Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Herb Miasta Gdańska
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500,
fax: +48 58 302 39 41,
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elek. skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP
Publikacja archiwalna

Ubezpieczenie Gminy Miasta Gdańska wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie ryzyk majątkowych i osobowych oraz mienia stanowiącego własność Skarbu Państwa, będącego w administrowaniu Gdańskich Nieruchomości.

Ubezpieczenie Gminy Miasta Gdańska wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie ryzyk majątkowych i osobowych oraz mienia stanowiącego własność Skarbu Państwa, będącego w administrowaniu Gdańskich Nieruchomości.
29/08/2018    S165    - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Gdańsk: Usługi ubezpieczeniowe

2018/S 165-377017

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Legal Basis:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miasta Gdańsk, Urzad Miejski w Gdańsku
Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12
Gdańsk
80-803
Polska
Osoba do kontaktów: Wioleta Maj-Stopczyńska
Tel.: +48 583236128
E-mail: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.gdansk.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:


Ubezpieczenie Gminy Miasta Gdańska wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie ryzyk majątkowych i osobowych oraz mienia stanowiącego własność Skarbu Państwa, administrowanego przez GN


Numer referencyjny: BZP.271.51.2018
II.1.2)Główny kod CPV
66510000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:


Ubezpieczenie Gminy Miasta Gdańska wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie ryzyk majątkowych i osobowych oraz mienia stanowiącego własność Skarbu Państwa, będącego w administrowaniu Gdańskich Nieruchomości.


II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:


Zadanie nr 1 - Ubezpieczenie Gminy Miasta Gdańska wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie ryzyk majątkowych i osobowych.


Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
66512100
66515200
66515400
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:


Gdańsk


II.2.4)Opis zamówienia:


Zadanie nr 1 - Ubezpieczenie Gminy Miasta Gdańska wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie ryzyk majątkowych i osobowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”. W przedmiotowym załączniku Zamawiający określił wymagane minimalne warunki ubezpieczenia.

2. Termin realizacji zamówienia:

Zadanie nr 1: 12 miesięcy.

Przewidywany termin realizacji zamówienia od dnia 15.12.2018 r., godz. 00:00, do dnia 14.12.2019 r., godz. 24:00.

3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:

Zadanie nr 1:

Wartość zamówienia nie będzie przekraczała 50 % wartości zamówienia podstawowego i będzie polegała na powtórzeniu podobnych usług.

Zamówienie może obejmować w szczególności:

Zadanie nr 1:

a) zwiększenia wartości ubezpieczonego mienia – wartość zamówienia do 100 000 PLN,

b) zgłoszenia dodatkowych osób do ubezpieczenia NNW- wartość zamówienia do 10 000 PLN,

c) konieczności zaaranżowania dodatkowej polisy w związku z transportami wysokowartościowego mienia – wartość zamówienia do 50 000 PLN,

d) zakupu lub przejęcia nowych składników mienia – wartość zamówienia do 800 000 PLN,

e) uzupełnienia wyczerpanych limitów lub sum ubezpieczenia – wartość zamówienia do 200 000 PLN,

f) konieczności przedłużenia okresu ubezpieczenia – wartość zamówienia do 200 000 PLN.

Warunki realizacji zamówienia są określone w Załączniku nr 1 do SIWZ, którym jest Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 i nr 2.

Zamówienie zostanie udzielone po stawkach nie wyższych niż wynikających ze złożonej oferty.


II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Kryterium nr 2 - Klauzula fakultatywna - Klauzula katastrofy budowlanej – zwiększenie limitu do 50 000 PLN / Waga: 10
Kryterium jakości - Nazwa: Kryterium nr 3 - Klauzula fakultatywna - Klauzula aktów terrorystycznych – zwiększenie limitu do 10 000 PLN / Waga: 20
Kryterium jakości - Nazwa: Kryterium nr 4 - Klauzula fakultatywna - Klauzula uprzątnięcia pozostałości po zdarzeniu – zwiększenie limitu do 10 000 PLN / Waga: 10
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 15/12/2018
Koniec: 14/12/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe


Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: Zadanie 1 - 50 000,00 PLN.


