Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Herb Miasta Gdańska
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500,
fax: +48 58 302 39 41,
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elek. skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP
Publikacja archiwalna

Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dzierżawą systemu telekomunikacyjnego i świadczenie usług konserwacji systemu na rzecz Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

14/02/2018 S31 - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

 

I.II.III.IV.VI.

 

Polska-Gdańsk: Usługi telekomunikacyjne

 

2018/S 031-067911

 

Ogłoszenie o zamówieniu

 

Usługi

Dyrektywa 2014/24/UE

 

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy

Gmina Miasta Gdańsk, Urząd Miejski w Gdańsku

Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12

Gdańsk

80-803

Polska

Osoba do kontaktów: Katarzyna Busz

Tel.: +48 583236125

E-mail: katarzyna.busz@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL634

 

Adresy internetowe:

 

Główny adres: http://www.bip.gdansk.pl

I.2)Wspólne zamówienie

I.3)Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.gdansk.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:

Urząd Miejski w Gdańsku Biuro Zamówień Publicznych

ul. Nowe Ogrody 8/12

Gdańsk

80-803

Polska

Osoba do kontaktów: Katarzyna Busz

Tel.: +48 583236125

E-mail: katarzyna.busz@gdansk.gda.pl

Faks: +48 583236529

Kod NUTS: PL634

 

Adresy internetowe:

 

Główny adres: http://www.bip.gdansk.pl

I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.5)Główny przedmiot działalności

Ogólne usługi publiczne

 

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1)Nazwa:

 

Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dzierżawą systemu telekomunikacyjnego i świadczeniem usług konserwacji systemu na rzecz Urzędu Miejskiego w Gdańsku

 

Numer referencyjny: BZP.271.91.2017

II.1.2)Główny kod CPV

64200000

II.1.3)Rodzaj zamówienia

Usługi

II.1.4)Krótki opis:

 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku wraz z dzierżawą systemu telekomunikacyjnego, serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi przez cały okres trwania umowy i szkoleniem w zakresie obsługi, zarządzania i eksploatacji systemu.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale I Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6)Informacje o częściach

To zamówienie podzielone jest na części: nie

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

64214200

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL634

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Świadczenie usług telekomunikacyjnych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku wraz z dzierżawą systemu telekomunikacyjnego, serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi przez cały okres trwania umowy i szkoleniem w zakresie obsługi, zarządzania i eksploatacji systemu.

 

Świadczenie usług telekomunikacyjnych z zachowaniem dotychczasowej numeracji obejmuje:

 

Połączenia grupowe (połączenia pomiędzy numerami należącymi do Zamawiającego w różnych lokalizacjach), strefowe, międzystrefowe, komórkowe krajowe - bezpłatne w ramach abonamentu;

 

Połączenia inne (np. połączenia międzynarodowe, z numerami infolinii);

 

Zapewnienie usług telefonicznych dla linii miejskich analogowych (m.in. dla Rad Dzielnic) i linii ISDN zlokalizowanych w Gdańsku zgodnie z Załącznikiem nr 2.

 

Dzierżawa systemu obejmuje dzierżawę centrali telefonicznej o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia wraz z wszystkimi niezbędnymi składowymi, takimi jak:

 

Aparaty telefoniczne, przełączniki z funkcjonalnością PoE, awizo telefonistki, stanowisko administratora i wszelkimi urządzeniami niezbędnymi do właściwego funkcjonowania Urzędu.

 

Wykonawca dostarczy, zamontuje i uruchomi system telekomunikacyjny w pomieszczeniach lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego. Zadaniem systemu będzie udostępnianie i świadczenie usług telekomunikacyjnych z koniecznością realizacji funkcji zarządzania, taryfikacji, statystyki i archiwizacji.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Kryteria określone poniżej

Kryterium jakości - Nazwa: Czas usunięcia awarii krytycznej / Waga: 40

Cena - Waga: 60

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Początek: 27/05/2018

Koniec: 27/05/2022

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 72 000 PLN (słownie: siedemdziesiąt dwa tysiące złotych).

 

Szczegółowe zasady wnoszenia wadium zostały opisane w Rozdziale 5 SIWZ.

