Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Herb Miasta Gdańska
Informacja/Gdańskie Centrum Kontaktu:
tel: +48 58 52 44 500,
fax: +48 58 302 39 41,
e-mail: umg@gdansk.gda.pl
elek. skrzynka podawcza ePUAP:
/UMGDA/SkrytkaESP
Publikacja archiwalna

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Miasta Gdańska oraz Gmin i Powiatów występujących wspólnie

25/09/2018    S184    - - Usługi - Ogłoszenie o dobrowolnej przejrzystości ex ante - Procedura negocjacyjna bez publikacji ogłoszenia o zamówieniu 

Polska-Gdańsk: Usługi pocztowe i kurierskie

2018/S 184-417187

Ogłoszenie o dobrowolnej przejrzystości ex ante

Usługi

Legal Basis:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miasta Gdańska, Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych
ul. Nowe Ogrody 8/12
Gdańsk
80-803
Polska
Osoba do kontaktów: Marzena Szczepańska-Kaup
Tel.: +48 583236184
E-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL634

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.gdansk.pl

I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Miasta Gdańska oraz Gmin i Powiatów występujących wspólnie

Numer referencyjny: BZP.271.61.2018
II.1.2)Główny kod CPV
64100000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, kurierskich, druków bezadresowych,paczek oraz zwrot do Zamawiającego przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23.11.2012 r. (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1481 z późn. zm.), na rzecz Zamawiającego oraz Gmin i Powiatów i ich jednostek organizacyjnych występujących wspólnie.

II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)
Wartość bez VAT: 1 011 297.36 PLN
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:


Usługi pocztowe w zamówieniu będą świadczone na terenie województwa pomorskiego.


II.2.4)Opis zamówienia:


1. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:

— przesyłki nierejestrowane,

— przesyłki rejestrowane,

— zwrotne potwierdzenie odbioru,

— paczki,

— przesyłki kurierskie,

— druki bezadresowe.

2. Wykonawca będzie świadczył usługi pocztowe dla Zamawiającego w zakresie przyjmowania przesyłek oraz wydawania przesyłek nierejestrowanych, awizowanych, zwrotów oraz przesyłek w formie opłaty przerzuconej na adresata.

3. Nadanie przesyłek będących przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich dostarczenia do wskazanego przez Wykonawcę punktu.

4. Nadawanie przesyłek odbywać się będzie każdego dnia roboczego.

5. Szacunkowe ilości przewidywanych przesyłek i paczek w okresie świadczenia usługi zawiera formularz cenowy. Jest to ilość przewidziana na czas trwania umowy.

6. Podane w zestawieniu szacunkowe ilości przesyłek pocztowych sporządzone zostały w oparciu o analizę dotychczas prowadzonej korespondencji oraz prognozowanych potrzeb, a które należy przyjąć do obliczenia ceny. Służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach w okresie trwania umowy.

7. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, za wyjątkiem stosowania formy opłat „z góry”, w przypadku rozliczania usług przy pomocy maszyny frankującej.

8. Okres trwania umowy: od 1.1.2019 do 31.12.2019 r.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

Zamawiający podał w zestawieniu szacunkowe ilości przesyłek pocztowych, które sporządzone zostały w oparciu o analizę dotychczas prowadzonej korespondencji oraz prognozowanych potrzeb, a które należy przyjąć do obliczenia ceny oferty. Służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia inie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach w okresie trwania umowy. Zamawiający jest w stanie zagwarantować minimum 70 % szacowanych ilości przesyłek pocztowych, wskazanych w formularzu cenowym. W stosunku do niewykorzystanych – maksymalnie 30 % ilości przesyłek pocztowych, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Informacja podana w pkt. II.1.7) ogłoszenia: jest to wartość szacunkowa zamówienia.

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura negocjacyjna bez uprzedniej publikacji
  • Brak ofert lub brak odpowiednich ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w odpowiedzi na procedurę otwartą
Wyjaśnienie:

Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

Uzasadnienie:

W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie została złożona żadna oferta. Tym samy do zastosowania niniejszej procedury zostały spełnione przesłanki zawarte w art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Zaproszenie do negocjacji zostało skierowane do Poczty Polskiej S.A., ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa, POLSKA, która jest jednocześnie operatorem wyznaczonym.

IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania

Sekcja V: Udzielenie zamówienia/koncesji

V.2)Udzielenie zamówienia/koncesji
V.2.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
21/09/2018
V.2.2)Informacje o ofertach
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy/koncesjonariusza
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
Warszawa
00-940
Polska
Kod NUTS: PL91
Wykonawcą/koncesjonariuszem będzie MŚP: nie
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części/koncesji (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części/koncesji: 11 011 297.36 PLN
Całkowita końcowa wartość zamówienia/części/koncesji: 11 011 297.36 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.3)Informacje dodatkowe:


Informacja podana w pkt. V.2.1) ogłoszenie jest datą wysłania niniejszego ogłoszenia do publikacji, a nie datą zawarcia umowy. Jednak Zamawiający został zmuszony do wpisania tej daty przez formularz, który nie zezwala na niewypełnienie punktu V.2.1) ogłoszenia. Prawdziwa data zawarcia umowy zostanie podana przez Zamawiającego w ogłoszeniu o udzieleniu zamówienia.

Ponadto obie kwoty podane w pkt. V.2.4) ogłoszenia, to kwoty stanowiące punkt wyjścia do negocjacji i mogą się różnić od kwot ostatecznych podanych w ogłoszeniu o udzieleniu zamówienia. Zamawiający przed rozpoczęciem negocjacji nie jest w stanie podać całkowitej końcowej wartości zamówienia.


VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: www.uzp.gov.pl

Metryczka publikacji