II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:


Zadanie nr 2 - Ubezpieczenie mienia stanowiącego własność Skarbu Państwa, będącego w administrowaniu Gdańskich Nieruchomości.


Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
66512100
66515200
66515400
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:


Gdańsk


II.2.4)Opis zamówienia:


Zadanie nr 2 - Ubezpieczenie mienia stanowiącego własność Skarbu Państwa, będącego w administrowaniu Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowego Zakładu Budżetowego.

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”. W przedmiotowym załączniku Zamawiający określił wymagane minimalne warunki ubezpieczenia.

2.Termin realizacji zamówienia: Zadanie nr 2: 12 miesięcy.

Przewidywany termin realizacji zamówienia od dnia 1.12.2018 r., godz. 00:00, do dnia 30.11.2019 r., godz. 24:00.

3.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:

Zadanie nr 2:

Wartość zamówienia nie będzie przekraczała 50 % wartości zamówienia podstawowego i będzie polegała na powtórzeniu podobnych usług.

Zamówienie może obejmować w szczególności

a) zwiększenia wartości ubezpieczonego mienia – wartość zamówienia do 10 000 PLN,

b) zakupu lub przejęcia nowych składników mienia – wartość zamówienia do 20 000 PLN,

c) uzupełnienia wyczerpanych limitów lub sum ubezpieczenia – wartość zamówienia do 10 000 PLN,

d) konieczności przedłużenia okresu ubezpieczenia – wartość zamówienia do 10 000 PLN.

Warunki realizacji zamówienia są określone w Załączniku nr 1 do SIWZ, którym jest Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 i nr 2.

Zamówienie zostanie udzielone po stawkach nie wyższych niż wynikających ze złożonej oferty.


II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Kryterium nr 2 -Klauzula fakultatywna - Klauzula aktów terrorystycznych – zwiększenie limitu do 5 mln. zł / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/12/2018
Koniec: 30/11/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe


1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: Zadanie 2 – 2 000,00 PLN.


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:


Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w zakresie nie mniejszym niż przedmiot zamówienia,:

— dla Zadania nr 1 - w szczególności w grupach nr 1, nr 8, nr 9, o których mowa w dziale II załącznika do ustawy z dnia 11.9.2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej; (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 999),

— dla Zadania nr 2 - w szczególności w grupach nr 8, nr 9, o których mowa w dziale II załącznika do ustawy z dnia 11.9.2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej. (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 999).

Sposób spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia określono w SIWZ Rozdział nr 2.

Dokumentem potwierdzającym spełnianie przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu jest:

1) zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11.9.2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej w zakresie, o którym mowa w Rozdziale 2 ust. 1 pkt 1.2 ppkt 1.2.1 SIWZ; Zamawiający za właściwe uzna przedłożenie zaświadczenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego, potwierdzającego zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w wymaganej grupie.


III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:


Warunki realizacji umowy oraz zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór wykonawcy określono we wzorach umów zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.


III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 08/10/2018
Czas lokalny: 11:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 08/10/2018
Czas lokalny: 12:00
Miejsce:


Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień publicznych, 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12, sala 132 A, POLSKA.


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:


Sierpień-wrzesień 2019 r.


VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:


1.Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej oraz aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ), które przesyła w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym (na zasadach opisanych w Rozdziale nr 3 SIWZ).

Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających swoje zasoby składane na formularzu JEDZ powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

Wykaz dokumentów na potwierdzenie barku podstaw wykluczenia:

1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

3) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – wg załączonego do SIWZ wzoru;.

4) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - wg załączonego do SIWZ wzoru;.

3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

4. Termin związania ofertą wynosi 60 dni licząc od upływu terminu składania ofert.

5. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych określono w SIWZ Rozdział nr 3 ust. 9.

6.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:


Terminy składania odwołań zostały określone szczegółowo w przepisach Działu VI – Środki ochrony prawnej – ustawy z dn. 29.1.2004 r., Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2015 poz. 2164, ze zm.).


VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
27/08/2018


Metryczka publikacji