 

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału

III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Wykaz i krótki opis warunków:

 

Wykonawca spełni warunek, jeżeli jest wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych i posiada aktualne zaświadczenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 16.7.2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. z 2016, poz. 1489, z późn. zm.).

 

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie spełniony, gdy uprawnienie będzie posiadał co najmniej jeden z konsorcjantów, który będzie realizował tę część zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania uprawnień.

 

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:

 

a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na obsłudze centrali miejskiej obsługującej minimum 800 portów;

 

b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami, które zostaną przez Wykonawcę skierowane do realizacji zamówienia: przynajmniej dwóch inżynierów z aktualnymi certyfikatami dotyczącym instalacji, konfiguracji i utrzymania oferowanego systemu telekomunikacyjnego

 

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt1 ustawy Pzp.

 

3. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 10 dni aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp:

 

3.1. w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 

• aktualnego zaświadczenia Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 16.7.2004 r. Prawo telekomunikacyjne;

 

• wykazu usług wykonanych lub wykonywanych, o których mowa w Rozdziale 2, ust. 1, pkt 1.1, ppkt 1.1.2 lit. a) SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

 

• wykazu osób, o których mowa w Rozdziale 2, ust. 1, pkt 1.1, ppkt 1.1.2 lit. b) SIWZ skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

 

3.2. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:

 

• informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

 

• oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.

 

• oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.

 

• odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

 

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.2)Warunki dotyczące zamówienia

III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu

III.2.2)Warunki realizacji umowy:

 

Zgodnie z dokumentacją zamówienia dostępną na stronie internetowej Zamawiającego.

 

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

 

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis

IV.1.1)Rodzaj procedury

Procedura otwarta

IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu

IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej

IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

IV.2)Informacje administracyjne

IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania

IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 26/03/2018

Czas lokalny: 12:00

IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:

Polski

IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.2.7)Warunki otwarcia ofert

Data: 26/03/2018

Czas lokalny: 12:30

Miejsce:

 

Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, Biuro Zamówień Publicznych, sala 132 A.

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych

VI.3)Informacje dodatkowe:

 

1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie, aktualne na dzień składania ofert stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

 

2. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wymaganym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

3. Oświadczenie o którym mowa w pkt. 2 powyżej Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia sporządzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE, zwanego dalej "JEDZ". Wzór formularza JEDZ w wersji edytowalnej dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu zamieszczenia niniejszego ogłoszenia.

 

4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, JEDZ musi być złożony przez każdego z Wykonawców.

 

5. Zamawiający, żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył JEDZ dotyczące podwykonawców.

 

6. Uwaga do Sekcji II.2.6): szacunkowa wartość zamówienia powyżej kwoty 221 000 EUR.

 

7. Uwaga do Sekcji IV.2.6): Minimalny okres, w którym Wykonawca będzie związany ofertą: zgodnie z art. 85 ust. 1 pkt. 3) ustawy Pzp, termin związania ofertą wynosi 60 dni.

 

8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

 

9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych.

 

10. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza

ul. Postępu 17a

Warszawa

02-676

Polska

Tel.: +48 224587801

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl

Faks: +48 224587800

 

Adres internetowy:www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

Krajowa Izba Odwoławcza

Warszawa

Polska

 

Adres internetowy:www.uzp.gov.pl

VI.4.3)Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp.

 

Terminy wniesienia odwołania:

 

Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.

 

Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym UniiEuropejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.

 

Szczegółowe zasady postępowania po wniesieniu odwołania określają stosowne przepisy Działu VI ustawy Pzp.

 

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza

ul. Postępu 17a

Warszawa

02-676

Polska

Tel.: +48 224587801

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl

Faks: +48 224587800

 

Adres internetowy:www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

13/02/2018

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (315.17 KB)

JEDZ - wersja edytowalna (186 KB)

Załącznik Nr 2 do umowy-wykaz obiektów (46 KB)

Pytania, odpowiedzi oraz zmiana SIWZ z 09.03.2018 (1.91 MB)

Informacja o złożonych ofertach (145.73 KB)

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (189.03 KB)

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (105.68 KB)

Metryczka publikacji