Polska-Gdańsk: Usługi audytu środowiskowego specyficznego dla danej działalności
2019/S 157-388158
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12
Gdańsk
80-803
Polska
Osoba do kontaktów: Iwona Bujalska
Tel.: +48 583236129
E-mail: iwona.bujalska@gdansk.gda.pl
Faks: +48 583236529
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: www.um.gdansk.pl
Sekcja II: Przedmiot
Modernizacja, outsourcing, utrzymanie, analiza i opracowania oraz asysta techniczna Systemu Monitoringu Hałasu (SMH) i Sytemu Informatycznego Mapy Akustycznej (SIMA) m. Gdańska
1. Przedmiot zamówienia:
1.1. modernizacja Systemu Monitoringu Hałasu m. Gdańska (SMH);
1.2. modernizacja Systemu Mapy Akustycznej m. Gdańska (SIMA);
1.3. analizy i opracowania;
1.4. utrzymanie części pomiarowej systemu SMH;
1.5. utrzymanie części informatycznej SIMA i SMH - outsourcing;
1.6. asysta techniczna.
1. Przedmiot zamówienia
1.1. modernizacja Systemu Monitoringu Hałasu m. Gdańska (SMH);
1.2. modernizacja Systemu Mapy Akustycznej m. Gdańska (SIMA);
1.3. analizy i opracowania;
1.4. utrzymanie części pomiarowej systemu SMH;
1.5. utrzymanie części informatycznej SIMA i SMH - outsourcing;
1.6. asysta techniczna.
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.6.2023 roku
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1. spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej i zawodowej.
1.1.1. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonała:
a) wykonanie lub utrzymanie przez co najmniej 3 lata, co najmniej 1 systemu całorocznego wielopunktowego monitoringu hałasu w mieście o ilości mieszkańców co najmniej 100 tyś, złożonego co najmniej z 20 stacji pomiarowych, bazy danych pomiarowych oraz portalu internetowego prezentującego wyniki pomiarów,
b) co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu mapy akustycznej miasta o ilości mieszkańców co najmniej 100 tys., wykonanych zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska z uwzględnieniem co najmniej hałasu drogowego, kolejowego, tramwajowego, lotniczego i przemysłowego,
c) co najmniej 2 usług polegających na wykonaniu programu ochrony środowiska przed hałasem drogowym, kolejowym, tramwajowym, lotniczym i przemysłowym dla miast o ilości mieszkańców co najmniej 100 tys. wykonanych zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska.
1.1.2. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która zostanie wskazana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj.: kierownikiem projektu posiadającym doświadczenie w pełnieniu tej funkcji w co najmniej jednym projekcie, który polegał na wdrożeniu lub utrzymaniu przez co najmniej 1 rok systemu ciągłego monitoringu hałasu komunikacyjnego składającego się z co najmniej pięciu stacji pomiarowych, bazy danych pomiarowych i portalu internetowego, a projekt którym kierował został wykonany dla miast powyżej 100 tys. mieszkańców
Zamawiający wymaga zawarcia umowy wg wzoru zawartego w Rozdziale 14 SIWZ.
Sekcja IV: Procedura
Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, POLSKA, pokój 129
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
1. Otwarcie ofert następuje przez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu, odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.
2. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie inter...
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
1. Do oferty Wykonawca dołączy aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ) oraz Formularz cenowy.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów (JEDZ).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, JEDZ składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykaz dokumentów na potwierdzenie barku podstaw wykluczenia:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
3) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – wg załączonego do SIWZ wzoru;
4) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - wg załączonego do SIWZ wzoru.
3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, składa oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wg załączonego wzoru (w formie oryginału). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może wraz z oświadczeniem złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
4. Forma składanych dokumentów oraz sposób ich podpisania i złożenia został opisany w SIWZ.
5. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych, może w niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Terminy składania odwołań zostały określone szczegółowo w przepisach Działu VI – Środki ochrony prawnej – ustawy z dn. 29.1.2004 r., Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1986, ze zm.).
Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl