Polska-Gdańsk: Usługi pocztowe i kurierskie
2018/S 184-417187
Ogłoszenie o dobrowolnej przejrzystości ex ante
Usługi
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
ul. Nowe Ogrody 8/12
Gdańsk
80-803
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.gdansk.pl
Sekcja II: Przedmiot
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Miasta Gdańska oraz Gmin i Powiatów występujących wspólnie
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, kurierskich, druków bezadresowych,paczek oraz zwrot do Zamawiającego przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23.11.2012 r. (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1481 z późn. zm.), na rzecz Zamawiającego oraz Gmin i Powiatów i ich jednostek organizacyjnych występujących wspólnie.
Usługi pocztowe w zamówieniu będą świadczone na terenie województwa pomorskiego.
1. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
— przesyłki nierejestrowane,
— przesyłki rejestrowane,
— zwrotne potwierdzenie odbioru,
— paczki,
— przesyłki kurierskie,
— druki bezadresowe.
2. Wykonawca będzie świadczył usługi pocztowe dla Zamawiającego w zakresie przyjmowania przesyłek oraz wydawania przesyłek nierejestrowanych, awizowanych, zwrotów oraz przesyłek w formie opłaty przerzuconej na adresata.
3. Nadanie przesyłek będących przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich dostarczenia do wskazanego przez Wykonawcę punktu.
4. Nadawanie przesyłek odbywać się będzie każdego dnia roboczego.
5. Szacunkowe ilości przewidywanych przesyłek i paczek w okresie świadczenia usługi zawiera formularz cenowy. Jest to ilość przewidziana na czas trwania umowy.
6. Podane w zestawieniu szacunkowe ilości przesyłek pocztowych sporządzone zostały w oparciu o analizę dotychczas prowadzonej korespondencji oraz prognozowanych potrzeb, a które należy przyjąć do obliczenia ceny. Służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach w okresie trwania umowy.
7. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, za wyjątkiem stosowania formy opłat „z góry”, w przypadku rozliczania usług przy pomocy maszyny frankującej.
8. Okres trwania umowy: od 1.1.2019 do 31.12.2019 r.
Zamawiający podał w zestawieniu szacunkowe ilości przesyłek pocztowych, które sporządzone zostały w oparciu o analizę dotychczas prowadzonej korespondencji oraz prognozowanych potrzeb, a które należy przyjąć do obliczenia ceny oferty. Służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia inie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach w okresie trwania umowy. Zamawiający jest w stanie zagwarantować minimum 70 % szacowanych ilości przesyłek pocztowych, wskazanych w formularzu cenowym. W stosunku do niewykorzystanych – maksymalnie 30 % ilości przesyłek pocztowych, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze.
Informacja podana w pkt. II.1.7) ogłoszenia: jest to wartość szacunkowa zamówienia.
Sekcja IV: Procedura
- Brak ofert lub brak odpowiednich ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w odpowiedzi na procedurę otwartą
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
Uzasadnienie:
W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie została złożona żadna oferta. Tym samy do zastosowania niniejszej procedury zostały spełnione przesłanki zawarte w art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Zaproszenie do negocjacji zostało skierowane do Poczty Polskiej S.A., ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa, POLSKA, która jest jednocześnie operatorem wyznaczonym.
Sekcja V: Udzielenie zamówienia/koncesji
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
Warszawa
00-940
Polska
Kod NUTS: PL91
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Informacja podana w pkt. V.2.1) ogłoszenie jest datą wysłania niniejszego ogłoszenia do publikacji, a nie datą zawarcia umowy. Jednak Zamawiający został zmuszony do wpisania tej daty przez formularz, który nie zezwala na niewypełnienie punktu V.2.1) ogłoszenia. Prawdziwa data zawarcia umowy zostanie podana przez Zamawiającego w ogłoszeniu o udzieleniu zamówienia.
Ponadto obie kwoty podane w pkt. V.2.4) ogłoszenia, to kwoty stanowiące punkt wyjścia do negocjacji i mogą się różnić od kwot ostatecznych podanych w ogłoszeniu o udzieleniu zamówienia. Zamawiający przed rozpoczęciem negocjacji nie jest w stanie podać całkowitej końcowej wartości zamówienia.
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl