwierdzonych przez Zamawiającego scenariuszy: spotu reklamowego o długości 30 sekund oraz filmu promocyjnego o długości 180 sekund;

3. wykonanie serii zdjęć dla potrzeb promocji produktu turystycznego „Pomorskie trasy rowerowe”, które powinny prezentować atrakcyjność turystyczną szlaków rowerowych EuroVelo 9 i EuroVelo 10 na terenie województwa pomorskiego.

 

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
79961100 Usługi fotografii reklamowej
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
II.2.4)Opis zamówienia:

 

I. Przedmiot zamówienia:

1. przygotowanie scenariuszy i ścieżek lektorskich spotu reklamowego o długości 30 sekund oraz filmu promocyjnego o długości 180 sekund prezentujących walory turystyczne szlaków EuroVelo 9 i EuroVelo 10, na terenie województwa pomorskiego, z aktywnym udziałem rowerzystów;

2. produkcja na bazie zatwierdzonych przez Zamawiającego scenariuszy: spotu reklamowego o długości 30 sekund oraz filmu promocyjnego o długości 180 sekund;

3. wykonanie serii zdjęć dla potrzeb promocji produktu turystycznego „Pomorskie trasy rowerowe”, które powinny prezentować atrakcyjność turystyczną szlaków rowerowych EuroVelo 9 i EuroVelo 10 na terenie województwa pomorskiego, i dostarczenie Zamawiającemu do wyboru minimum 500 szt. zdjęć standardowych (lądowych) oraz min. 300 szt. zdjęć lotniczych, barwnych, wysokiej wartości artystycznej, z uwzględnieniem otoczenia obejmującego kadry pionowe i poziome dla wskazanych miejsc i obiektów, o których mowa jest w Załączniku nr 2 do umowy;

4. korekta graficzną zdjęć wybranych przez Zamawiającego w ilości 250 szt. zdjęć standardowych i 150 szt. zdjęć lotniczych, co stanowi ogółem 400 szt. zdjęć;

5. przekazanie Zamawiającemu wybranych i skorygowanych zdjęć, spotu i filmu promocyjnego wraz z prawami autorskimi;

6. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w rozdziale 14 SIWZ – istotne postanowienia umowy.

II. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo

1. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca winien wskazać w formularzu ofertowym nazwy firm podwykonawców wraz z informacją która część zamówienia zostanie wykonana przy udziale podwykonawcy.

III. Termin realizacji zamówienia – maksymalnie 326 dni od dnia zawarcia umowy oraz zgodnie z ofertą Wykonawcy.

Uwaga!

Skrócenie terminu realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert i może, zgodnie z decyzją Wykonawcy, ulec zmianie (rozdział 9 SIWZ ust. 2 pkt 4), co jest wiążące dla terminów określonych w § 3 umowy.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 326
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Regionalny program operacyjny województwa pomorskiego na lata 2014–2020 (RPO WP 2014-2020), współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Nazwa projektu: „Pomorskie trasy Rowerowe o znaczeniu międzynarodowym R-10 i Wiślana trasa rowerowa R-9 – odcinek R-10 Gdańsk”.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

W pkt II.2.5 – Kryteria oceny ofert:

1. cena brutto – 60 %;

2. liczba zdjęć standard. przekaz. do wyboru Zamawiaj. (min. 500 szt., jednak nie więcej niż 1 000 sztuk) – 10 %;

3. liczba zdjęć lotniczych przekaz. do wyboru Zamawiaj. (min. 300 szt., jednak nie więcej niż 500 sztuk – 10 %;

4. skrócenie terminu realizacji (od 1 do 16 dni) – 20 %.

W pkt II.2.7 – określono w pkt II.2.4 niniejszego ogłoszenia.

 

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wg załączonego wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ.

 

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

 

Ad. a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy usługi polegające na wykonaniu sesji filmowych lub fotograficznych, z udziałem statystów o wartości minimum 30 000 PLN brutto (słownie: trzydzieści tysięcy zł) każda usługa wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej mogą zostać spełnione łącznie.

 

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

 

Określone zostały w rozdziale 14 SIWZ.

 

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 08/09/2020
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 08/09/2020
Czas lokalny: 11:30
Miejsce:

 

Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, POLSKA, I piętro, pokój 125

 

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

 

1) Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.

2) Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację z otwarcia ofert.

3) Termin związania ofertą wynosi 60 dni licząc od upływu terminu składania ofert (IV.2.6).

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
VI.3)Informacje dodatkowe:

 

I. Do oferty Wyk. dołącza aktual. na dzień skład. ofert oświadcz. w formie JEDZ. Inform. zawarte w tym oświadcz. stanowią wstępne potwierdz., że Wyk. nie podlega wyklucz. oraz spełnia warunki udział. w postępow.

II. Wyk., który powoł. się na zasoby innych podmiotów, w celu wykaz. braku istnienia wobec nich podstaw wyklucz. oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warun. udziału w postęp., składa także JEDZ tych podmiot.

III. W przypadku gdy Wyk. zamierza powierzyć wyk. części zamów. podwykonawcy to zamieszcz. info o podwykonaw. w ofercie i w JEDZ.

IV. W przypadku wspóln. ubieg. się o zam. dok. JEDZ składa każdy z Wyk. wspólnie ubieg. się o zam.

V. Zam. przed udziel. zamów. wezwie wyk., którego oferta została najwyżej oceniona, do złoż. w wyznacz., nie krótszym niż 10 dni, term. aktualnych na dzień:

1. w celu potwierdz. speł. warunków udziału w postęp. Zam. żąda dok.:

a) wykazu usług, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu skład. ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy usługi polegające na wykonaniu sesji filmowych lub fotograficznych, z udziałem statystów o wartości minimum 30 000 PLN brutto (słownie: trzydzieści tysięcy zł) każda usługa wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie;

2. w celu potwierdz. braku podstaw do wyklucz. Wyk. z udziału w postęp. Zam. żąda następ. dok.:

a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu;

b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

c) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – wg załączonego wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ;

d) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – wg załączonego wzoru – załącznik nr 3 do SIWZ.

3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wg załączonego wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ.

4. Zamaw. nie przewiduje możliwości udziel. zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp.

5. Dokumenty składane przez Wykonawców zagranicznych opisano w rozdz. 3 SIWZ.

6. Zamawiający przewiduje zmiany umowy, co określono w § 8, w rozdziale 14 SIWZ „wzór umowy”.

7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

8. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: www.uzp.gov.pl

Metryczka publikacji