Polska-Gdańsk: Usługi ubezpieczeniowe
2018/S 165-377017
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12
Gdańsk
80-803
Polska
Osoba do kontaktów: Wioleta Maj-Stopczyńska
Tel.: +48 583236128
E-mail: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.gdansk.pl
Sekcja II: Przedmiot
Ubezpieczenie Gminy Miasta Gdańska wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie ryzyk majątkowych i osobowych oraz mienia stanowiącego własność Skarbu Państwa, administrowanego przez GN
Ubezpieczenie Gminy Miasta Gdańska wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie ryzyk majątkowych i osobowych oraz mienia stanowiącego własność Skarbu Państwa, będącego w administrowaniu Gdańskich Nieruchomości.
Zadanie nr 1 - Ubezpieczenie Gminy Miasta Gdańska wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie ryzyk majątkowych i osobowych.
Gdańsk
Zadanie nr 1 - Ubezpieczenie Gminy Miasta Gdańska wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie ryzyk majątkowych i osobowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”. W przedmiotowym załączniku Zamawiający określił wymagane minimalne warunki ubezpieczenia.
2. Termin realizacji zamówienia:
Zadanie nr 1: 12 miesięcy.
Przewidywany termin realizacji zamówienia od dnia 15.12.2018 r., godz. 00:00, do dnia 14.12.2019 r., godz. 24:00.
3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zadanie nr 1:
Wartość zamówienia nie będzie przekraczała 50 % wartości zamówienia podstawowego i będzie polegała na powtórzeniu podobnych usług.
Zamówienie może obejmować w szczególności:
Zadanie nr 1:
a) zwiększenia wartości ubezpieczonego mienia – wartość zamówienia do 100 000 PLN,
b) zgłoszenia dodatkowych osób do ubezpieczenia NNW- wartość zamówienia do 10 000 PLN,
c) konieczności zaaranżowania dodatkowej polisy w związku z transportami wysokowartościowego mienia – wartość zamówienia do 50 000 PLN,
d) zakupu lub przejęcia nowych składników mienia – wartość zamówienia do 800 000 PLN,
e) uzupełnienia wyczerpanych limitów lub sum ubezpieczenia – wartość zamówienia do 200 000 PLN,
f) konieczności przedłużenia okresu ubezpieczenia – wartość zamówienia do 200 000 PLN.
Warunki realizacji zamówienia są określone w Załączniku nr 1 do SIWZ, którym jest Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 i nr 2.
Zamówienie zostanie udzielone po stawkach nie wyższych niż wynikających ze złożonej oferty.
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: Zadanie 1 - 50 000,00 PLN.
Zadanie nr 2 - Ubezpieczenie mienia stanowiącego własność Skarbu Państwa, będącego w administrowaniu Gdańskich Nieruchomości.
Gdańsk
Zadanie nr 2 - Ubezpieczenie mienia stanowiącego własność Skarbu Państwa, będącego w administrowaniu Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowego Zakładu Budżetowego.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”. W przedmiotowym załączniku Zamawiający określił wymagane minimalne warunki ubezpieczenia.
2.Termin realizacji zamówienia: Zadanie nr 2: 12 miesięcy.
Przewidywany termin realizacji zamówienia od dnia 1.12.2018 r., godz. 00:00, do dnia 30.11.2019 r., godz. 24:00.
3.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zadanie nr 2:
Wartość zamówienia nie będzie przekraczała 50 % wartości zamówienia podstawowego i będzie polegała na powtórzeniu podobnych usług.
Zamówienie może obejmować w szczególności
a) zwiększenia wartości ubezpieczonego mienia – wartość zamówienia do 10 000 PLN,
b) zakupu lub przejęcia nowych składników mienia – wartość zamówienia do 20 000 PLN,
c) uzupełnienia wyczerpanych limitów lub sum ubezpieczenia – wartość zamówienia do 10 000 PLN,
d) konieczności przedłużenia okresu ubezpieczenia – wartość zamówienia do 10 000 PLN.
Warunki realizacji zamówienia są określone w Załączniku nr 1 do SIWZ, którym jest Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 i nr 2.
Zamówienie zostanie udzielone po stawkach nie wyższych niż wynikających ze złożonej oferty.
1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: Zadanie 2 – 2 000,00 PLN.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w zakresie nie mniejszym niż przedmiot zamówienia,:
— dla Zadania nr 1 - w szczególności w grupach nr 1, nr 8, nr 9, o których mowa w dziale II załącznika do ustawy z dnia 11.9.2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej; (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 999),
— dla Zadania nr 2 - w szczególności w grupach nr 8, nr 9, o których mowa w dziale II załącznika do ustawy z dnia 11.9.2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej. (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 999).
Sposób spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia określono w SIWZ Rozdział nr 2.
Dokumentem potwierdzającym spełnianie przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu jest:
1) zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11.9.2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej w zakresie, o którym mowa w Rozdziale 2 ust. 1 pkt 1.2 ppkt 1.2.1 SIWZ; Zamawiający za właściwe uzna przedłożenie zaświadczenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego, potwierdzającego zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w wymaganej grupie.
Warunki realizacji umowy oraz zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór wykonawcy określono we wzorach umów zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Sekcja IV: Procedura
Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień publicznych, 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12, sala 132 A, POLSKA.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Sierpień-wrzesień 2019 r.
1.Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej oraz aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ), które przesyła w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym (na zasadach opisanych w Rozdziale nr 3 SIWZ).
Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających swoje zasoby składane na formularzu JEDZ powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wykaz dokumentów na potwierdzenie barku podstaw wykluczenia:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
3) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – wg załączonego do SIWZ wzoru;.
4) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - wg załączonego do SIWZ wzoru;.
3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Termin związania ofertą wynosi 60 dni licząc od upływu terminu składania ofert.
5. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych określono w SIWZ Rozdział nr 3 ust. 9.
6.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
Terminy składania odwołań zostały określone szczegółowo w przepisach Działu VI – Środki ochrony prawnej – ustawy z dn. 29.1.2004 r., Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2015 poz. 2164, ze zm.).
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl